Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
1621/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen nettideittailija kirjoitti:

(jatkuu)

Pian alkoikin tulla sitten viestejä kuinka ihana yhteys meillä oli ja kuinka hän ei malta odottaa seuraavaa kertaa, kun nähdään. Tässä vaiheessa olisi pitänyt viheltää peli poikki, mutta suostuin sitten maanittelujen jälkeen tapaamaan neidon vielä uudestaan.

Toisella tapaamiskerralla käytiin sitten vahingosta viisastuneena yhdessä kaupungin suosituimmista ravintoloista. Kaikki meni mukavasti ja meillä oli yhteistä puhuttavaa. Tyttö oli mukava ja sympaattinen, vaikka ei aivan ihannenaistani vastannutkaan. Hän sitten kutsui minut ravintolaillan jälkeen vielä kotiinsa. Tällä kertaa hän painotti erikseen käyneensä suihkussa. Ajattelin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran, josko tästä tulisi jotakin, joten päädyimme taas hänen kämpilleen sänkyyn.

Tällä kertaa tyttö halusi aluksi antaa poskihoitoa tunnelmaa kohottaakseen. Hänellä oli silmälasit, jotka hän joutui ottamaan toimituksen ajaksi pois, kun ne muuten tippuivat koko ajan. Tässä yhteydessä paljastui, että ilman silmälaseja hänen näkönsä oli lähes olematon. En tiedä oliko tällä sitten jotain tekoa siihen, että hän onnistui jotenkin hampaillaan näykkäisemään minua pariin kertaan siten, että minun oli pakko keskeyttää toimitus kivun takia.

Ehdotin sitten, että vaihdetaan osia.  Tässä vaiheessa itse pelipaikalle siirtyessäni totesin, että tuoksu hänen alapäässä oli vain voimistunut ja pahentunut sitten viime kerran. Hetken yritin sinnitellä, mutta sitten oli pakko todetä, että ei tästä taida tulla yhtään mitään.

Totesin naiselle, että taitaa olla parempi, että pysytään vain ystävinä, eikä anneta tunteiden syventyä yhtään enempää. Hän siinä sitten hieman itkua tuhertaen suuresti hämmästeli tilannetta ja yritti saada minua jäämään. Viestejä tuli vielä parin viikon ajan paljon, joissa hän yritti saada minua uudestaan luokseen erilaisilla pyynnöillä ja  vakuutteluilla. Näihin en kuitenkaan enää taipunut ja aikaa myöten viestit loppuivat. 

Muutamaa viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Nuo olivat siis viimeisimmät nettideittini ja toivottavasti myös jäävät viimeisiksi. :)

Menit sänkyyn vastenmielisen, peseytymättömän ja pahalta haisevan naisen kanssa?

Miksi ihmeessä?

Kuten jo edellinen sanoi, se ei pane joka valkkaa.

Kun miehet kertovat etteivät saa seksiä oikein millään, muistatte aina vastata että eihän totaalikokemattomia ole 21-vuotiaissa enää kuin 15% (naisissa 7%, ovatkohan naiset miehiä halukkaampia irtoseksiin vai mikä selittää tämän?)...niin tuossa on syy.

Aina moni niistä perussiisteistä miehistä on saanut kerran tuurilla joltain kun ei ole valkannut.

Pakkohan se on panna haisevia läskejä kun ei muilta saa. Ilmanko pitäisi muka olla? Melko kohtuutonta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi et saa muilta? Missä mättää? Ja vinkiksi: onhan noita maksullisiakin. Ja keinovag.....ta. Neuvoisin myös, että hädän hetkelläkään ei sun tarvitse panna haisevia läskejä, sen kun käytät käsiäsi. Onhan noita keinoja......ettei sun ole pakko naista panna.

Vierailija
1622/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!

Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D

oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !

Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!

Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D

Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.

Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.

