Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
1601/2187 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen kahdet eri treffit. Molemmat miehet itse pyysivät minut treffeille tinderissä, mutta molempien kanssa oltiin jo nähty livenä. Molemmat tulivat paikalle naama norsun v*tulla, todella negatiivisia ja tuntui että he suunnilleen inhosivat minua, vaikka itse pyysivät treffeille.

Ensimmäinen mies pyysi minua ajelulle, ja ajelun aika valitti koko ajan, että häntä ärsyttää ajaminen eikä halua ajaa, vaikka siis ihan itse ehdotti, että tulisinko joku päivä ajelulle. Ja sillä hetkellä hän myös teki selväksi, ettei hän halunnut esimerkiksi seksiäkään ja olisi sen takia ollut tuolla asenteella. Sitte hän kysyi musiikkimakuani, ja kerroin sen olevan todella laaja ja että tykkään myös rock musiikista. Mies alkoi suorastaan raivoamaan, että eihän nainen SAA kuunnella rockia😂 Luulin että hän visaili, mutta oikeasti hän suuttui.

Toinen mies oli todella hiljainen ja vastasi kysymyksiin yhdellä sanalla, hän myös katsoi minua todella tuomitsevasti päästä varpaisiin, tuli kyllä semmoinen olo että olen hänelle roskaa. Nuorena ja epävarmana päädyimme sänkyyn ja kävikin ilmi että hänellä oli valehtelematta pienen peukaloni kokoinen 🍆 ja kestävyys alle 20sek. Liekkö siksi noin katkera tuntemattomiakin kohtaan? Muuten ajattelisin, että ehkä he pettyivät miltä näytän livenä tinderin sijaan, mutta kuvani ovat uusia enkä muokkaa itseäni niissä, ja tosiaan molemmat olivat nähneet jo minut livenä aiemmin.

Tuntuu että nykyajan nuorilla miehillä ei ole minkäänlaista panostusta treffeihin, ei edes jotain kahvikuppia voida tarjota. Eikä tässä ole kyse mistään tasa-arvo jutusta, vaan perus käytöstavoista ja halusta miellyttää uutta ihmistä varsinkin kun itse ollaan pyydetty treffeille. Huomatkaa miellyttämisen ja mielistelyn ero. Onneksi hyviä miehiäkin on tullut tavattua näiden tumpeloiden jälkeen.

Työkaveri kutsui minut ja ystävättäreni kotiinsa, oli kuulemma tärkeää. Saatiin kahvia. Koko ilta katseltiin hänen lapsuusvalokuviaan: " Tossa mä oon neljä, söpö eiks? Toi on mun lennokkikerhon ope, toi tossa. Toi on mun kummitäti...." Tehtiin vihdoin, huh, lähtöä; äijä sanoi, että " kun siks kutsuin, että vois kimppakivaa", Ovella kouri vielä takamuksista ja hihitteli: " Onks tytöt ennen tavannut näin hurjaa miestä"?

Vierailija
1602/2187 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen nettideittailija kirjoitti:

(jatkuu)

Pian alkoikin tulla sitten viestejä kuinka ihana yhteys meillä oli ja kuinka hän ei malta odottaa seuraavaa kertaa, kun nähdään. Tässä vaiheessa olisi pitänyt viheltää peli poikki, mutta suostuin sitten maanittelujen jälkeen tapaamaan neidon vielä uudestaan.

Toisella tapaamiskerralla käytiin sitten vahingosta viisastuneena yhdessä kaupungin suosituimmista ravintoloista. Kaikki meni mukavasti ja meillä oli yhteistä puhuttavaa. Tyttö oli mukava ja sympaattinen, vaikka ei aivan ihannenaistani vastannutkaan. Hän sitten kutsui minut ravintolaillan jälkeen vielä kotiinsa. Tällä kertaa hän painotti erikseen käyneensä suihkussa. Ajattelin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran, josko tästä tulisi jotakin, joten päädyimme taas hänen kämpilleen sänkyyn.

Tällä kertaa tyttö halusi aluksi antaa poskihoitoa tunnelmaa kohottaakseen. Hänellä oli silmälasit, jotka hän joutui ottamaan toimituksen ajaksi pois, kun ne muuten tippuivat koko ajan. Tässä yhteydessä paljastui, että ilman silmälaseja hänen näkönsä oli lähes olematon. En tiedä oliko tällä sitten jotain tekoa siihen, että hän onnistui jotenkin hampaillaan näykkäisemään minua pariin kertaan siten, että minun oli pakko keskeyttää toimitus kivun takia.

