Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko kaljun ja kiimaisen vaiko tuuheatukkaisen ja frigidin miehen?

Vierailija
12.04.2016 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheatukkaisen ja frigidin. Rakastan pitkä- ja paksuhiuksisia miehiä, mutta seksistä en ole järin kiinnostunut itsekään.

Vierailija
2/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheatukkaisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ja kiimainen. Ja jos on hermannikalju, niin ehdottomasti kaikki pois vaan.

Terveiset ihanalle kaljulle työkaverille, käy kiinni - ja huomaa mun flirttailu!

Vierailija
4/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muusta olemuksesta ja pään muodosta, yhtä ihanaa kaljupäätä en osaisi edes kuvitella hiukset päässä.

Vierailija
5/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksilla ei ole väliä, mutta vaihtoehdoista kiimainen/frigidi valitsisin jälkimmäisen, saisinpahan olla rauhassa.

Vierailija
6/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, minulla on jo iihana kalju ja kiimainen

Vierailija
7/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheatukkainen ja frigidi, koska olen itsekin aika lähellä aseksuaalisuutta. Haluja on max. kerran kuukaudessa.

Vierailija
8/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuuheatukkaisia ja ihan kyvykkäitä. En tykkää kaljusta. Mutta hitsi vie nyt on 50v frigidi ja jolla on ikäisekseen ihan kivasti tukkaa, hiusraja ei lähtenyt hirveesti vaeltelemaan. Kaikkee ei voi saada...

9/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä saavutettu betauden huipentuma, kun aletaan syödä seksielämän tuhoavaa lääkettä, jotta tukka pysyisi päässä. "Mitähän kaikki ajattelevat minusta?" -ajattelun huipentuma. Miksi kaikki miehet eivät voi olla kuin Jason Statham? Silloin yhteiskunta toimisi paremmin.

Vierailija
10/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten tilanne ei kiinnosta. Haluaisin kiimaisen miehen, kuitenkin sillä edellytyksellä että tämä olisi minulle uskollinen.

Vierailija
11/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanoin. Riippuu vähän.Jos se kalju näyttää Vin Dieseliltä,niin "Come over honey." Jos enemmän Bull Mentulalta,näyttäisin ovea ja juoksisin oitis jonkun tuuheatukkaisen pihtaajan syliin.Jos sellainen kestää naista pitää sylissä,siis.

12/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeff Bridges Iron Manissa oli muuten paras kalju ikinä. Sanoisin että muutuin biseksuaaliksi elokuvan ajaksi.

http://goo.gl/f8SKsJ

Vierailija
13/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Jeff Bridges Iron Manissa oli muuten paras kalju ikinä. Sanoisin että muutuin biseksuaaliksi elokuvan ajaksi.

http://goo.gl/f8SKsJ

"Elokuvan ajaksi" my ass

Vierailija
14/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheatukkaisen ja frigidin, kovin kiimainen mies ei kiinnostaisi minläänlaisilla hiuksilla.

Vierailija
15/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen Star Warsin Chewbacca, jolta on kikkeli kutistunu ja nahistunut pois - mun unelmamies!

Vierailija
16/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju ja kiimainen. Ja jos on hermannikalju, niin ehdottomasti kaikki pois vaan.

Terveiset ihanalle kaljulle työkaverille, käy kiinni - ja huomaa mun flirttailu!

Kaljunpeittokalju on nössöille, tosimiehellä on hermannikalju.

Vierailija
17/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljunpeittokalju on nössöille, tosimiehellä on hermannikalju.

Vaha setä -look on vain varsinkin parikymppisenä kaljuuntuneilla aika varma seksintappaja.

Vierailija
18/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.  Minä kuuntelen mitä tyyppi puhuu.  Jos se on tyhmä ja kalju tai tuuheahiuksinen, ei mikään korvaa sitä.  Liian komeakaan ei ole hyvä, se vain laittaa selfieitä.  Ne kun tuppaa vanhemmuuten olemaan sekä kaljuja että vähäseksisiä.  Vähän kuin emäntänsäkin.

Vierailija
19/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko suomeen lisää sellaisia afrikkalaismiehiä joilla on kiiltävä kalju?

Kyllä moni haluaisi mutta minä en

Vierailija
20/29 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas on kalju frigidi... yippee!!