Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeiden käyttäjät syyllisiä vesistöjen pilaantumiseen!

Vierailija
11.04.2016 |

Kaikki ne lääkkeet joita syötte, päätyy mereen ja sitä kautta kiertää ruokaamme! Vihreä Liitto, mitä teette?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että syyllisiä ovat lääkkeiden SYÖJÄT, ei niinkään ne jotka vastaa loppusijoituksesta?

Minä syön lääkkeitä, koska ilman niitä voisin huonosti, olisin työkyvytön, sairastuisin vakavammin. Voisinhan minä toki lopettaa "omaan napaani tuijottamisen" ja aiheuttaa yhteiskunnalle suuremmat kustannukset kun sairastuisin pahemmin... Tai voisinhan toki vaikka tappaa itteni, problem solved? (Ja aiheuttaisin yhteiskunnalle lisäkuluja kun lapset pitäisi sijoittaa ja hoitaa...)

Mut jos minä hoidan tarpeettomat lääkkeeni apteekkiin hävitettäväsi, niin voinko minä sille jotain, jos apteekki tai ongelmajätteiden loppusijoitus kusee?

Et nyt tajua: kun syöt lääkkeitä, kuset ja paskot lääkeaineet viemäriin, josta ne päätyy vesistöön. Kyse ei ole loppusijoituksesta, vaan siitä, että puhdistamoilla ei voida lääkeaineita puhdistaa.

Vierailija
22/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole lääketeollisuus ja ylipäänsä teollisuus se syyllinen. Mitenkäs lääkärit?

He sentään määräävät nuo lääkkeet.

Mitenkäs sairaalat?

Ylipäänsä elämä?

Olet oikeassa. Mutta koska mafiaa ei saa vastuuseen, pitää muutos lähteä alhaalta ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole lääketeollisuus ja ylipäänsä teollisuus se syyllinen. Mitenkäs lääkärit?

Mitenkäs sairaalat?

Ylipäänsä elämä?

Olet oikeassa. Mutta koska mafiaa ei saa vastuuseen, pitää muutos lähteä alhaalta ylös.

foliohatut vastaan mafia. ei ole epäilystäkäään kummat voittavat. foliohatut vaan kuljeskelevat sekopäisinä ihmisten joukossa jätettyään lääkkeet syömättä.

Vierailija
24/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sairaalat?

Ylipäänsä elämä?

foliohatut vastaan mafia. ei ole epäilystäkäään kummat voittavat. foliohatut vaan kuljeskelevat sekopäisinä ihmisten joukossa jätettyään lääkkeet syömättä.

Olen samaa mieltä. Ongelma ei ole se, että iso osa naisista syö lääkkeitä, vaan se, että ne loputkin eivät syö lääkkeitä.

Vierailija
25/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät eivät kiinnitä oikeisiin asioihin huomiota: Talvivaaran päästöt olivat mitättömiä verratuna lääkeainejäämiin!

Vierailija
26/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näemmä osaan ihmisistä uppoaa kyseenalaistamatta kahden ikiaikaisen sosiaalisen likaisen pelin metodin käyttö ja tadaa, nehän ovat, tattadadaa; syyllistämisnarusta vetely sekä yleinen pelottelu.

Mun kanssa niillä ei saa kuin omat kirotut hörhön nappinsa mun omieni kanssa vastakkain, mikä käy muuten tosi nopeasti, ja kaikki mitä sen jälkeen kuulen kyseisen yksilön suusta on evvk, lalalalalalala, en kuule mitään. Tules tänne sanomaan, fanaatikkovouhka, niin sen jälkeen sulla on kerrankin oikea ongelma pienessä elämässäsi. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
27/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ongelmaa insinööri ei ratkaisisi. Jätevedenpuhdistamot suodattavat tulevaisuudessa myös lääkejäämät (joista suuri osa johtuu viemäriin heitetyistä lääkkeistä) käyttämällä käänteisosmoosia ja otsonointia.

Vierailija
28/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ongelmaa insinööri ei ratkaisisi. Jätevedenpuhdistamot suodattavat tulevaisuudessa myös lääkejäämät (joista suuri osa johtuu viemäriin heitetyistä lääkkeistä) käyttämällä käänteisosmoosia ja otsonointia.

Näinpä. Sitä ennen on kuitenkin kalat ja muut kuolleet tai seonneet totaalisesti ja jos satut uimaan meressä, sekoat itse. Asiaan on kuitenkin kiinnitettävä huomiota ja ihmisten pilleriuskovaisuudelle saatava vaihtoehtoja. Ennenkin on eletty ilman pillereitä, vieläpä paljon onnellisempana kuin nyt.

Vierailija
29/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slurps

Vierailija
30/30 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuollaan mieluummin pois kun syödään lääkkeitä?

Nohh... Vaihtoehto sekin...

Koululääketied ja monikultuuri pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi