Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
NurseBetty kirjoitti:
Nämä ei niinkään kamalat treffit, mutta erikoiset. Mies oli ihan mukava, mutta vaikutti todella ujolta ja jännittyneeltä, tyyliin ääni värisi ja puhe takelteli kun hän puhui minulle. Mikäs siinä, ymmärrän jännityksen kun tavataan ihan uusia ihmisiä. Itse olin aika luottavaisella mielellä etenkin kun mies ei sytyttänyt, ei ollut paineita hänen suhteensa. Juttelin rennosti ja oloni oli mukava. Hauska tavata uusia ihmisiä.
Treffien jälkeen hän laittoi viestiä, että meni kivasti treffit, vaikka minä vaikutinkin hyvin hermostuneelta! No, eipä siinä. Emme nähneet enää.
Teksti kuulostaa miehen kirjoittamalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui varmaan kymmenen vuotta sitten. Puolituttu mies tuli hakemaan minua treffeille. Hän näki olohuoneen nurkassa nyrkkeilyhanskat ja säkin ja kysyi kenen ne ovat. Kerroin , että harrastan potkunyrkkeilyä. Hän alkoi sitten vakavasti puhuttamaan minua ja kertoi kuinka se laji on naisille hyvin vaarallinen. Jos potku osuu kohtuun, niin kohtu voi irrota ja liikkua ylös? Sanoin, että toki lajissa kuin lajissa on vaaransa, mutta eiköhän potku munille olisi vielä paljon vaarallisempi. Kuulemma ei, koska kohtu on hyvin löyhästi kiinni. Hän tietää, koska hänellä on monta siskoa??? No, minulla on kohtu. Ei ole kovin usein irronnut ja lähtenyt vaeltamaan.
Tämä tyyppi osoittautui muutenkin hyvin erikoiseksi.Pelkäsi että annat turpaan pian ja yritti saada lopettamaan.
Saattoi olla jonkinlainen alemmuuskompleksi. Pätemisen tarve ainakin oli vahva hänellä.
Vierailija kirjoitti:
NurseBetty kirjoitti:
Nämä ei niinkään kamalat treffit, mutta erikoiset. Mies oli ihan mukava, mutta vaikutti todella ujolta ja jännittyneeltä, tyyliin ääni värisi ja puhe takelteli kun hän puhui minulle. Mikäs siinä, ymmärrän jännityksen kun tavataan ihan uusia ihmisiä. Itse olin aika luottavaisella mielellä etenkin kun mies ei sytyttänyt, ei ollut paineita hänen suhteensa. Juttelin rennosti ja oloni oli mukava. Hauska tavata uusia ihmisiä.
Treffien jälkeen hän laittoi viestiä, että meni kivasti treffit, vaikka minä vaikutinkin hyvin hermostuneelta! No, eipä siinä. Emme nähneet enää.
Teksti kuulostaa miehen kirjoittamalta.
Jaa, mitenkäs niin? Nainen olen.
Käyttäjä1718 kirjoitti:
Viime vuonna Tinderin kautta tutustuin mieheen joka muutaman keskustelun jälkeen ilmoitti, että hän vain lähtee treffeille naisien kanssa joilla on museokortti.
Toinen tyyppi noin tunnin pitkän treffin n jälkeen kysyi mennäänkö mun luokselle. Sanoin ei, ja sitten heti paikalla kutsui minut huoraksi.
Yleistä ja aina yhtä absurdia. Kaikki me on tämän sortin ääliöihin törmätty, eikö!
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui viime keväänä kun ei ollut vielä voimakkaita maskisuosituksia, mies tuli kuitenkin treffeille valkoinen leikkausalimaski päässään ja ei voinut edes kahvia juoda kun oli se maski. Tuli hölmö oli. Aurinkoinen päivä kahvilan terassilla, ihmisiä kulki huoletta ympäriinsä ja yksi mulkoili lippiksen alta ja maskin takaa. Ehdotin sitten että mennään luokseni vaikka kuuntelemaan musiikkia niin voi riisua maskin. No, riisui sitten muutakin vaikkei mistään seksistä oltu sovittu! Sanoin, että laittaa housut jalkaan ja rauhoittuu. Laittoi housut ja lähti, edes heippoja ei sanonut. Tosi kummalliset treffit!
