Onko normaalia että 13v kiduttaa Sims-hahmoja?
"Minun nuoruudessani" ei tuollaisia pelejä ollut eikä meillä ollut tietokonettakaan. Tyttö löysi kirpputorilta Sims-pelin ja lisäosat edullisesti, sen ykkösosan pc:lle. Olen seuraillut miten hän pelaa ja hukuttaa niitä hahmoja tai laittaa aitaukseen kuolemaan nälkään. Naureskelee kun hahmo tekee tarpeensa housuun. Minusta tuo on vähän omituista?
Kommentit (48)
Ihan parasta, niin kuin kissanpentujen hukuttaminenkin.
Vanha "simmeri" täällä, ykkösen aikaan oli jo parikymppinen ja vieläkin pelaan vaikka 4:en onkin paska verrattuna muihin. Siis simien kiusaaminen ja tappaminenhan on ollut se juttu jo ekasta pelistä lähtien, ei kai ne muuten olisi tehneet niin monta eri tapaa listiä simiä puhumattakaan erinlaisista aaveista:)
Harmi että nelosessa se listiminen on vaikeampaa eikä niin montaa tapaa(simit huomattavasti ärsyttävämpiä muutenkin)
Sairasta mutta huvittavaa hupia sai vanhemman version URW pelistä, pystyit tappamaan vaikka koko kylän ja jättämään kyläläisten lihapaloja sinne sun tänne,itse tein ympyröitä torille:D Pystyit tekemään kynttilöitä kyläläisten ihrasta ja syömään "ilkka the shopkeeper"-paistia:D Ero tässä oli se että kun on pökkylä grafiikka se ei tunnu aidolta. Sitten on taas liian realistiset tappo pelit niin kuin uusimmat tomb raiderit..niissä se touhu jo menee yli koska niin todentuntuista. Ei pysty pelaamaan.
Harrastin itsekin samaa tuossa iässä:D meillä ei sitä alkuperäistä simssiä ollut, mutta sims 2 saatiin lisäosineen päivineen.
Mukava oli keksiä tapoja tap paa simejä. Hukuttaminen ja tulipalon sytyttäminen olivat niitä yleisiä, sitten oli joukkohautoja tontilla. Kuitenkin tykkäsin/tykkään enempi luoda niitä hahmoja, rakennella ja sisustaa sekä keksiä niille tarinoita, jatkaa sukua ja sitä rataa.
Pelaan nykyään sims 4 silloin kun ehdin, ja olen huomannut että siinä on vaikea perinteisesti tap paa tai sitten se kestää helkkarin pitkään. Mutta olen käyttänyt huijauskoodeja tai sitten olen netistä ladannut modeja, mm. yksi sim kuoli h*umeiden yliannostukseen kun yhden modin mukana tuli toiminto, että sim pystyi ottamaan viivat ja tabuja:D
Jos jotain kiinnostaa, niin kannattaa youtubesta hakea sanalla the sims 4 mods ja niitä videoita kahtoo eri modeista.
Minä rakensin salaisia kellareita joihin houkuttelin uhrit ja jätin sekoamaan/kuolemaan. Rakensin uhreille myös oman hautausmaan takapihalle. Tuli kokeiltua myös mitä tapahtuu jos vauvaa ei hoida. Ei muuten kuollut vaan sossu haki pois...mahtava peli!
Olen yli 30-vuotias.
Mikä ihmeen peli tämä tällainen sairas kidutuspeli oikein on? Miten tällainen on edes laillisesti myynnissä?! Sairasta sakkia kaikki pelaajat. Olen aina ollut sitä mieltä, että videopelien pelaajat ovat psykopaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen peli tämä tällainen sairas kidutuspeli oikein on? Miten tällainen on edes laillisesti myynnissä?! Sairasta sakkia kaikki pelaajat. Olen aina ollut sitä mieltä, että videopelien pelaajat ovat psykopaattisia.
Toivottavasti foliohattu on tiukasti päässä!
Radiot, televisiot, tietokoneet ja puhelimet kiinni ettei vain mitään mieltäsi järisyttävää tallennu aivolohkoosi!
Jatkakaa tätä keskustelua! Mieletön nostalgia tuli tätä ketjua lukiessa. Taidanpa huomenna etäyhteyksien jälkeen ladata simsit koneelle ja pelata monen vuoden jälkeen.
Hankin ekan Sims pelin, kun esikoistani odotin 20 vuotta sitten.
Kyllähän ne tappamiset pitää testata, kun on sellainen mahdollisuus ollut. Mä olin silloin siis 28 vuotias, kun otin ekan kerran uima-altaasta rappuset pois. Sinne se sitten hukkusi. Ja yhden muurasin pieneen kahden ruudun kokoiseen huoneeseen, nälkään kuoli.
Tunnustan, että podin huonoa omaatuntoa hetken. Oli järkyttynyt, kun menin sellaista tietentahtoen tekemään. Sitten rauhotin itseni selittelemällä, että nää on pelihahmoja, simejä - ei oikeita ihmisiä. ;)
Oliko se Sims2, kun lastensuojelu oli todella nopea hakemaan lapset huostaan. Kerran kävi, että muksut tuli koulubussista fiilikset punaisella ja naps, sossu vei. Tulihan sen kyseisen koulupäivän aikana varoituksia, että lapsi tarvii ruokaa, lapsella ei ole kivaa jne. Minkäs teet, kun silloin ei pystynyt koulupäivää katkasemaan.
Se tilanne järkytti mua liian paljon. Monta päivää mietin niitä vietyjä lapsia... Sitten huomasin, että kys muksut ovat siellä adoptiossa, että sain lapseni takaisin adoptoimalla.
Menee joskus liian tunteisiin. Sims4 nyt tulee lähinnä rakennettua taloja ja sisustettua. Omat teinit pelaa myös.
On, silloin kun eka sims tuli niin laitoin aina välillä jonkun niistä takan eteen ja ympäröin hänet sohvilla jotka syttyivät tuleen kuten hänkin :D