40+ osaako sitä enää rakastua?
Erosta vajaa vuosi..oon käynyt useilla treffeillä nettituttavuuksien kanssa, mutta miehet ei oo herättänyt tunteita. Osaako sitä enää ihastua/rakastua vai onko se niin erilaista, kun silloin joskus nuorena..
Kertokaa ihmeessä, jos toivoa vielä on;)
Kommentit (28)
En enää tuon ikäistä harppua huolisi. Lapsentekoikäkin ohi jo kauan sitten. M45
No mieti Pirkko Mannolaa ja Göran Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaa. Parhaiten sitten kun ole saanut oman pääsi kuntoon ja viihdyt elämässäsi ilman sitä miestäkin. Sitten löytyy joku viereen, on hyvä bonus. Näin minulla. N50
Kauan sulla meni, että sait pään kuntoon? Mää en ymmärrä miks mulla on välillä, jopa pakkomielle löytää mies..sit, kun tapaa jonkun fiksunkin miehen löydän hänestä vikoja heti ja kiinnostus lopahtaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule hyvä mies, vientiä tuntuu vielä olevan...ap
Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies, ei näe metsää puilta.
toinen M45
Sama tilanne. Olen tapaillut muutaman miehen kanssa, mutta ei kipunoi. Ehkä se aika on eletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sun ikäistä tuppimunaa, pakenevalla hiusrajalla huoliskaan?
Onneksi naiset paranee kun viini vanhetessa.
Puumat, so hot😉
Mies 26
Pippeli toimii, tukkaa päässä. Nuoret naiset kilpailevat suosiostani... :3
Valitettavasti osaa, vaikka ei saisi. T. 40+ varattu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumat, so hot😉
Mies 26
Harmi ettei järki toimi 😂
Kyllä osaa, ja paljon! nimim. jalat alta.
Olen 53v.nainen ja 41-vuotiaana oli viimeinen suhde. Kyllä ihmisen täytyy ymmärtää, että tietyn iän jälkeen on säälittävää roikkua parisuhdemarkkinoilla. Täytyy etsiä elämäänsä muuta sisältöä, kuin yrittää vanhana ja rumana saada seuraa. Ei kukaan keski-ikäisiä tosissaan halua, ellei ole rahaa.
Mä erosin pari vuotta sitten erittäin tunnekylmästä liitosta. Mietin silloin että noinkohan mikään tai kukaan enää koskaan tuntuu miltään. Treffailin jonkun verran eikä pitkään vastaan tullutkaan ketään joka olisi minkäänlaisia tunteita herättänyt. Tunsin siitä jopa vähän syyllisyyttä, sillä polulleni osui todella mukavia ja hienoja miehiä. En ollenkaan ymmärtänyt miksi en heistä kiinnostunut... Olin aika lailla varma että rakkauskuviot on mun osalta nähty. Mulle se ei tosin sinänsä ollut ongelma koska viihdyin erittäin hyvin myös itsekseni. Mutta sitten vastaan tulikin mies joka tuntui heti todella hyvältä, eikä mennyt kauaakaan kun huomasin ajattelevani häntä enemmän ja enemmän. Asiat menivät painollaan ja nyt voin sanoa että elän (tähän astisen) elämäni parasta aikaa kyseisen miehen kanssa. Ja kyllä, olen rakastunut. Saan rakkautta. Jo valmiiksi hyvästä elämästä tuli vielä parempaa :) Mä jäin miettimään sitä että kun sanoit että sulla on jopa pakkomielle löytää mies mutta sitten kun vastaan tulee joku fiksu tyyppi niin löydätkin heti vikoja. Kuinka paljon itsetutkiskelua olet tehnyt? Tää voi olla hakuammuntaa mutta mulle tulee tuosta sellainen mieleen että pelkäisitkö kuitenkin itse tulevasi torjutuksi, että sinä et kelpaisikaan jostain syystä? Ja sen vuoksi etsit/löydät hyvistäkin miehistä sellaisia vikoja joiden kanssa et ole valmis elämään? Kukaanhan ei ole täydellinen mutta joidenkin tyyppien tähden sitä vain haluaa olla parempi versio omasta itsestään.
