Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehen opettaa sängyssä huomioimaan myös toisen tarpeet eikä vain omia?

Vierailija
11.04.2016 |

Eli olen tapaillut uutta miestä ja ne pari kertaa mitä olen ollut sängyssä hänen kanssaan, niin hän on saanut eikä minä. Seuraavalan kertaan mennessä otan asian puheeksi, mutta onko edes mahdollista että miehestä tulisi oma-aloitteinen asian suhteen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on aina kommunikaatiosta. Kerro toiveesi ja opeta tyydyttämään sinut oikein.

Vierailija
2/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos oikein toivot ja sytytät kolme kynttilää sinä iltana kun haluat tulla, niin toiveesi toteutuu. 

Tai sitten voit sanoa seuraavalla kerralla, että minä ensin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele AP tyydyttymään seksissä! Miksi miehen syyksi laitat? Laukea äläkä valita.

Vierailija
4/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vois tosiaan tehdä itselleen ja miehelleen palveluksen ja avata suunsa. Kerro tai näytä mitä haluat ja millä lailla niin miehesi on helpompi tyydyttää sinut, jos se ei sittenkään osaa niin ota asia rohkeasti esiin uudelleen, älä missään nimessä jää pilaamaan seksielämääsi sillä ettet saanut puhuttua asiasta.

Tuskinpa mies ryhtyy muuttamaan toimintamalliaan sängyssä ilman palautetta. Sehän voi luulla että olet tyytyväinen nykytilaan?

Kommunikaatio on avain hyvään seksielämään.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, m45

Vierailija
5/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele AP tyydyttymään seksissä! Miksi miehen syyksi laitat? Laukea äläkä valita.

Tämän vuoksi kysyn koska usein miehillä tuntuu olevan tämä asenne.

Vierailija
6/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on aina kommunikaatiosta. Kerro toiveesi ja opeta tyydyttämään sinut oikein.

Minulla kommunikoiminen ei ole auttanut. Mies sanoo ettei jaksa, sanoo että sitten jälkeenpäin tekee orgasmin, muttei pidä lupaustaan.

Olen pyytänyt, toivonut, perustellut, kiristänyt. Yrittänyt opettaa miten helposti se käy vain hieromalla. Kuulemma teinien juttuja.

Olisiko lisää ehdotuksia?

Vierailija
7/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan sormivibraa! Hoitelet sillä itseäsi yhdynnän aikana jos miestä ei hieronnat innosta. Kokemusta on, toimii

Vierailija
8/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ens kerralla et nyt ei jaksa, tulit jo.

Vierailija
9/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan anatomiasta ( mikä ei ole naisen itsensä syytä) johtuen nainen tarvitsee miehen apua laukeamiseen ainakin keskimäärin.

Se on totta että naisen pitää itsensä tietää mitä pitää tehdä jne.

Ellei saa orgasmia omin käsin , ei sitä oikein voi odottaa että mies sen jotenkin keksisi ( ehkä joku taitava ja kokenut osaisi).

Mutta jos mies ei ole kiinnostunut naisen nautinnosta, niin se mies on pian ex.

Tai sitten miehellä on nainen joka pihtaa , on lahna jne.

Kuinka kauan jaksaisit harrastaa seksiä ellet koskaan saisi? Kiihottuisit kyllä mutta loppuun joutuisit joka kerta hoitaa itse itsesi?

Kyllä pitkällä tähtäimellä miehen täysin omakin etu on että nainenkin nauttii

Siitä seuraa varmemmin jatkuva hyvä seksielämä.

Ihme tyyppi joka ei tätä nyt tajua .

Vierailija
10/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan ole mahdottomuus opettaa toiselle miten sinut tyydyttää tai ylipäänsä yrittämään tyydyttää myös sinut.

Ärsyttää tämä ongelma joidenkin miesten kohdalla. En tiedä onko se vain itsekkyyttä, laiskuutta, tietämättömyyttä ja ujoutta/pelkoa sen takia. Luulisi, että jokainen mies ymmärtää, että nainen tarvitsee vähän ekstra huomiota, muutakin kuin sitä panemista. Mulla menee halut jo siinä vaiheessa kun pitäisi 'avata suu' että voisitko esim. antaa suuseksiä, kun nainen antaa sitä miehelle jo ilman sanomattakin. :) 

Vierailija
11/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kommunikoiminen ei ole auttanut. Mies sanoo ettei jaksa, sanoo että sitten jälkeenpäin tekee orgasmin, muttei pidä lupaustaan.

Olen pyytänyt, toivonut, perustellut, kiristänyt. Yrittänyt opettaa miten helposti se käy vain hieromalla. Kuulemma teinien juttuja.

Olisiko lisää ehdotuksia?

Jätä se, jos siis toivot parempaa seksiä suhteelta. Kuulostaa toivottomalta. "Ei jaksa" HAH. Niin tärkeää sun nautintosi siis hänelle on.

Vierailija
12/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä, ei kannata jäädä odottelemaan ihmettä muuten. Henkilöstä riippuen sitten täytyy katsoa auttoiko vai pitääkö opettaa kädestä pitäen.

Vierailija
13/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei panna ennenkuin olen tarpeeksi kiihottunut ja melkein 5 vaille tulossa. Mieskin on onneksi sen verran viisas että ymmärtää ettei pelkkä reikä riitä vaan tietää että saa paljon paremmat kyydit kun vaimo on märkä ja käy kuumana :)

Ap ja muut pitää vaan huolen että tulevat ensin ja sitten voikin naida ukolta aivot pellolle. Harjoitus tekee mestarin ja kun molempien orkku on hoidossa niin pikkuhiljaa sen oppii samaan samaan aikaankin kun tuntee itsensä ja toisen. Vaikka ihan sama saako orkun ensin, samaan aikaan tai lopuksi kunhan vaan saa.

Vierailija
14/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on itsekkäitä miehiä, vai ei jaksa! Minä taas en moista "miestä" jaksaisi kauaa katsella. En myöskään jäisi opettamaan miestä jota ei homma kiinnosta. Onneksi itselläni on ihana mies joka rakastaa saada minut laukeamaan, yhdynnän aikana tai sen jälkeen, vaikka en pelkästä panosta laukeakaan.

Vierailija
15/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan anatomiasta ( mikä ei ole naisen itsensä syytä) johtuen nainen tarvitsee miehen apua laukeamiseen ainakin keskimäärin.

Ellei saa orgasmia omin käsin , ei sitä oikein voi odottaa että mies sen jotenkin keksisi ( ehkä joku taitava ja kokenut osaisi).

Kuinka kauan jaksaisit harrastaa seksiä ellet koskaan saisi? Kiihottuisit kyllä mutta loppuun joutuisit joka kerta hoitaa itse itsesi?

Nainenhan ei millään voi tehdä itselleen orgasmia seksissä kuten mies tekee kun panee itselleen orkun? Miksi on niin hankalaa räplätä sitä klitorista?

Jos nainen laukeaa vain suuseksillä, niin se on asia erikseen. Kuinka moni nainen olisi valmis seksiin vuosikymmenien ajan jos JOKA KERTA pitäisi ottaa lopuksi 15min suikkarit mieheltä kun ei muuten laukea? Omalla kädellä laukeaisi mutta eihän miehen tarvitse kun on nainenkin sitä varten! Vastatkaa suoraan, haluaisitteko seksiä jos joka kerta teidän pitäisi liehitellä miestä, saada miehelle mela pystyyn joka sitten ei laukeakaan kuin kunnon suuhoidolla?

Vierailija
16/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtii omista tarpeistaan.

Vierailija
17/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkaalle voi opettaa kykyä. Kyvykkäälle ei voi opettaa halua. Eli selvitä, kummassa ongelma on vai molemmissa osa-alueissa.

Vierailija
18/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolehtii omista tarpeistaan.

Suosittelen sinkkuutta.

Vierailija
19/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi "pelimiesurani" alkuaikoina kohdalleni osui nainen joka osasi sanoa ja vaatia mitä haluaa. Seurauksena sain "oppia" pikapanosta hitaaseen tunteja kestävään liehittelyyn.

Myöhemmin sitten sovelsinkin näitä oppeja suht onnistuneesti. Jossain vaiheessa oppi "lukemaan" naisen vartalon pieniä liikahduksia, esim ujojen naisten kohdalla pieni hiljainen huokaus & lantion nytkähdys kavalsi mistä tykättiin.

Vierailija
20/26 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan ei millään voi tehdä itselleen orgasmia seksissä kuten mies tekee kun panee itselleen orkun? Miksi on niin hankalaa räplätä sitä klitorista?

Jos nainen laukeaa vain suuseksillä, niin se on asia erikseen. Kuinka moni nainen olisi valmis seksiin vuosikymmenien ajan jos JOKA KERTA pitäisi ottaa lopuksi 15min suikkarit mieheltä kun ei muuten laukea? Omalla kädellä laukeaisi mutta eihän miehen tarvitse kun on nainenkin sitä varten! Vastatkaa suoraan, haluaisitteko seksiä jos joka kerta teidän pitäisi liehitellä miestä, saada miehelle mela pystyyn joka sitten ei laukeakaan kuin kunnon suuhoidolla?

Minun pilluuni ei ainakaan tarvitse yhdenkään miehen runkata, jos ei vaivaudu huolehtimaan, että minäkin nautin siitä. En minä ole mikään itsetyydytysväline miehille, vaan ihan tunteva ihminen.