Ehdotin sitten, että vaihdetaan osia.  Tässä vaiheessa itse pelipaikalle siirtyessäni totesin, että tuoksu hänen alapäässä oli vain voimistunut ja pahentunut sitten viime kerran. Hetken yritin sinnitellä, mutta sitten oli pakko todetä, että ei tästä taida tulla yhtään mitään.

Totesin naiselle, että taitaa olla parempi, että pysytään vain ystävinä, eikä anneta tunteiden syventyä yhtään enempää. Hän siinä sitten hieman itkua tuhertaen suuresti hämmästeli tilannetta ja yritti saada minua jäämään. Viestejä tuli vielä parin viikon ajan paljon, joissa hän yritti saada minua uudestaan luokseen erilaisilla pyynnöillä ja  vakuutteluilla. Näihin en kuitenkaan enää taipunut ja aikaa myöten viestit loppuivat. 

Muutamaa viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Nuo olivat siis viimeisimmät nettideittini ja toivottavasti myös jäävät viimeisiksi. :)

Menit sänkyyn vastenmielisen, peseytymättömän ja pahalta haisevan naisen kanssa?

Miksi ihmeessä?

Kuten jo edellinen sanoi, se ei pane joka valkkaa.

Kun miehet kertovat etteivät saa seksiä oikein millään, muistatte aina vastata että eihän totaalikokemattomia ole 21-vuotiaissa enää kuin 15% (naisissa 7%, ovatkohan naiset miehiä halukkaampia irtoseksiin vai mikä selittää tämän?)...niin tuossa on syy.

Aina moni niistä perussiisteistä miehistä on saanut kerran tuurilla joltain kun ei ole valkannut.

Pakkohan se on panna haisevia läskejä kun ei muilta saa. Ilmanko pitäisi muka olla? Melko kohtuutonta.

Pakko panna läskejä kun ei muilta saa.... niinpä Eskoseni: Pata kattilaa soimaa, haiseva haisevaa panee. Se on luonnonlaki, elukoillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2187 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut hirveitä ja kamalia treffailu kokemuksia mutta olen 100% varma, että jokainen vauva palstan nainen olisi pelkkää helvettiä treffata.

T: mies

Heh, millainenhan sitten olisi vauvapalstaileva mies... :D En ehkä halua tietää.

Vauvapalstaileva mies on äiteen peräkamarin nelivitonen, joka tumputtaa nähdessään sanan: nainen/ treffi/.

Vierailija
1604/2187 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treffit eikä tapailua, mutta ääliö yritti selvästi lähestyä, ja sai ensimmäiseen lauseeseensa tungettua kolme v-alkuista kirosanaa ja öööööö tota noin öööööö. 

Vierailija
1605/2187 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen (ainakin kerran) ollut hirveä treffikumppani. Tapahtumasta on melkein 20 vuotta, nettideittailu oli minulle ihan uutta. Olin juuri eronnut ja suomi24 tutustuin mukavaan mieheen. Kirjoiteltiin ensin vanhanaikaisesti sähköpostitse, sitten sovimme treffit illallisen merkeissä erääseen ravintolaan.

Aluksi myöhästyin melkein tunnin, sitten treffikumppani osoittautui pienemmäksi, vanhemmaksi ja nimettömässä oli sormus — mikä muu voi enää mennä pieleen? Kiskoin vitutukseen yksinäni kokonaisen valkoviinipullon ruuan ohessa, deittikumppani oli autolla liikenteessä. Viimeisten kahvien ja konjakkien jälkeen mies talutti mut autoonsa ja vei kotiin. Yritti kyllä suudella kotiportillani, jotenkin kiemurtelin ulos eikä sen jälkeen ikinä otettu yhteyttä puolin eikä toisin.

Vierailija
1606/2187 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Suomalaiset miehet on niin tyhmiä ja rumia!?

Vierailija
1607/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä muuta vihapuhetta miehiä kohtaan? 

Vierailija
1608/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aiheena on: "kerrotaan taas kummallisia/kauheita treffikokemuksi....". Niin niitä on täällä sitten kerrottu. Vihapuhetta ei olla viljelty, vaan juurikin niitä yllämainittuja kokemuksia. Täällä vauvapalstalla ovat myös miehet kertoneet karmeimmista treffeistään sanojaan kaunistelematta.