Varattu mies pelkäsi tuttuja. Piiloutui maskin taa. Sama juttu niillä jotka haluaa tavata kummallisissa hämärissä räkälöissä keskellä (työ)päivää tai vain naisen luona. Kun omassa kodissa on muija ja perhe ja pitää olla klo 17.00 päivällisellä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Treffien alkajaisiksi mies ilmoitti ettei ole peseytynyt kolmeen päivään. Ei tullut meistä rakkaustarinan päähenkilöitä.
Varmaan kuvitteli että lankeat hänen viekoittelevaan tuoksuunsa. Ja kun et, niin keksi omasta päästään että käytät ehkäisyöillereitä.
Ties vaikka tämä palstalla mesova tuoksuhullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Tinder-tuttavuuden kanssa sovittu ekat treffit pikkujouluaikaan perjantai-illalle Kallioon oluiden äärelle. Speksit oli kunnossa vastaten omiani: hyvä työ, omistusasunto, koira, komea ulkonäkökin vielä. Ikää kummallakin noin 40v.
Mies ensin tiskille, päätyi tarjoamaan, vaikka en sitä odottanut häneltä. Mukanaan tuopit ja kossu itselleen. Vaikka tarkoitus oli nauttia alkoholia illan aikana, alkoi tympäisemään toisen hakiessa täyttöä vartin välein ja humaltuen siinä voimakkaasti.
Olen itse sosiaalinen ja jaksan pitää keskustelua helposti yllä. Hänen kanssaan hiljaisuus vaan voitti. Koitin jutustella matkustelusta ja eläimistä, töistäkin. Vastasi tavulla jos silläkään. Ehkä kyse oli kemian puutteesta, ehkä kännistä. Tiedä häntä.
Halusi kuitenkin jatkaa iltaa seuraavaan baariin, "koska treffit on hyvä syy ryypätä". Itsellä odotti aamutreeni, mutta lupauduin vielä yhdelle juomalle. Siinä sivussa huomasin miehen jo swaippailevan seuraavaa deittiä. Poistuessani herra kuittasi minun olevan kovin pinnallinen... Arvaattekin varmaan? Ei jatkoon!
Oliko mies väärässä?
Valkkasithan miehen treffeille speksien perusteella.
Speksit ja speksit. Oma asunto ja hyvä kertoo pitkäjänteisyydestä. Koira empatiakyvystä. Hyvä yleiskunto siitä, että välittää itsestään ja omasta terveydestään. Lisäksi yhteiset kiinnostuksen kohteet ainakin teoriatasolla olisivat parisuhteen perusta.
Tuo ei ollut mitä kirjoitit:
"Speksit oli kunnossa vastaten omiani: hyvä työ, omistusasunto, koira, komea ulkonäkökin vielä."
Et maininnut mitään hyvästä yleiskunnosta etkä yhteisistä kiinnostuksen kohteista.
Ja taas tapaamme yhden palstan vakioaspergereista.
Tämä tapahtui kun asuin ulkomailla. Olen siis nainen itsekin ja menin treffeille Tinderissä tapaamani naisen kanssa. Olimme jutelleet jonkin aikaa ja hän vaikutti mukavalta. Treffeillä nainen ilmoitti yhtäkkiä, ettei ole naisista kiinnostunut. Olin siinä suu auki, että mikäs tän jutun tarkoitus oikein sitten on? Hän sanoi, että oikeastaan hän etsii lesbonaista miehelleen. Hänen miehensä on hyvin utelias lesbojen suhteen ja miehellä on kuulemma synttärit tulossa. Olisi kuulemma ollut naiselle ok, että hänen miehensä harrastaa seksiä kanssani, koska lesbona en rakastu mieheen. Mitä h*lvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Entinen nettideittailija kirjoitti:
(jatkuu)
Pian alkoikin tulla sitten viestejä kuinka ihana yhteys meillä oli ja kuinka hän ei malta odottaa seuraavaa kertaa, kun nähdään. Tässä vaiheessa olisi pitänyt viheltää peli poikki, mutta suostuin sitten maanittelujen jälkeen tapaamaan neidon vielä uudestaan.
