Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chi Chi London kokemuksia?

Vierailen
11.04.2016 |

Heippa,
olisko kenelläkään kokemuksia Chi Chi London nimisestä verkkokaupasta? Haluaisin vain tietää tulevatko tilaukset perille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää! Vaikuttaa luotettavalta, niiden mekkoja on monissa verkkokaupoissa, esim. Zalandolla, mutta haluaisin mallin, joka on vaan niiden verkkokaupassa. Myös koko arveluttaa. Kokemuksia? Jonkun jenkkitytön blogista luin, että hän oli ostanut 2 kokoa isomman kuin yleensä@

Vierailija
2/9 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan auta enää ap:tä, mutta ehkä jollekin on apua. Tilasin, tilaus tuli perille ilman ongelmia noin reilussa viikossa. Tilaamani mekko vastaa sivuston koko-oppaan mittoja aika tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tilannut, hyvin toimi. Mulle kävi vielä niin, että tilasin liian pienen mekon. Lähetin takaisin ja sain isomman tilalle. En muista yhtään maksoinko itse postikulut, taisin maksaa (niin se yleensä on kun ulkomaille lähettää). Se kyllä kannatti sillä mekko oli ihan unelma!

Myös asiakaspalvelu toimi eli kyselin ensin sähköpostilla miten toimia ja sain nopeasti vastauksen.

Vierailija
4/9 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot ovat kyllä mielestäni ihan sitä mitä opas sanoo, oma tapaukseni johtui omasta väärinkäsityksestä. Lisäksi kannattaa miettiä mekon mallia eli jos siinä on vaikka pitsihihat ommeltuna mekko-osaan kiinni niin sen pitää olla sopiva,  just sopiva hihaton voi vielä mennä mutta liian piukka hihallinen ei. Tai tämähän riippuu vartalosta, jollakin se voi olla rinnat tai lantion alue (mulla se on hartiat).

Vierailija
5/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
6/9 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kokemuksia?

Ei moitittavaa ainakaan minulla. Ihania mekkoja. Tilaus saapui kohtuullisessa ajassa, palautus maksettiin takaisin luottokortille niin kuin pitikin (tilasin kaksi kokoa). Palautuksen postituksen maksoin itse.

Vierailija
7/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit postikulut lähettää takaisin. 

Vierailija
8/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoi postitus takaisin?

Vierailija
9/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon maksoi postitus takaisin?

Laitoin maksikirjeenä, 11-12€ muistaakseni.