Vierailija
1609/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aiheena on: "kerrotaan taas kummallisia/kauheita treffikokemuksi....". Niin niitä on täällä sitten kerrottu. Vihapuhetta ei olla viljelty, vaan juurikin niitä yllämainittuja kokemuksia. Täällä vauvapalstalla ovat myös miehet kertoneet karmeimmista treffeistään sanojaan kaunistelematta.

Ja koska vauvapalstalla ollaan, ovat naiset täällä tietysti yliedustettuina.  Harvemmin miehiä kiinnostaa naisten keskeiset jutut. Eihän mikään estä miehiä luomasta omia ketjujaan...

Vierailija
1610/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koet olevasi samaa 'vähemmistöryhmää' kuin tämän aloituksen treffien miehet, niin ei hyvää päivää

M

Vierailija
1611/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!

Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D

oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !

Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!

Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D

Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.

Kaikkein kauheimpia ovat ne miehet, jotka kertovat olevansa sinkkuja; tavatessa sitten sormessa tuore painauma sormuksesta, prepaid-liittymä, ympärilleen vilkuilu, kaiken maksaminen käteisellä, jne. Naiset näkevät pienistäkin merkeistä, että kyseessä on pelokas ja kiero ukkomies.

Vierailija
1612/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut hirveitä ja kamalia treffailu kokemuksia mutta olen 100% varma, että jokainen vauva palstan nainen olisi pelkkää helvettiä treffata.

T: mies

Heh, millainenhan sitten olisi vauvapalstaileva mies... :D En ehkä halua tietää.

Vauvapalstaileva mies on äiteen peräkamarin nelivitonen, joka tumputtaa nähdessään sanan: nainen/ treffi/.

Ja tulee jakamaan mielipiteitänsä naisen kanssa seurustelusta/tai isoon ääneen ihmettelee muille normaaleja asioita niin kuin naisten menkat. 

Totisesti alimman luokan olento:) 

Vierailija
1613/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ihmetteli miten naisen lempileffa voi olla Terminator 2, olisi pitänyt varmaan olla joku Titanic.. ihmetteli myös miten söin "äijäruokia" (pekonia jne) ja niin ja "helkkarin isoja annoksia" vaikka olen pieni ja hento.

Missähän tällaisia naisia on, kun alan olemaan kyllästynyt salkkareita ja draamoja toljottaviin naisiin. Olisi mahtavaa sylikkäin kyynelehtien katsoa kun Arska uppoaa laavaan.

En ole tuo kelle vastasit, mutta täällä toinen Terminaattoreita fanittava nainen! Eläessäni en ole yhtään jaksoa Salkkareista katsonut. Eli kyllä meitä on :)

Eiköhän iso osa noin nelikymppisistä naisista diggaa terminaattoresta, ramboista predatoreista jne, se on se meidän ikäluokka ja sen ajan leffat. 

Hömppää ja tositeevee pashkaa eniten taitavat tuijottaa mummelit ja parikymppiset naiset. 

N40

Vierailija
1614/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet olevasi samaa 'vähemmistöryhmää' kuin tämän aloituksen treffien miehet, niin ei hyvää päivää

M

Mitään tutkimustahan ei täällä ole tehty, ovatko nämä täällä kerrotut kauheimmat treffimiehet vähemmistö/enemmistö miehistä. Naisena olen sitä mieltä, että miehillä on hyvin usein vajaa sosiaalisen käytöksen "tieto". Naiset pukeutuvat treffeille siististi eivätkä yleensä oitis vihjaile seksistä. Mies harppoo paikalle lenkkareissa, sanoo: "hei, mites menee".... "Helmiä" miehistäkin löytyy sentään, jos hyvä säkä käy. Naiset ovat myös miehiä kriittisempiä kumppanin valinnassa.

Vierailija
1615/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!

Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D

oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä tossa tilanteessa. Eikö tuu itellä mieleen että onko tää nyt just paras aihe treffeillä. Tässäkin tapauksessa oli vuosien takainen ex kyseessä, miten voi olla noin paljon mielessä !

Siis ai saakeli, niin tuli elävästi tästä mieleen omat treffit, jossa mies oli niin ikään eksähaikailija. Olemus muuttui välittömästi aina kun mainitsi sen jumalattaren. Just tuo silmien tuike, ja ilme muuttui muutenkin sellaiseksi haaveelliseksi. Äänen sävystä puhumattakaan. Kyllä on täytynyt olla upea mimmi kun on mieheen tuollainen vaikutus!