Toisella tapaamiskerralla käytiin sitten vahingosta viisastuneena yhdessä kaupungin suosituimmista ravintoloista. Kaikki meni mukavasti ja meillä oli yhteistä puhuttavaa. Tyttö oli mukava ja sympaattinen, vaikka ei aivan ihannenaistani vastannutkaan. Hän sitten kutsui minut ravintolaillan jälkeen vielä kotiinsa. Tällä kertaa hän painotti erikseen käyneensä suihkussa. Ajattelin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran, josko tästä tulisi jotakin, joten päädyimme taas hänen kämpilleen sänkyyn.
Tällä kertaa tyttö halusi aluksi antaa poskihoitoa tunnelmaa kohottaakseen. Hänellä oli silmälasit, jotka hän joutui ottamaan toimituksen ajaksi pois, kun ne muuten tippuivat koko ajan. Tässä yhteydessä paljastui, että ilman silmälaseja hänen näkönsä oli lähes olematon. En tiedä oliko tällä sitten jotain tekoa siihen, että hän onnistui jotenkin hampaillaan näykkäisemään minua pariin kertaan siten, että minun oli pakko keskeyttää toimitus kivun takia.
Ehdotin sitten, että vaihdetaan osia. Tässä vaiheessa itse pelipaikalle siirtyessäni totesin, että tuoksu hänen alapäässä oli vain voimistunut ja pahentunut sitten viime kerran. Hetken yritin sinnitellä, mutta sitten oli pakko todetä, että ei tästä taida tulla yhtään mitään.
Totesin naiselle, että taitaa olla parempi, että pysytään vain ystävinä, eikä anneta tunteiden syventyä yhtään enempää. Hän siinä sitten hieman itkua tuhertaen suuresti hämmästeli tilannetta ja yritti saada minua jäämään. Viestejä tuli vielä parin viikon ajan paljon, joissa hän yritti saada minua uudestaan luokseen erilaisilla pyynnöillä ja vakuutteluilla. Näihin en kuitenkaan enää taipunut ja aikaa myöten viestit loppuivat.
Muutamaa viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Nuo olivat siis viimeisimmät nettideittini ja toivottavasti myös jäävät viimeisiksi. :)
Menit sänkyyn vastenmielisen, peseytymättömän ja pahalta haisevan naisen kanssa?
Miksi ihmeessä?
Hän keksi tämän liikaa yksityiskohtia sisältävän tarinan, eikä hänellä ole vaimoa.
En harrasta deittailua, joten en voi valitettavasti jakaa oikeaa treffikokemusta. Nuorempana tuli kuitenkin yksi kokemus, joka ehkä sopisi tähän. Opiskeltiin miehen kanssa yliopistossa samaa ainetta ja oltiin ryhmätöiden yms. merkeissä muutamia lauseita vaihdettu. Tapanani on olla ystävällinen ihmiselle, joten niin olin tällekin. Kerran sitten tentin jälkeen hän jäi juttelemaan minun kanssani. Koitin ystävällisillä vihjeillä ilmaista, että voitaisiin tästä lähteä nyt jatkamaan päivää eri suunnissa, mutta hän ei oikeasti tajunnut vihjeitäni sitten millään, vaan lähti mukaan roikkumaan matkaani. Muistaakseni taisin jopa sanoa hänelle jossain vaiheessa "ettei sinun tarvitse tulla mukaan". Hätäpäissäni sitten keksin viimein lähteä junalla "vanhempieni luokse käymään", mutta hänpä tuli sinne junaankin mukaani. Olin nuori, ujo tyttö ja aivan paniikissa siitä, mitä nyt teen. Lyhytsanaisesti poispäin katsellen vastailin hänelle ja lopulta hän tajusi jäädä junasta pois. Senkin jälkeen aina samoissa tilaisuuksissa hän tähyili suuntaani ja itse parhaani mukaan välttelin häntä, mistä sitten seurasi se, että hän lähetti minulle sähköpostia, jossa kysyi "miksi aina pakenet minua?". Huh. Miekkosessa ei sinällään ollut mitään vikaa, mutta en vaan ollut hänestä ollenkaan kiinnostunut. Nyt vanhempana ja viisampana olisin varmaan sanonut hänelle suorempaan asian, mutta silloin en kehdannut. Edelleen kyllä hämmästelen, että mikä ihme minussa sai tuon miehen minun perässäni tuohon malliin juoksemaan? En siis ole varsinaisesti mikään miesmagneetti.
Totuusv75 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa jokunen vuosi.
Tapasin baarissa kivan miehen ja käveltiin sitten samaa matkaa taxi tolpalle pilkun jälkeen. Meillä synkkasi ihan kivasti ja vaihdettiin sitten numerot. Mies ehdotti, että tavattaisiin heti huomenna. Minulla oli silloin menoa ja sanoin, että illalla käy . Mies halusi tehdä minulle romanttisen illallisen ja kehui vielä itseään, miten hyvä kokki on. Sovittiin sitten ,että menen hänen luokseen romanttiselle illalliselle klo .19.00.
Lähdin sitten miehen luokse, mutta eksyin hieman. Mies oli luvannut tulla vastaan, mutta en nähnyt häntä missään. Hän sitten ilmoitti, että kyllä minun tulisi osata perille asti tulla ja ei hän nyt jaksaisi lähteä hakemaan minua mistään. No, tää mies asui ihan siinä kivenheiton päässä, mutta se kerrostalo alue oli niin sekava, että en aivan heti löytänyt oikeaa taloa ja rappua. Kun löysin sitten perille, niin tää mies oli jotenkin todella ärtyneen oloinen.
Mitään romanttista illallista ei ollut . Mies selitti sitä, että ei ollut jaksanut alkaa tekemään mitään, kun oli saanut siivotuksi juuri ja ei halunut sotkea keittiötä . Sanoin, että minulla on kyllä aika hirveä nälkä ja voitaisko vaikka tilata pizzaa . Miehelle se ei käynyt. Oli käynyt äitinsä luona syömässä pari tuntia sitten ja pizza laatikot on niin ikäviä hävitettäviä ja saastuttavat ilmastoa .
Illalliselle luvattua punaviiniä kyllä oli, mutta mies oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt tuoda omat juomat mukanani ja en saanut edes sitä luvattua viinilasillista.
Kahvia sai yhden kupillisen . Mies kertoi miten tarkka hän on kaikesta ja sen kyllä huomasi. Yritin saada hänen kanssaan juttua luistamaan, mutta hän ei juurikaan vastaillut mitään mihinkään ja oli jotenkin sellainen todella äkäisen ja takakireän oloinen.
Olin hyvin hämilläni tästä , koska mies vaikutti jotenkin todella pettyneeltä ja sellaiselta, että ei olisi edes halunut , että tulen käymään hänen luonaan.
Mies sitten vain yhtäkkiä sanoi minulle että " mä lähen nyt nukkuu kun oon väsynyt, et sä varmaan lähet menee täältä" .
Ei siinä mitään. Mies lupasi soitella minulle ja olla yhteydessä . Ajattelin aluksi, että ehkä mies oli todella vain väsynyt ( oltiinhan me eilinen oltu baarissa) ja siksi vaikutti tylyltä . Laitoin hänelle kohteliaisuuttani viestin missä kiitin illan vietosta ja kysyin, että tavataanko uudestaan. Mies ei koskaan vastannut siihen viestiin, enkä kuullut hänestä enää koskaan .
Ei noi nyt siinä mielessä mitenkään hirveät treffit ollut, mutta todella omituiset :D
Luulen, että ehkä humalatila oli tehnyt tuolle miehelle kepposet ja hän oli varmaan saanut minusta aivan toisenlainen kuvan, mutta ehkä ei vain sitten kehdannut sitä minulle sanoa.
Ei voinut hakea sinua, koska ei ollut enää ajokunnossa .
Ei ollut alun perinkään aikonut laittaa ruokaa, hän ajatteli että se on peitenimi sille että alatte heti p*nemaan. Luuli että kaikki naiset tulevat kämpille sitä varten.
