Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään Jack Daniels -topin

Vierailija
12.04.2016 |

Varma valkoroskaisuuden merkki tuollaisen alkoholimainos -vaatteen käyttäminen. Naisten versio Karjala -lippiksille. Mitkä vaatteet tai muut merkit teillä herättää white trash -vibat?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Vierailija
2/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset valmiiksi kaupassa "kulutetut" farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny kesäl pari vuotta tollast toppii, ostin halval Kreikan lomal. Mun perhe on kyl hyvätulone,asutaan pientaloalueel ja oon lukios ja aion jatkaa yliopistoo et en ookyl wt...

N17

Vierailija
4/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on tuollainen toppi (sain sen vitsilahjana siskoltani jostain reissusta), mutta pidän sitä vaan himassa hiuksia värjätessäni, tai mökillä, en koskaan julkisesti. Töissä pukeudun kotelomekkoon ja korkokenkiin. Olenko silti valkoroska?

Vierailija
5/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma valkoroskaisuuden merkki tuollaisen alkoholimainos -vaatteen käyttäminen. Naisten versio Karjala -lippiksille. Mitkä vaatteet tai muut merkit teillä herättää white trash -vibat?

Alkoholimainosvaate. Karjala-lippis. Korso taitaa kutsua sinuakin.

Vierailija
6/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nuorten tyttöjen trendivaate. Ei nyt ihan sama kuin Karjala-lippis joka on enemmän lähempänä keski-ikäisten juoppojen vaate.

Vierailija
7/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulla on tuollainen toppi (sain sen vitsilahjana siskoltani jostain reissusta), mutta pidän sitä vaan himassa hiuksia värjätessäni, tai mökillä, en koskaan julkisesti. Töissä pukeudun kotelomekkoon ja korkokenkiin. Olenko silti valkoroska?

Ihme kysymys. Kai tiedät itsekin oletko valkoroska. Egon pönkitystäkö sä haet, kun asiaa pitää vauva-palstalta tiedustella? 

Vierailija
8/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttäny kesäl pari vuotta tollast toppii, ostin halval Kreikan lomal. Mun perhe on kyl hyvätulone,asutaan pientaloalueel ja oon lukios ja aion jatkaa yliopistoo et en ookyl wt...

N17

on tosi junttia käyttää piraattituotteita.

Vierailija
9/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on nuorten tyttöjen trendivaate. Ei nyt ihan sama kuin Karjala-lippis joka on enemmän lähempänä keski-ikäisten juoppojen vaate.

Kertoo silti sen nuoren tytön aivotoiminnasta, kun todennäköisesti vielä tiedostamattaan mainostaa alkoholia. Tuleva white trash.

Vierailija
10/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi

Vierailija
11/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholimainosvaate. Karjala-lippis. Korso taitaa kutsua sinuakin.

Siksi teinkin tämän keskustelun, että osaan vältellä white trash -vaatteita. Haluan pitää sisäisen valkoroskani piilossa ja esittää jumalatarta lähenevää akateemista naista.

Vierailija
12/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo silti sen nuoren tytön aivotoiminnasta, kun todennäköisesti vielä tiedostamattaan mainostaa alkoholia. Tuleva white trash.

Teineillä on kaikenlaisia kapinavaiheita. Olitko itse kuinka fiksu teininä?

Vierailija
13/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teineillä on kaikenlaisia kapinavaiheita. Olitko itse kuinka fiksu teininä?

Sen verran fiksu, että pyrin selvittämään kantamieni symbolien ja vaatteiden merkityksen. Rippiristiä erehdyin käyttämään vuoden, kunnes tajusin, että on väärin huijata muita kantamalla uskonnon symbolia vaikkei usko.

Vierailija
14/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK laukku, oli aito tai ei..

Vierailija
15/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17

on tosi junttia käyttää piraattituotteita.

Joo mut vitun hienoo käyttää jtn mistä tahansa ostettuu, vaik bangladeshis tmv kehitysmaas valmistettuu merkkipaskaa, yht huonolaatust mut vitusti kalliimpaa. Pitäähä brändiyhtiön saada rahansa eikä piraattiyhtiön! Eiku...

Vierailija
16/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennykset

Vierailija
17/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt hiukset

Vierailija
18/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattina lähihoitaja tai kymmenen muuta amistason ammattia joista mikään ei ole "se oma"

Vierailija
19/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattina lähihoitaja tai kymmenen muuta amistason ammattia joista mikään ei ole "se oma"

Kymmenen ammattitutkintoa wt:llä, tiedätkö montakin tapausta?

Vierailija
20/36 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten noi paidat saavutti huikeita hintoja facekirppiksillä :D

Joku varmaa tienasi hyvin, jos osti Kiinasta 2 eurolla ja myi 20 e kirppiksillä. Ja meni muuten kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä