Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni haluaa minulle lyhyet hiukset?

Vierailija
11.04.2016 |

Siis aina kun mietiskelen ääneen, miten tälläkertaa leikkauttaisin hiukseni, niin hän on aina sillä kannalla että lyhyet näyttäisivät hyvältä mulla..? Lisäksi välillä sanoo muutenvaan että mun kannattais leikkauttaa lyhyet. Siis ihan n. 5-10 cm pituisiksi :o Itse haluan joskus ehkä polkka-tukka pitusen, mutta tuo kuulostaa todella lyhyeltä.. Mulla on nyt keskiselkään ulottuvat, etutukka, todella paksut hiukset, ja maantienharmaat. Niin mua ihmetyttää että mies haluaisi naiselleen lyhyet hiukset? Ja miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo. Sitähän sä tällä hait, vai?

Vierailija
2/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi olla monta syytä, esim. mustasukkaisuus. Mies ei halua, että näytät hyvältä muiden miesten silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulle oikeasti sopisi lyhyet hiukset? Mun ex halusi mulle aina lyhyet ja oikeassahan se oli, tällä pallonaamalla lyhyt malli kehystäisi kasvoja nätisti. En vain itse tykkää.

Vierailija
4/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät, ehkä sinä olet yksi sellaisista.

Mielestäni aika turhaa miettiä millaiset kampaukset sopivat miehillä ja minkälaiset naisille, koska yksilöitähän tässä kaikki ollaan. Älä mieti, millaiset hiukset sopivat sinulle naisena vaan yksinkertaisesti vain että minkälaiset hiukset sopivat sinulle.

Vierailija
5/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikkauttaa jos et itse tunne niin lyhyttä nätiksi.

Vierailija
6/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten burkha päälle.

Vierailija
7/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika erikoiseksi mennyt, jos naisella ainoa oikea kampaus on pitkät hiukset. Naisten lokeroiminen on saanut Suomessa jo ihan absurdit mittasuhteet.

Vierailija
8/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt kuuluu asioihin, joista vain sinä voit päättää. Älä anna miehesi painostaa sinua. 

Vierailija
9/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mua ihmetyttää että mies haluaisi naiselleen lyhyet hiukset? Ja miksi?

No, ilmeisesti sen mielestä lyhyt tukka olisi sinulle kivempi kuin tämänhetkinen pitkä, paksu kuontalosi. Mulla on itselläni kans pitkä tukka, mutta huvittaa vähän nää tällaiset asenteet. Ihan niin kuin pitkät ja paksut hiukset olisi jotenkin se universaalisti tavoiteltu, ainoa oikea hiusmalli. Mitä pidempi, sen parempi. Ja lyhythiuksinen nainen sitten on automaattisesti maskuliininen tai jotain?

Tää saattaa tulla yllärinä, mutta itseasiassa ihmisillä on vähän eriäviä mielipiteitä asian suhteen. Toiset tykkää pitkistä hiuksista, toiset lyhyistä.

Vierailija
10/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika erikoiseksi mennyt, jos naisella ainoa oikea kampaus on pitkät hiukset. Naisten lokeroiminen on saanut Suomessa jo ihan absurdit mittasuhteet.

Vuosikymmenet on nähty kananperseitä ja mummokiharoita. Pakosta. Nyt on hyvät korjaavat shampoot ja hoitoaineet, joiden tuella voi kasvattaa pitkät hiukset. Se on monen naisen oma unelma. Ei ole pois sinulta.

Vierailija
11/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuuden kanssa voi nykyään elää lähes normaalin elämän. Monet homot ovat ihan onnellisiakin nykyään. Ei se enää mikään kuolemantuomio ole nykyään.

Vierailija
12/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikymmenet on nähty kananperseitä ja mummokiharoita. Pakosta. Nyt on hyvät korjaavat shampoot ja hoitoaineet, joiden tuella voi kasvattaa pitkät hiukset. Se on monen naisen oma unelma. Ei ole pois sinulta.

Ei se ole pois keneltäkään, ihan samalla tavalla, kuin jonkun muun lyhyt tukka ei ole pois sinulta tai keneltäkään.

Vierailija
13/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut heteromiehet oikeasti pitävät lyhyistä hiuksista naisilla.

Vierailija
14/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät hiukset. Minusta on vain todella omituista tehdä avaus siitä, että mies haluaa naiselleen lyhyet hiukset miksi-kysymyksineen. Ihan kuin lahyet eivät voisi olla kauniit. Ne ovat usein tosi kauniit!

Vierailija
15/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla miehillä on varmasti jokin suosikki naisen hiusten tyyliksi. Joillakin se voi olla jopa fetissi tai jäykempikin pakkomielle.

Vierailija
16/20 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuuden kanssa voi nykyään elää lähes normaalin elämän. Monet homot ovat ihan onnellisiakin nykyään. Ei se enää mikään kuolemantuomio ole nykyään.

Miksi homo haluaisi elää naisen kanssa, kun se miehenkin kanssa suhteessa oleminen on nykyisin mahdollista. Joillakin miehillä vain on eri maku ja tyylitaju kuin valtaosalla mihistä. Olisit tyytyväinen etkä narise.  

Vierailija
17/20 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt kuuluu asioihin, joista vain sinä voit päättää. Älä anna miehesi painostaa sinua. 

Totta, kukin päättää itse omista hiuksistaan.En tosin huomannut missään kohtaa, että ap:n mies olisi mitenkään painostanut, teki vain ehdotuksen, kun sitä pyydettiin.

Vierailija
18/20 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, että näytät hyvältä muiden miesten mielestä. Sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva siis

Vierailija
19/20 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla ihan vaan mielipide. Thats it ja ei mita piilomerkityksiä.

Vierailija
20/20 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua, että näytät hyvältä muiden miesten mielestä. Sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva siis

Onneksi mies ei pidä pitkistä hiuksista, koska sellaisia pitävät hyvän näköisenä vain miehet, jotka haluavat alistaa naista ja pitää hänet pikkutytön asemassa.