Huomasi, että sinulla ei ollut yhtään sama aikomus, eikä näköjään kuviteltua p*nemista ollut luvassa, siitä pettymys.Ja oli jatkanut kännäystä vielä kotona, ja päivä oli mennyt krapulaa nukkuessa, joten todellakaan ei ollut siivonnut eikä kokannut. Kokenut alkoholisti, väistit luodin.
Muisti sinut paremman näköiseksi. Oli pettynyt kun näki sinut. Ei halunnut panna, eikä seurustella sinun kanssa. Hoiti tilanteen kyllä huonosti ja lapsellisesti
Kokonaisuutta miettien tuskin oli kyse tuosta. Eiköhän kuvitellut, että syönnin sijaan jotakin muuta. Ja olihan jotakin outoa jo ennen näkemistä, kun ei tullut vastaankaan. Ei varmasti mikään hyvä saalis
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut huono vaan hassu kokemus. Tämä tapahtui joskus 2010-luvulla. Tapasin bileistä lähtiessä miehen, joka pienemmältä paikkakunnalta, vaikka ei se minunkaan kotikaupunki mitenkään iso kaupunki ole. Hän oli kaverillaan viikonloppuun ja sovimme treffit seuraavaksi päiväksi.
Mies oli kiva ja juttu luisti ihan hyvin. Mutta en tiedä etsikö hän hyvin stereotyyppistä naista vai kuuluko naisten olevan kaikkien samanlaisia. Hän ei mistään ilkeästi tai arvostellen sanonut, vaan sellaisella lapsenomaisella ihmetyksellä. Esimerkiksi, kun tilasin hampurilainen, ihmetteli ettenkö ota salaattia. Kun kerroin, että kuuntelen metallimusiikkia, ihmetteli eikö naiset kuuntele vain poppia tai iskelmää. Kun kaivoin lompakkoa, niin ihmetys oli Batman-lompakossa, kun se on poikien piirretty. Samoin ainaki zombie- ja toimintaelokuvat aiheuttivat ihmetystä. Hän kysyi myös muutamaan kertaan, että oliko minulla veljiä tai miespuolisia ystäviä lapsena.
Ei ollut kipinää puolin tai toisin ja hyvillä mielin lähdimme eriteille, mutta mieleen jäi. Kuvittelen myös mielessä hänet istumassa kavereidensa kanssa paikallisella abcllä ihmettelemässä, että oli treffeillä naisen kanssa joka söi hampurilaista, katsoi zombileffoja ja kuunteli metallia, vaikkei ollut edes veljiä :D
Minullakin on osunut kohdalle tällainen tapaus :D Se tosin ei edennyt edes tapaamiseen vaan jäi kirjoitteluun. Hyvin suurta hämmennystä tuntui herättävän mm. se että pidän oluesta (naiset juo yleensä siideriä kuulemma :D ), jääkiekosta ja samoin kuin lainaamassani viestissä, myös musiikki- ja elokuvamakuni. Tämäkään tyyppi ei mitenkään arvostelevaan tai alentavaan sävyyn noita kirjoitellut, ennemminkin suhtautui positiivisesti mutta tuntui vain olevan ihan tosissaan hämmästynyt kaikesta. Ihan mukavan oloinen kaveri, tuli mieleen lähinnä että ehkä hän on oikeassa elämässä hyvin kokematon naisten suhteen ja muodostanut käsityksensä stereotypioiden ja yleistysten pohjalta. Toivottavasti on sittemmin tavannut kivan naisen ja ehkä hoksannut että naisilla siinä missä miehilläkin on ihan yksilölliset maut ja mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Totuusv75 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa jokunen vuosi.
Tapasin baarissa kivan miehen ja käveltiin sitten samaa matkaa taxi tolpalle pilkun jälkeen. Meillä synkkasi ihan kivasti ja vaihdettiin sitten numerot. Mies ehdotti, että tavattaisiin heti huomenna. Minulla oli silloin menoa ja sanoin, että illalla käy . Mies halusi tehdä minulle romanttisen illallisen ja kehui vielä itseään, miten hyvä kokki on. Sovittiin sitten ,että menen hänen luokseen romanttiselle illalliselle klo .19.00.