Silloin ei naurattanut mutta näin vuosien jälkeen kyllä :D

Täytyy muuten itsekin seuraavan eksähaikailijan kanssa kokeilla tuota kyselemistä, vois olla ihan viihdyttävää. Toki toivon ettei vastaavia enää satu eteen, mutta ikävä kyllä näitä taitaa olla aika paljon.

Niin, se on katsokaas miehen kirous että silloin kun me rakastumme, rakastumme ihan oikeasti tiettyyn ihmiseen yksilönä. Nainen taas ottaa miehen joka täyttää hänen senhetkiset tarpeensa, itse miehen persoonalla ei ole niin väliä ja siksi hänet on myös helppo vaihtaa ja unohtaa.

Höpö höpö. Miehet eivät rakastu yksilöön vaan yksilön mahdollisesti antamaan seksiin. Mies jolkottaa patukka edellä aivot narikassa.

Vierailija
1616/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran netistä bongaamani tyttömäisen miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen luonaan. Mies ehdotti minun ottavan vaatteet pois, mikä oli hänen mielestään outoa, sillä itse olin kertonut olevani todella karvainen. Sanoin että molemmat ollaan sitten alasti. Emme syöneet enää.

Vierailija
1617/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet joihin yrittää netissä tutustua, ovat jotenkin pelottavalla tavalla katkeria. Ylipäätään tutustuminen on usein mahdotonta kun päälle kaadetaan jotain omia vanhoja traumoja, kärjistetysti ollaan varmoja että kaikki naiset haluavat laatikkoleuka-avaruuskirurgin kun se exäkin jätti sellaisen takia... Siitä sitten kumpuaa sellainen alemmuuskompleksi joka vetää sanattomaksi. Mitäpä sellaisen miehen kanssa tekisi, kun keskustelut on jo netissä sellaista jankutusmonologia. Toivottavasti useampi näistä miehistä jaksaisi hakeutua terapiaan ihan jo itsensä takia.

Täysin samaa mieltä. Jankutusmonologia on ehdoton no-no!

Vierailija
1618/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sellaiset, että deiteillä eli tässä tapauksessa naisilla, on joku fantasiamainen kuvitelma minusta heidän omassa päässään, enkä ole itse sitä luonut heille.

Ja sovitaan sitten kaikkea mahtavaa menoa, mutta kun nähdään, niin he väittävät olevansa harhamainonnan uhreja, vaikka täysin rehellisiä ollaan tässä oltu...

Ei niitä satuhahmoja ole olemassa, uskokaa jo prkl!

Onko satuhahmo mielestäsi kaikin puolin fiksu, siisti, hyväkäytöksinen mies? Jälkimmäinen kun kyllä kelpaa.

Vierailija
1619/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappurainen kirjoitti:

Olin aikanaan treffeillä naisen kanssa joka paljastui persoonallisuus- ja luonnehäiriöiseksi narsistiseksi hirviöksi joka kaiken kukkuraksi äänestää jotain demarien Tuppuraista. Aivan sietämätön tapaus. Hän oli kuitenkin hyvännäköinen, joten menin kanssaan sänkyyn. Ja kun en muualtakaan seksiä saanut niin sitten naimisiin, tehtiin pari lastakin jotka ovat valitettavasti tulleet äitiinsä. Nyt elämä on yhtä helvettiä, seksi tosin toimii.

No niin. Tässä viestissäsi toteat miehekkään rehellisesti, että miehet juoksevat vain seksin janossaan. OT: miksi et muuten muualta sitä seksiä saanut kuin luonnehäiriöiseltä hirviöltä??? Kunhan mietin.........

Vierailija
1620/2187 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin treffeille kauniin, fiksun oloisen naisen kanssa.

Menimme syömään ihan kivaan ravintolaan ja juttu luisti todella hyvin.

Muistan, kuinka juuri ehdin miettiä, että tästä voisi tulla vaikka mitä. 

Silloin nainen alkoi kertoa jessestä ja kuinka tärkeää keskiaikaiset kidutusvälineet ja muut uskonnolliset jutut hänelle ovat.

Paniikissa etsin katseellani tarjoilijaa pyytääkseni laskun, mutta oli pakko vain kesken ruokailun nousta ylös, kävellä kassan luo ja maksaa. 

Taakseni en enään koskaan katsonut.

Oletpas ahdasmielinen.

Miesparka, kun ihan paniikkia pukkaa, kun kaunis nainen jutustelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän