Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen aloittanut liikunnan. keskivartalo ei kiinteydy?
11.04.2016 |
Olen aloittanut liikunnan. Kerran viikossa kuntosali, kahvakuula, jumppa, ja kävelyä lisäksi. Kuntosali,kahvakuula ja jumppa ohjattuja. Jaloista ja takapuolesta olen kovasti kiinteytynyt ja laihtunut. Ne aika timmit. Miksi maha ei meinaa pienentyä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko sinulla vatsan alueella paljon ns. löysää nahkaa? Esim. paljon laihtumisen tai raskauden jäljiltä? Ihon palautuminen, kudosten kiinnittyminen jne. kestää kauemmin. Voi tietysti olla, että sarjoissa / lajeissa ei yksinkertaisesti ole vatsan ja selän aluetta kehittäviä liikkeitä tai vaihtoehtoisesti kehosi "laistaa" niistä. Esimerkiksi lukittuneet nivelet (ei mikrokoukkua), joku toinen lihas ottaa vatsalihasten hommia vain koska se on kevyempää / helpompaa juuri silloin ja siihen on tottunut jne jne.
Sitten tuli mieleen vatsalihasten erkaantuminen, erityisesti jos olet ollut raskaana, miksei myös jos olet laihtunut merkittävästi nimenomaan vatsan alueelta. Jos epäilet näin käyneen, kannattaa käydä fysioterapeutilla.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/pompottaako-vatsasi-testaa-karsitko-vatsalihasten-erkaantumasta/5187638