Lähdin sitten miehen luokse, mutta eksyin hieman. Mies oli luvannut tulla vastaan, mutta en nähnyt häntä missään. Hän sitten ilmoitti, että kyllä minun tulisi osata perille asti tulla ja ei hän nyt jaksaisi lähteä hakemaan minua mistään. No, tää mies asui ihan siinä kivenheiton päässä, mutta se kerrostalo alue oli niin sekava, että en aivan heti löytänyt oikeaa taloa ja rappua. Kun löysin sitten perille, niin tää mies oli jotenkin todella ärtyneen oloinen.
Mitään romanttista illallista ei ollut . Mies selitti sitä, että ei ollut jaksanut alkaa tekemään mitään, kun oli saanut siivotuksi juuri ja ei halunut sotkea keittiötä . Sanoin, että minulla on kyllä aika hirveä nälkä ja voitaisko vaikka tilata pizzaa . Miehelle se ei käynyt. Oli käynyt äitinsä luona syömässä pari tuntia sitten ja pizza laatikot on niin ikäviä hävitettäviä ja saastuttavat ilmastoa .
Illalliselle luvattua punaviiniä kyllä oli, mutta mies oli sitä mieltä, että minun olisi pitänyt tuoda omat juomat mukanani ja en saanut edes sitä luvattua viinilasillista.
Kahvia sai yhden kupillisen . Mies kertoi miten tarkka hän on kaikesta ja sen kyllä huomasi. Yritin saada hänen kanssaan juttua luistamaan, mutta hän ei juurikaan vastaillut mitään mihinkään ja oli jotenkin sellainen todella äkäisen ja takakireän oloinen.
Olin hyvin hämilläni tästä , koska mies vaikutti jotenkin todella pettyneeltä ja sellaiselta, että ei olisi edes halunut , että tulen käymään hänen luonaan.
Mies sitten vain yhtäkkiä sanoi minulle että " mä lähen nyt nukkuu kun oon väsynyt, et sä varmaan lähet menee täältä" .
Ei siinä mitään. Mies lupasi soitella minulle ja olla yhteydessä . Ajattelin aluksi, että ehkä mies oli todella vain väsynyt ( oltiinhan me eilinen oltu baarissa) ja siksi vaikutti tylyltä . Laitoin hänelle kohteliaisuuttani viestin missä kiitin illan vietosta ja kysyin, että tavataanko uudestaan. Mies ei koskaan vastannut siihen viestiin, enkä kuullut hänestä enää koskaan .
Ei noi nyt siinä mielessä mitenkään hirveät treffit ollut, mutta todella omituiset :D
Luulen, että ehkä humalatila oli tehnyt tuolle miehelle kepposet ja hän oli varmaan saanut minusta aivan toisenlainen kuvan, mutta ehkä ei vain sitten kehdannut sitä minulle sanoa.
Ei voinut hakea sinua, koska ei ollut enää ajokunnossa .
Ei ollut alun perinkään aikonut laittaa ruokaa, hän ajatteli että se on peitenimi sille että alatte heti p*nemaan. Luuli että kaikki naiset tulevat kämpille sitä varten.
Huomasi, että sinulla ei ollut yhtään sama aikomus, eikä näköjään kuviteltua p*nemista ollut luvassa, siitä pettymys.Ja oli jatkanut kännäystä vielä kotona, ja päivä oli mennyt krapulaa nukkuessa, joten todellakaan ei ollut siivonnut eikä kokannut. Kokenut alkoholisti, väistit luodin.
Muisti sinut paremman näköiseksi. Oli pettynyt kun näki sinut. Ei halunnut panna, eikä seurustella sinun kanssa. Hoiti tilanteen kyllä huonosti ja lapsellisesti
Kokonaisuutta miettien tuskin oli kyse tuosta. Eiköhän kuvitellut, että syönnin sijaan jotakin muuta. Ja olihan jotakin outoa jo ennen näkemistä, kun ei tullut vastaankaan. Ei varmasti mikään hyvä saalis
En ole tuo aikaisempi kommentoija, mutta kommentoin nyt tähän samaan rimpsuun... Humalassa jotkut ihmiset puhuu ja lupailee ja suunnittelee mitä sattuu. Kuulostaa vähän siltä, että tyyppi oli ehkä jo unohtanut koko jutun tai ei ainakaan odottanut sinun oikeasti ilmestyvän paikalle. Toivottavasti ainakin varmistit seuraavana päivänä että se tapaaminen on edelleen voimassa etkä lähtenyt vain niiden pilkun jälkeen taksitolpalla heitettyjen puheiden perusteella haahuilemaan ja ilmoittanut että olisin nyt täällä. Sitten et ymmärtänyt vihjeitä, että en jaksa tulla hakemaan, en jaksa tehdä ruokaa, lopulta piti sanoa suoraan että lähdet varmaan meneen täältä ja silti laittelit viestiä perään että tavataanko uudestaan. Ikävästi sinänsä toimittu mieheltä kun ei voinut heti sanoa suoraan että nyt tuli humalapäissään lupailtua liikoja eikä tapaaminen kiinnostakaan, mutta kannattaa ehkä seuraavalla kerralla pitää jonkinlainen itsekunnioitus mukana - jos toinen noin selkeästi näyttää ettei yhtään nappaa niin varmasti löydät parempaa tekemistä ja ihmisiä joita sinun seurasi kiinnostaa.
Ei kyllä ollut treffit, mutta tapasin ihanan naisen baarissa.
Pidimme toisistamme ja ajattelin että tästä tuleekin jotakin.
Sitten kuvioihin astui hänen ex mies joka haastoi tappeluun josta kietäydyin.
Häirikkösoittoja tuli vielä vuosi tapaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abraham Sonninen kirjoitti:
Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta.
Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.
Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!
Tietoisku: niinhän te yleensä jätätte ja sitten ihmettelette kun nainen ei enää ole kiinnostunut.
Haluat kehräävän kissan=tyydytä nainen.Kyllä. Suurin virhe on jättää nainen kylmäksi. Siihen ei tarvita paljon muuta niin kiinnostus kyllä lopahtaa. Tätä eivät naiset tietenkään sano kovin usein ääneen, mutta jos mies ei viihdy riittävän pitkään naama jalkovälissä ja näe vaivaa ja osoita olevansa siitä itse kiinnostunut, niin mahdollisuudet kompensaatioon esim. käytöksellä, ulkonäöllä tai varakkuudella ovat hyvin pienet. Laittakaa tämä nyt ylös ja lukekaa moneen kertaan ennen seuraavia treffejä, että varmasti muistatte.
Kolmasosa naisista kykenee laukeamaan yhdynnässä. Ei tarvitse alkaa lipoa jalkaväliä kuin joku alistettu koira, riittää että löytää naisen joka laukeaa yhdynnässä.
Minä kykenen saamaan yhdynnässä, mutta eihän se tietenkään sitä tarkoita, etten nauttisi myös molemminpuolisesta suuseksistä ja monesta muusta asiasta. Sinulla taas on pahasti vikaa itsetunnossa jos koet alistavaksi tyydyttää toista tai tuottaa hyvää oloa. Molemminpuolistahan sen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen piti olla 30 mutta jos se oli totta niin, oli kyllä elänyt rankan elämän. Oli myös todella lihava ja heti ensi hetkestä oli selvää että oli käyttänyt vanhaa kuvaa itsestään, tunnisti samaksi mutta oli tosiaan rupsahtanut ja lihonut. Kaiken kruunasivat karmeat kolisevat puukengät. Oli tullut toisesta kaupungista bussilla varta vasten minua tapaamaan joten en kehdannut sanoa että kiitos mutta ei kiitos, vaan ehdotin kahville menoa. Mies puuskutti keskustaan johtavassa ylämäessä ja pelkäsin että sydärin. Mentiin torikahvilaan ja mies totesi että oikeastaan hän haluaisi olutta, vastasin että juodaan nyt nämä kahvit ainakin eka eihän kellokaan ole kuin 12. Mies hörppi omansa hirveällä kiireellä ja osoitti sitten yhtä terassia että hän menee tuonne, tule perästä ja paineli puukengät kolisten tiehensä. En tiedä mitä joi mutta noin 20 min myöhemmin kun liityin seuraan oli jo selvästi päissään ja tuntui ärtyvän läsnäolostani. Päätin sitten lähteä kotiin mihin reagoi näyttämällä KESKARIA. Sinne jäi istuskelemaan ja kaipa selvisi kotiinsa.