Tuossa iässä ihminen on jo niin nirso ettei halua ketä tahansa miestä rinnalleen. Voi siis hyvin olla ettei vapailla markkinoilla ole ketään joka voisi olla kiinnostava.
Mä pohdin tätä samaa! Luulin kanssa että järisyttäviä ihastuksia ei enää tule.... kunnes tapasin nuoruuden ihastukseni ja samat vanhat fiilikset palasivat. Valitettavasti hän ei sitten jättänytkään lopullisesti kumppaniaan - vaikka olivat purkaneet kihlauksensa kun tapasimme taas - ja jouduin pettymään syvemmin kuin ehkä koskaan ennen.
Nyt haikailen kaikkia mahdollisia eksiä sillä uskon, että vain heidän kanssaan enää koen mitään suuria tunteita, koska nostalgia ja yhteinen menneisyys. Ja kyllä, tiedän että tämä on ajan hukkaa sillä eksät ovat eksiä.
Mutta en tiedä, miehethän pystyvät hullaantumaan vielä 50-vuotiainan nuoriin naisiin. Ehkä mekin niihin nuoriin miehiin?
Tuossa iässä jos on etsimässä toisesta vikoja, niitä löytää ihan varmasti ja monta. On niin harjaantunut silmä jo. Pitäisi osata keskittyä positiiviseen, ja etsittävä mies, jonka hyvät puolet ja viat lopulta täydentävät omiasi.
Jos taas olet sitä rotua, jonka sydän lämpenee ja ymmärrys jalostuu iän myötä, voit löytää elämäsi suurimman onnen.
En itse tajunnut vuosi sitten lainkaan, minkälaisen miehen kanssa itseni nyt löydän. Päällisin puolin emme sovi yhteen. Mutta sitten kuitenkin olemme oppineet toisiltamme juuri sitä, mikä tähän asti on jäänyt hämäräksi. Kohtaamme tunnetasolla ja olemme ylittäneet esteet. Osataan riidellä ja sopia, ymmärretään toisiamme.Pystytään tarjoamaan toisillemme sitä, mitä toinen kaipaa.
Jos olisin vaaninut vikoja, en olisi pysähtynyt hänen kohdallaan lainkaan. Kuitenkin koin niin suurta tarvetta katsoa kaikki kortit loppuun asti, että se riitti liimaksi. Onneksi tottelin sitä tunnetta.
Olen itsekin 40+ ja miettinyt ihan samaa. Muistelen joskus kaiholla nuoruuden ihastuksia, sellaista päiväunelmointia. Oikeassa elämässä en edes halua heitä enää tavata, varmaan nykyään jotain plösähtäneitä kaljuuntuneita ukkoja.
Tavallaan kaipaan sitä omaa itseäni nuorena.
Oikeaa parisuhdetta en halua. Joku tapailu voisi mennä, ehkä. Mutta vapaudesta en luovu. Elämä on liian mukavaa näin.
Olisi ihanaa ihastua, mutta toisaalta, enpä taida vaivautua. Mitä sitten, kun se tunne menee ohi? Onko ok sitten vaan sanoa sille toiselle, että sorry, tää oli nyt sitten tässä?
🇺🇦🇮🇱
Kyllä sen niin, että silloin kun se nakki napsahtaa, niin siinä ei pikku tai isommatkaan viat merkkaa mitään. Homma lähtee lapasesta, kun sen aika on. Älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumat, so hot😉
Mies 26
Niin varmaan :D
Unissasi ehkä !
Totuushan on se, että tuo romanttinen rakastuminen on median luomaa hömppää.
Kyllä osaa. Parhaiten sitten kun ole saanut oman pääsi kuntoon ja viihdyt elämässäsi ilman sitä miestäkin. Sitten löytyy joku viereen, on hyvä bonus. Näin minulla. N50