Totta! Naiset valitsevat. Ja siten parhaimmat miehet tulevat valituiksi. Yksikään nainen ei ota riesakseen putkiaivoista vetelystä, joka ei tyydytä ulkoisesti eikä sisäisesti. Nykynaiset vievät eivätkä vikise. Nykynaiset myös vaihtavat reilusti miestä, jos on tarpeen. Miehet eivät uskalla erota vaimostaan; he vikisevät salasuhdetta, kun täytyy " vaihtelua seksiin" saada. Näitä vieraan pil...vinkujia on liikenteessä luvattomat määrät.

Pilluhaukat ovatkin varmaan niitä miehiä, joille elämä on opettanut ettei heillä ole mitään arvoa yksilönä naisille. Päättävät sitten käyttää naisia samalla tavalla kuin naiset miehiä. 

Mutta on siellä joukossa sitten miehiä, jotka ihan oikeasti tahtovat vain hyvää ja rakastuvat tiettyyn naiseen sellaisella tavalla, jolla nainen ei ikinä pysty rakastumaan. Joillakin ei silmät aukea koskaan ja sitten jumitutaan fantasiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kuuluuko ihan aiheeseen mutta naputtelempa silti aikani ratoksi:

Olin kait 13v kun olin taidetarvikeliikkeessä työharjoittelussa. Siellä kävi päivittäin sama mies joka pukeutui ja käyttytyi vähän omituisesti mutta oli kuitenkin ystävällinen, ja jostain syystä hän tykästyi minuun kovasti ja joka päivä tuli juttelemaan kaikenlaista.

Eräänä päivänä sitten ruokataukoni aikaan hän halusi viedä minut kahville. Olin hölmö enkä ajatellut jätkällä olevan mitään taka-ajatuksia. Luulin vain että oli ehkä vain yksinäinen.

Istuttiin sitten pikku kuppilassa vierekkäin. Ja yhtäkkiä huomaan kun tyyppi alkaa hitaasti lähestyä kasvojani kunnes tajuan että "yritääkö se suudella mua???" ja sanoin sitten ääneen "öö mitä sä teet?". Tyyppi otti etäisyyttä ja mutisi että "en mitään".

Myöhemmin tuli kysyneeksi että minkä ikäinen olen. "13" "Mitä? Aijaa mä luulin ihan että 17" Joo niin varmaan... Tosi creepy tyyppi.

Lopun työharjoittelun ajan pakenin aina takahuoneeseen kun tyyppi tuli liikkeeseen.

Vierailija
1624/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein käydä googlaamassa: yksi viidestä naisesta saa orkun yhdynnässä. 4/5 tarvii muutakin stimulaatiota.

Mä oon yllättynyt että edes yhdelle riittää pelkkä jyystö!

Jos naiselle yhdyntä on seksissä tärkeintä, niin silloin tulee ongelmia, kun miehen erektio-ongelmat alkavat. Nuorena kulli toimii, mutta vanhemmiten yhdyntä ei onnistu enää.

Mitäs sitten?

Olen joskus tapaillut todella yhdyntäkeskeisiä miehiä ja seksi on poikkeuksetta ollut huonoa, ja hirveää räpeltämistä sen seisokin kanssa. Että onko se nyt kovana vai ei.

Ei kiitos enää!

Ja se räpeltäminen puuttuvan/ vajaan seisokin kanssa on todella rankkaa. " hinkkaa, ime, puristele ine", ja sen jälkeen huohotus: "multa tulee". Ei kiitos enää!

Ei sen tarvitse tuollaista pakonomaista räpeltämistä olla, riittää kun antaa miehelle vähän aikaa herätellä itse sitä moottoria ja näyttää, että nauttii läheisyydestä muutenkin. Kiireettömyys.

Siinä on vähän nurinkurista se, että mitä enemmän tahtoo ja yrittää niin sitä varmemmin erektio kaikkoaa. Pitää painvastoin rentoutua ja antaa autonomisen hermoston tehdä tehtävänsä. Eri asia sitten jos on oikeasti verenkierto-ongelmia, silloin tarvitaan lääkitystä.

Vierailija
1625/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D

oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !

Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!

Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.

Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.

Mitä oikein selität? Tiedätkö, jos nainen ei jauha eksästä treffeillä, se ei todellakaan tarkoita etteikö hän olisi saattanut olla todella rakatunut siihen mieheen ja että mies olisi ollut merkityksetön. Nainen saattaa jopa edelleen ajatella eksää, mutta osaa pitää häneen liittyvät asiat hyvien käytöstapojen mukaisesti treffeillä uuden miehen kanssa piilossa ja keskittyy senhetkiseen treffikumppaniin. Tuossa on kyse ihan peruskäytöstavoista, jotka näillä ääneen eksää haikailevilla ovat hakusessa.

En puhunut juuri tällaisesta tilanteesta, vaan ylipäänsä halusin avata sitä, että miksi miehet monesti jumittuvat eksiinsä ja meitä siitä sitten parjataan.

Te miehet voitte ihan rauhassa jumittua eksään, mutta pliis, jos valitsette mennä jonkun toisen naisen kanssa treffeille niin pitäkää ne eksäjutut sen tunnin tai parin ajan omana tietonanne. Ei siihen kuole.

Jos siitä eksästä ei pysty olemaan puhumatta edes sen aikaa kun vastapäätä istuu ihka elävä uusi nainen, on varmaan parasta ettei deittaile.

No tietenkin näin olen samaa mieltä. Jos ei voi edes keskittyä uuteen ihmiseen treffeillä, niin on liian rikki uuteen suhteeseen.

Vierailija
1626/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä muuta vihapuhetta miehiä kohtaan? 

Ketjun aiheena on: "kerrotaan taas kummallisia/kauheita treffikokemuksi....". Niin niitä on täällä sitten kerrottu. Vihapuhetta ei olla viljelty, vaan juurikin niitä yllämainittuja kokemuksia. Täällä vauvapalstalla ovat myös miehet kertoneet karmeimmista treffeistään sanojaan kaunistelematta.

Yleistäminen on aina vihapuhetta.

Vierailija
1627/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miehet eivät rakastu yksilöön vaan yksilön mahdollisesti antamaan seksiin. Mies jolkottaa patukka edellä aivot narikassa.

Kannattaa varmaan valkata miehensä vähän paremmin.

Vierailija
1628/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran drinkeillä erään miehen kanssa ensitreffien merkeissä. Ihan mukavaa oli, mutta huomasin aika nopeasti ettemme olleet yhtään toistemme tyylisiä, eikä välillämme ollut vähääkään kemiaa. Mies sen sijaan innostui ja jo seuraavana päivänä suunnitteli meille ties mitä tulevia mökkireissuja sun muuta. Itse luotin tuntemuksiini ja laitoin hänelle nopeasti rehellisen, mutta ystävällisen viestin siitä, etten usko välillemme kehittyvän mitään sellaista, joka voisi johtaa parisuhteeseen, jota hän kertoi siis vakavasti etsivänsä, ja että uskon hänen löytävän kyllä itselleen sopivan naisen sekä toivotin kaikkea hyvää jatkoon.

No tästä alkoikin sitten häiriköinti ja stalkkaaminen. Hän pommitti minua viesteillä kaikilla somekanavilla vuoron perään yhteensä vuoden ajan. Jos estin hänet, hän etsi minut toisaalla tai vaihtoi käyttäjätunnusta. Somessa hän saattoi kommentoida passiivis-aggressiivisesti kuviani, muun muassa laittoi erittäin vittumaisen parisuhdeonnittelun kuvaan, jossa halasin veljeäni. Näin hänet myös pari kertaa pyörimässä kotikulmillani, vaikka hän itse ei asunut siellä päinkään. Mies oli arvostetussa ammatissa ja varakas, joten ihmettelen todella tuota käytöstä. Luulisi hänen löytävän seuraa, tai no, ehkä ei tuolla käytöksellä... Itse olin ihan tavallinen kolmekymppinen nainen, en siis mikään tavoiteltava saalis.

Noin kuukausi sitten, kolme vuotta tuosta tapaamisestamme, sain häneltä vielä LinkedIn-kutsun. Se olikin ainoa some, jossa ei ollut aiemmin ollut lähestynyt. :D Emmekä ole millään tapaa samalla alalla.

Vierailija
1629/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen nettideittailija kirjoitti:

(jatkuu)

Pian alkoikin tulla sitten viestejä kuinka ihana yhteys meillä oli ja kuinka hän ei malta odottaa seuraavaa kertaa, kun nähdään. Tässä vaiheessa olisi pitänyt viheltää peli poikki, mutta suostuin sitten maanittelujen jälkeen tapaamaan neidon vielä uudestaan.

Toisella tapaamiskerralla käytiin sitten vahingosta viisastuneena yhdessä kaupungin suosituimmista ravintoloista. Kaikki meni mukavasti ja meillä oli yhteistä puhuttavaa. Tyttö oli mukava ja sympaattinen, vaikka ei aivan ihannenaistani vastannutkaan. Hän sitten kutsui minut ravintolaillan jälkeen vielä kotiinsa. Tällä kertaa hän painotti erikseen käyneensä suihkussa. Ajattelin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran, josko tästä tulisi jotakin, joten päädyimme taas hänen kämpilleen sänkyyn.

Tällä kertaa tyttö halusi aluksi antaa poskihoitoa tunnelmaa kohottaakseen. Hänellä oli silmälasit, jotka hän joutui ottamaan toimituksen ajaksi pois, kun ne muuten tippuivat koko ajan. Tässä yhteydessä paljastui, että ilman silmälaseja hänen näkönsä oli lähes olematon. En tiedä oliko tällä sitten jotain tekoa siihen, että hän onnistui jotenkin hampaillaan näykkäisemään minua pariin kertaan siten, että minun oli pakko keskeyttää toimitus kivun takia.

Ehdotin sitten, että vaihdetaan osia.  Tässä vaiheessa itse pelipaikalle siirtyessäni totesin, että tuoksu hänen alapäässä oli vain voimistunut ja pahentunut sitten viime kerran. Hetken yritin sinnitellä, mutta sitten oli pakko todetä, että ei tästä taida tulla yhtään mitään.

Totesin naiselle, että taitaa olla parempi, että pysytään vain ystävinä, eikä anneta tunteiden syventyä yhtään enempää. Hän siinä sitten hieman itkua tuhertaen suuresti hämmästeli tilannetta ja yritti saada minua jäämään. Viestejä tuli vielä parin viikon ajan paljon, joissa hän yritti saada minua uudestaan luokseen erilaisilla pyynnöillä ja  vakuutteluilla. Näihin en kuitenkaan enää taipunut ja aikaa myöten viestit loppuivat. 

Muutamaa viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Nuo olivat siis viimeisimmät nettideittini ja toivottavasti myös jäävät viimeisiksi. :)

Satusetä asialla.

Vierailija
1630/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.

Vierailija
1631/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti etanalta :DDD Oliko se siis rullalla vai? Vai tarkoitatko sellaista kuoretonta etanaa?

No kyllä oli siis rullaa ja poimua ja tuntosarvetkin voin kuvitella, mutta enemmän siis kuoretonta tarkoitin. Oikein sellainen hyllyvä massa nahkaa nahkan päällä. Jossain siellä kai oli loputkin peniksen osat.

http://goo.gl/xHNQM4

..."jossain siellä kai oli loputkin peniksen osat..." Tämä on ketjun paras!

Vierailija
1632/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Naiset valitsevat. Ja siten parhaimmat miehet tulevat valituiksi. Yksikään nainen ei ota riesakseen putkiaivoista vetelystä, joka ei tyydytä ulkoisesti eikä sisäisesti. Nykynaiset vievät eivätkä vikise. Nykynaiset myös vaihtavat reilusti miestä, jos on tarpeen. Miehet eivät uskalla erota vaimostaan; he vikisevät salasuhdetta, kun täytyy " vaihtelua seksiin" saada. Näitä vieraan pil...vinkujia on liikenteessä luvattomat määrät.

Pilluhaukat ovatkin varmaan niitä miehiä, joille elämä on opettanut ettei heillä ole mitään arvoa yksilönä naisille. Päättävät sitten käyttää naisia samalla tavalla kuin naiset miehiä. 

Mutta on siellä joukossa sitten miehiä, jotka ihan oikeasti tahtovat vain hyvää ja rakastuvat tiettyyn naiseen sellaisella tavalla, jolla nainen ei ikinä pysty rakastumaan. Joillakin ei silmät aukea koskaan ja sitten jumitutaan fantasiaan.

On, on miehiä, jotka rakastuvat naiseen tavalla, jolla nainen ei kykene IKINÄ rakastumaan. Koettu on, paritkin kerrat. Oikein kaikkea hyvää tarkoittavia miehiä olen tapaillut. Ja sitten ne ovat rakastuneet....ja siitä onkin alkanut mulle Via Doloroso: puhelimeni on syynätty, töihin tultu väkisin vastaan, haisteltu vaatteitani, ettei vaan vieraan miehen hajua, kielletty sulkemasta vessanovea, avattu kirjeitä, ängetty väkisin tyttöjen iltaan. Yksi helmi tunki itsensä mukaan naisten alusvaate-osaston sovituskoppiin. Toinen helmi osoitti rakkauttaan juhannuksena, sanoi veikeästi, että ollaan jossain saaressa romanttisesti kahdestaan. Juu, oltiin saaressa, jonne juhannuspäivänä tuli tusina miehen virolaisia sukulaisia. Että vain mies voi todella rakastaa naista niin, ettei nainen miestä milloinkaan.

Vierailija
1633/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein käydä googlaamassa: yksi viidestä naisesta saa orkun yhdynnässä. 4/5 tarvii muutakin stimulaatiota.

Mä oon yllättynyt että edes yhdelle riittää pelkkä jyystö!

Jos naiselle yhdyntä on seksissä tärkeintä, niin silloin tulee ongelmia, kun miehen erektio-ongelmat alkavat. Nuorena kulli toimii, mutta vanhemmiten yhdyntä ei onnistu enää.

Mitäs sitten?

Olen joskus tapaillut todella yhdyntäkeskeisiä miehiä ja seksi on poikkeuksetta ollut huonoa, ja hirveää räpeltämistä sen seisokin kanssa. Että onko se nyt kovana vai ei.

Ei kiitos enää!

Ja se räpeltäminen puuttuvan/ vajaan seisokin kanssa on todella rankkaa. " hinkkaa, ime, puristele ine", ja sen jälkeen huohotus: "multa tulee". Ei kiitos enää!

Ei sen tarvitse tuollaista pakonomaista räpeltämistä olla, riittää kun antaa miehelle vähän aikaa herätellä itse sitä moottoria ja näyttää, että nauttii läheisyydestä muutenkin. Kiireettömyys.

Siinä on vähän nurinkurista se, että mitä enemmän tahtoo ja yrittää niin sitä varmemmin erektio kaikkoaa. Pitää painvastoin rentoutua ja antaa autonomisen hermoston tehdä tehtävänsä. Eri asia sitten jos on oikeasti verenkierto-ongelmia, silloin tarvitaan lääkitystä.