Anteeksi, törkeää käytöstä mutta minua alkoi naurattaa tuo keskarin näyttö :DDD Mielikuva puukenkäisestä ukosta kaljatuoppi kourassa, uhmakas ilme naamalla ja keskisormi pystyssä
Miehellä oli aurinkolasit päässä ja pipo enkä nähnyt naamasta mitään. Tämä hlö alkoi jauhamaan existä, vaikka aattelin että se on ehdoton turn off. Lisäksi puhui entisestä suhteestani nimellä 'viritys'. En tiedä onko kovin viritys jos monta vuotta olin yhdessä. Sen lisäksi kysyi samoja asioita, joita oltiin jo aiemmin juteltu ja kyseli olenko tehnyt niitä ja niitä hommia. Puhui kamalasti muista treffikumppaneistaan mistä oli heidän kanssa jutellut.
Toinen tapaus oli vaivaannuttava. Oli yltiöinnokas ja kun treffit oli ohi niin laitto heti viestiä perään ja parin päivän päästä alkoi pommitus. Koska en ollut varma tunteistani, sanoin että voitas eka tutustua kaverina. Tästä tyyppi veti kilarit, haukkui mut pystyyn että sitten jatkossa ollaan vain kavereita ja alkoi säälimään itseään. Ei menty toisille treffeille.
Olin lasteni isän kanssa Nizzan kävelykadulla (ennen kuin minulla oli lapsia) treffailemassa. Menin hampurilaispaikka Quick:in vessaan. Siellä oli kaksi koppia sekä, itseni lisäksi, kaksi muita naista. Uniformuun pukeutunut vartia tuli vessaan. Ajattelin, että se tarkastaa vain. Muut naiset juoksivat ulos äkkiä. Mies otti minusta kovakouraisesti kiinni käsivarresta, rivo virne naamalla ja laahasi isompaan koppiin. Onneksi ranskalainen treffikaverini oli nähnyt vartijan menevän vessaan. Hän tuli pelastamaan minut, varta pakeni paikalla, koska muuten olisin tullut raiskatuksi. Seuraavalla kerralla tämä vartia ei ollut näkyvillä. Miesystäväni kysyi työntekijöiltä, että onko se vartia vielä töissä siellä. Vastasivat, että : il aime trop des bôites de nuit. Eli ei enää työskentele siellä, koska se piti enemmän yökerhoista. Onhan tavallista että nuoria tyttöjä raiskataan yökerhojen vessoissa, joten vartia varmaankin on löytänyt paremmat apajat sellaisista. Kuitenkin ikävä kokemus. Teini-ikäisenä miesten jahtaamiseksi joutuminen Italian rivieralla oli vielä pelottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui varmaan kymmenen vuotta sitten. Puolituttu mies tuli hakemaan minua treffeille. Hän näki olohuoneen nurkassa nyrkkeilyhanskat ja säkin ja kysyi kenen ne ovat. Kerroin , että harrastan potkunyrkkeilyä. Hän alkoi sitten vakavasti puhuttamaan minua ja kertoi kuinka se laji on naisille hyvin vaarallinen. Jos potku osuu kohtuun, niin kohtu voi irrota ja liikkua ylös? Sanoin, että toki lajissa kuin lajissa on vaaransa, mutta eiköhän potku munille olisi vielä paljon vaarallisempi. Kuulemma ei, koska kohtu on hyvin löyhästi kiinni. Hän tietää, koska hänellä on monta siskoa??? No, minulla on kohtu. Ei ole kovin usein irronnut ja lähtenyt vaeltamaan.
Tämä tyyppi osoittautui muutenkin hyvin erikoiseksi.
Eikä!!!! :D :D :D Kuolen nauruun oikeesti!!! Oli siinä varsinainen kohtuasiantuntija!
Pelkäsi että annat turpaan pian ja yritti saada lopettamaan.