Halveksin ihmisiä jotka ei ole parisuhteessa
Siis miten vammanen on ihminen joka ei kelpaa kenellekään? Häh?
Kommentit (49)
Ap on sairaalloisen läheisriippuvainen
Jos jollekin riittää se, että kunhan joku on jakamassa elämää ja ei tarvi olla omissa oloissaan, niin asia kunnossa. Itse haluan elämää, jossa kumppani samalla tasolla henkisesti ja joka ei haikaile menneitten perään, vaan on jalat maassa, pärjää omillaan. Saa ja pitää olla omaa tilaa ja harrastuksia, mutta minä olen se, jonka kanssa jaetaan sisimmät ajatukset ja läheisyys. Eipä ole kohdalle osunut miestä, joka täyttäisi nuo toiveet. Sinkkuna siis mieluummin.
Ihan vapaasti vain. Ei haittaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on sairaalloisen läheisriippuvainen
Ja tyhmä. Sääliksi käy puolisoa.
Halveksin ihmisiä, jotka ovat niin ahdasmielisiä, että kuvittelevat ainoan syyn parisuhteettomuuteen olevan se, ettei kelpaa kenellekään. Kaikki eivät halua olla (joko tällä hetkellä tai ollenkaan).
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleekohan ap.ihan tosissaan,että juuri hänen suhtautumisellaan muihin ihmisiin (yleensäkään) olisi heille jotain, tai siis oikeastaan yhtään mitään merkitystä ?
Surullista mutta totta. Mutta näin nämä alhaisella älykkyysosamäärällä varustetut ihmiset todella kuvittelevat.
Päinvastoin hyvinkin kaunis/komea ja hauska sekä älykäs voi elää sinkkuna. Takuulla kelpaisi kenelle vaan. Sitä paitsi usein ne rumimmat, läskimmät, tyhmimmät ja valitettavasti itsekeskeiset ellei jopa ilkeät ihmiset ovat "onnellisesti" parisuhteessa.
Tutkimusten mukaan mies on onneton ilman parisuhdetta, nainen taas hyvinvoivampi niin fyysisesti kuin psyykkisestikin samassa tilanteessa.
Kuvitteleekohan ap.ihan tosissaan,että juuri hänen suhtautumisellaan muihin ihmisiin (yleensäkään) olisi heille jotain, tai siis oikeastaan yhtään mitään merkitystä ?