Sitä minäkin olen toivonut, että voisi antaa miehelle aikaa, että erotiikka heräilee. Mutta kun ne eivät ota sitä aikaa vastaan, vaan itse kaahaavat heti sänkyhommiin. Huit hait piittaavat kiireettömyydestä. Jos sanon, että edetään rauhallisesti, niin olen joko pihtari tai muuten vaan kylmä.

Vierailija
1634/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä muuta vihapuhetta miehiä kohtaan? 

Ketjun aiheena on: "kerrotaan taas kummallisia/kauheita treffikokemuksi....". Niin niitä on täällä sitten kerrottu. Vihapuhetta ei olla viljelty, vaan juurikin niitä yllämainittuja kokemuksia. Täällä vauvapalstalla ovat myös miehet kertoneet karmeimmista treffeistään sanojaan kaunistelematta.

Yleistäminen on aina vihapuhetta.

Pakko yleistää, kun ei täällä nimiäkään voi luetella. Nimien mainitseminen olisi vihapuhetta. Yleistäminen ei tässä kontekstissa vihapuhetta ole.

Vierailija
1635/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein selität? Tiedätkö, jos nainen ei jauha eksästä treffeillä, se ei todellakaan tarkoita etteikö hän olisi saattanut olla todella rakatunut siihen mieheen ja että mies olisi ollut merkityksetön. Nainen saattaa jopa edelleen ajatella eksää, mutta osaa pitää häneen liittyvät asiat hyvien käytöstapojen mukaisesti treffeillä uuden miehen kanssa piilossa ja keskittyy senhetkiseen treffikumppaniin. Tuossa on kyse ihan peruskäytöstavoista, jotka näillä ääneen eksää haikailevilla ovat hakusessa.

En puhunut juuri tällaisesta tilanteesta, vaan ylipäänsä halusin avata sitä, että miksi miehet monesti jumittuvat eksiinsä ja meitä siitä sitten parjataan.

Jos mies jumittuu eksäänsä, se kertoo siitä, ettei hän ole asiasta yli päässyt, eikä näin ollen valmis uuteen suhteeseen. Ja jos mies kaikesta huolimatta etsii uutta, ei todellakaan tuoda eksää kuvioihin.

Vierailija
1636/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miehet eivät rakastu yksilöön vaan yksilön mahdollisesti antamaan seksiin. Mies jolkottaa patukka edellä aivot narikassa.

Kannattaa varmaan valkata miehensä vähän paremmin.

Tottakai nainen valitsee. Töytyy vaan jaksaa treffailla, että se paras mies löytyy.

Vierailija
1637/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin joulukuussa 2019 tosi ex tempore tinder-treffeille kun olin käymässä vieraassa kaupungissa ja oli reilu 3 h aikaa tapettavana. Ei siis oltumiehen kanssa juurikaan juteltu ennen kuin tavattiin, mutta hän vaikutti profiilin perusteella ihan tavalliselta ja siistiltä tapaukselta. Sovittiin, että nähdään kahvilassa.

Mies oli livenäkin sitä mitä profiilista pystyi päättelemään, eli siisti, mukava ja aika komeakin, ihan tavallinen mies. Keskustelu rullasi tosi hyvin ekat 30-40 minuuttia. Juteltiin niitä näitä, kerrottiin itsestämme, töistä, tinder-kokemuksesta jne ja meillä tuntui synkkaavan. Sitten mies huomasi iltapäivälehden lööpin, jossa oli jotain Sanna Marinista tai jostain muusta naisministeristä, en nyt muista ihan tarkkaan. Marinin hallitus oli just muutama päivä aiemmin nimitetty.

