Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että 13v kiduttaa Sims-hahmoja?

Vierailija
11.04.2016 |

"Minun nuoruudessani" ei tuollaisia pelejä ollut eikä meillä ollut tietokonettakaan. Tyttö löysi kirpputorilta Sims-pelin ja lisäosat edullisesti, sen ykkösosan pc:lle. Olen seuraillut miten hän pelaa ja hukuttaa niitä hahmoja tai laittaa aitaukseen kuolemaan nälkään. Naureskelee kun hahmo tekee tarpeensa housuun. Minusta tuo on vähän omituista?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mussa jotain vialla, kun en ole ikinä tappanut simsissä yhtään hahmoa tai tahallaan antanut niiden virtsan karata? :)

Vierailija
22/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, niin minäkin välillä tein. Vaikka olin jo aikuinen. Ykkösessä se tappaminen oli vielä niin ihanan helppoa. Mulla oli pelissä yks miespuolinen sim jonka vaimot aina mysteerisesti hukkui uima-altaaseen ja siinä vaimon hukkumista odotellessa simimies deittaili jo uutta naista. Sillä oli takapihalla pieni hautausmaa. Uus vaimo kävi haudalla itkemässä ja kohta oli siellä itse :) Oi niitä aikoja. Nyt kun on perhe niin ei ehdi edes pelaamaan.

En ymmärrä tuota kun on lapsia niin "ei ehdi pelata". Meillä on 2 alle kouluikäistä ja pelaan silti päivittäin ongelmitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin kerran yhteen. Pidin sitä hengissä huijauskoodilla.

Vierailija
24/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yksi pelin parhaimpia juttuja :D välillä edelleen saatan "kiduttaa" simsei nykyisessä versiossa (4) joskin tykkään enemmän sisustaa ja rakennella.

Vierailija
25/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, niin minäkin välillä tein. Vaikka olin jo aikuinen. Ykkösessä se tappaminen oli vielä niin ihanan helppoa. Mulla oli pelissä yks miespuolinen sim jonka vaimot aina mysteerisesti hukkui uima-altaaseen ja siinä vaimon hukkumista odotellessa simimies deittaili jo uutta naista. Sillä oli takapihalla pieni hautausmaa. Uus vaimo kävi haudalla itkemässä ja kohta oli siellä itse :) Oi niitä aikoja. Nyt kun on perhe niin ei ehdi edes pelaamaan.

Hienosti perusteltu! Itse olen niin mielikuvituikseton, etten ole edes missään peleissä tappanut ketään, mutta tuon luettuani tuntuu että olen menettänyt jotain!

Vierailija
26/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa Sims 2:seen tehdyn, ikonisen vauvagrillin? 😍 Sillä sai muutettua vahinkovauvat erinomaiseksi ruoaksi.

Vierailija
27/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Anna sille vaikka Doom tai Wolfenstein niin pääsee pelaamaan rehellistä ammuskelua.

Vierailija
28/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi paljon vanhemmalla pelillä, missä pystyi luomaan eläintarhan missä oli mm. petodinosauruksia. Sitten kun puisto on täynnä ihmisiä, pausettaa pelin, deletoi kaikki dinojen aidat, tukkii puiston uloskäynnin, unpausettaa pelin ja kuuntelee kirkumista.

Olen sadisti, mutten satuta oikeita ihmisiä muuten kuin molemminpuolisen suostumuksen kanssa. :-)

Vierailija
29/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhana oikein teit lapsesi jos sinun nuoruudessasi ei ollut vielä Simsiä?

Mitä houruilet? Sims tuli 20v sitten, meinaatko että ap synnytti 7v;nä?

Vierailija
30/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kidutan simejä vieläkin. Varsinkin tilattujen lastenhoitajien päät joutuvat pölkylle, jos hoitavat työnsä huonosti 😀

Vierailija
31/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simsissä tappaminen kuuluu peliin, mutta humoristisella ja väkivallattomalla tavalla. Samoin ihmisiä pystyy myös eri tavoin herättää henkiin. Kyllä se on ihan osa sitä peliä että niitä simsejä välillä vähän tahallaankin tapetaan.

Tosin en usko apta jos tytär tosiaan löytänyt alkuperäisen sims ykkösen. Ei toimi nimittäin millään modernilla tietokoneella tuo 20 vuotta vanha peli!

Vierailija
32/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simsissä tappaminen kuuluu peliin, mutta humoristisella ja väkivallattomalla tavalla. Samoin ihmisiä pystyy myös eri tavoin herättää henkiin. Kyllä se on ihan osa sitä peliä että niitä simsejä välillä vähän tahallaankin tapetaan.

Tosin en usko apta jos tytär tosiaan löytänyt alkuperäisen sims ykkösen. Ei toimi nimittäin millään modernilla tietokoneella tuo 20 vuotta vanha peli!

Saa sen toimimaan windows kympilläkin.

Vierailija
33/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän netistä voi ladata extreme violence-modinkin peliä elävöittämään, en tosin ole varma, voiko sen avulla tappaa simejä lopullisesti.

Ja joo, itselläni oli Sims2:ta pelatessani oikein tontti pelkälle simien tappamiseselle, elävältä polttaminen oli hauskinta. Tuli sitten oma perhe, kaverit, Harry Potter-hahmot ja iso liuta jalkapalloilijoita teurastettua sim-versioina.

Ja ihan normaali ihminen minustakin tuli, simssiä pelaan edelleen, mutta en enää harrasta tappamista juurikaan

Vierailija
34/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi on se peli sentään vähän miettinyt asiaa ainakin nelosessa, burritobabyja ja taaperoita ei voi tappaa, sossut vie😁 Raskaana olevia naisia ja miehiä ei myöskään ja kenet tahansa voi herättää takaisin eloon monellakin eri tavalla. Usein tässä onkin se juju - sim kuolee vahingossa esim käyttäessä huonoa murphy-sänkyä, syödessä huonosti tehtyä sushia tai jäätymällä ulkona. Sitten pelaaja käyttää aikaa siihen että yrittää herättää toisen henkiin kakkureseptillä! Tai kutsuu kummituksen perheeseensä ja jatkaa peliä kummitus-simillä!

Vierailija
35/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinani kerroin äidilleni, että teen meidän perheestä sim-perheen, jonka tapan, äiti käski minun tappaa hänet sitten hukuttamalla. Toteutin.

Huolit turhia, ap. Paljon teiniäsi nuoremmat lapset pelaavat paljon väkivaltaisempia pelejä, kuin Sims. Ettekä tekään tuossa iässä enää leikkineet käpylehmillä puutarhassa

Vierailija
36/48 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, sitä haluaa kokeilla kaikenlaisia scenaarioita, kun siihen kerran pystyy. Se on juuri simulaatio pelien juju. Muista että se on vain peli. Älä huolehdi, ellei lapsi rupea oikeassa älämässä kokeilemaan ikäviä skenaarioita oikeiden ihmisten tai eläinten kanssa.

Vierailija
37/48 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla teininä Simsin pelaamisen suurin hauskuus oli siinä talon suunnittelussa ja rakentamisessa. Siinä vaiheessa, kun varsinainen peli alkoi, turhauduin nopeasti simien elämän pyörittämiseen ja annoin niiden kuolla. Ärsytti niin paljon kaikki ne niiden tarpeet ja ininät.

Vierailija
38/48 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi paljon vanhemmalla pelillä, missä pystyi luomaan eläintarhan missä oli mm. petodinosauruksia. Sitten kun puisto on täynnä ihmisiä, pausettaa pelin, deletoi kaikki dinojen aidat, tukkii puiston uloskäynnin, unpausettaa pelin ja kuuntelee kirkumista.

Olen sadisti, mutten satuta oikeita ihmisiä muuten kuin molemminpuolisen suostumuksen kanssa. :-)

Zoo Tycoon? On tullut sitäkin kyllä pelattua

Vierailija
39/48 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu olevan yleinen tapa pelata Simsiä. Pelin hauskuus on juuri siinä, että voi tehdä mitä vain, minun Simini pitävät haaremia ja vaihtavat alaa lähes päivittäin.

Vierailija
40/48 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloitin Simin pelaamusin, mulla oli samantapainen kuvio.pääasiallinen Simini meni naimisiin, kyllästyi aviomieheen, syötti sen lehmäkasville ja avioitui uudestaan. Kihlattuni sanoi olevansa hieman huolissaan tulevaisuudesta kanssani 😂