Mies ei selvästi tykännyt Marinin hallituksesta. Hän alkoi päivitellä miten huono hallitus Suomella nyt on ja miten keskustan olisi pitänyt lähteä hallituksesta, keskusta oli hylännyt maaseudun ja ydinäänestäjät. Keskustasta hän siirtyi sulavasti maataloustukiin ja EU:hun ja sen haukkumiseen ja päivittelyyn. Se oli mieheltä joku melkein 10 minuutin monologi, johon lähinnä sain sanottua väliin "ok" tai "niin". Sitten kun mies lopetti monologinsa, hän pahoitteli että hän taisi nyt vähän kimpaantua liikaa, mutta politiikka on hänelle niin tunteisiin menevä asia. Sanoin että ymmärrän (vaikka oikeasti en ymmärtänyt) ja yritin vähän jutella vielä jostain mistä oltiin puhuttu ennen tätä monologia.

Keskustelu ei toipunut siitä enää vaan tunnelma oli tosi vaivaantunut ja mies vastaili lähinnä sanalla tai kahdella. Vähän ajan päästä mies sanoi, että hänelle tuli nyt niin huono fiilis kun mietti kaikkia niitä politiikka-asioita että on parempi että hän lähtee kotiin ja harmitteli kun sattui huomaamaan lööpin.

Että terkkuja vaan Mikolle Jyväskylään, olet jäänyt mieleen. Ei ole tullut eteen toista vastaavaa. :D

Vierailija
1638/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6kk aiemmin eronnut nainen puhui treffeillä koko ajan exästään katkerana. Meni fiilis. Kun kolmansilla treffeillä sama jatkui, pistin homman poikki.

Joillakin eron käsittely kestää. Ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen.

Tuntuu olevan tosi yleistä tuo exästä puhuminen, olen kokenut samaa. Todella epäkohteliasta käytöstä, puhui sitten hyvällä tai pahalla. Ilmeisesti liikaa vaadittu alkaa treffailemaan vasta sitten, kun on oikeasti hoitanut eroprosessin loppuun.

Minä puhun halutessani exästä, hyvällä, varsinkin jos kerron jostain tapahtuneesta tai reissusta. Miksi ei? Ei sillä ole mitään tekemistä eroprosessin käsittelyssä loppuun asti, vaan siitä että tuo henkilö nyt on sattunut 10 vuoden ajan olemaan mukana kaikissa päivittäisissä asioissa. Ennemminkin näissä tapauksissa se joka valittaa asiasta, on epävarma itsestään ja omasta menneisyydestään.

Olen nainen enkä halua missään tapauksessa kuunnella, "kuinka Ranskassa selvittiin, kun vaimo puhui ranskaa hyvin", tai että "meillä kävi vaimon kanssa yks hauska juttu"...enkä ole lainkaan epävarma itsestäni/menneisyydestäni. En itsekään puhu milloinkaan eksistäni uudelle. Eksät kuuluvat menneeseen eikä heitä roikoteta uudessa suhteessa. Eksistä puhuminen uudelle on erittäin epäkohteliasta ja vaivaannuttavaa.

Vierailija
1639/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on nimenomaan päin vastoin. Mies luulee, että hänen tunteensa ovat jotenkin jalommat verrattuna naisen tunteisiin. Nainen rakastaa useammin oikeasti, miehet ovat valmiimpia pettämään sen mukaan, mihin se m*lkku sojottaa, miehet esineellistävät naisia rankasti, luetteloa voisi jatkaa.

Joo, kaikkihan on samanlaisia.. Tai esineellistäminen on yleisempää miehille, mutta sekä omista että kavereiden eksistä/kumppaneista löytyy sekä aidosti rakastavia ihmisiä että pettäjiä sukupuolesta riippumatta ihan yhtä paljon.

Vierailija
1640/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.S kirjoitti:

Ei kyllä ollut treffit, mutta tapasin ihanan naisen baarissa.

Pidimme toisistamme ja ajattelin että tästä tuleekin jotakin. 

Sitten kuvioihin astui hänen ex mies joka haastoi tappeluun josta kietäydyin.

Häirikkösoittoja tuli vielä vuosi tapaamisen jälkeen.

Miksi annoit puhelinnumerosi ex-miehelle? Vai ystävättäresi puhelimeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi