Onko normaalia että 13v kiduttaa Sims-hahmoja?
"Minun nuoruudessani" ei tuollaisia pelejä ollut eikä meillä ollut tietokonettakaan. Tyttö löysi kirpputorilta Sims-pelin ja lisäosat edullisesti, sen ykkösosan pc:lle. Olen seuraillut miten hän pelaa ja hukuttaa niitä hahmoja tai laittaa aitaukseen kuolemaan nälkään. Naureskelee kun hahmo tekee tarpeensa housuun. Minusta tuo on vähän omituista?
Kommentit (48)
Hahahah tätä itekkin tuli harrastettua tuon ikäisenä, ja suht. normaali musta tuli. :D
On normaalia. Tein sitä itsekin teininä ja olen nyt ihan tavallinen 25-vuotias aikuinen, joka ei enää edes pelaa Simsiä :D
Ihan normaalia. Kun ei keksi muutakaan tekemistä perheille/ei jaksa kerätä tavoitteita yms, on tuollainen pelitapa aivan ymmärrettävää, hauskaakin
Ihan tavallista, kaikkihan tuota tekee (mm. yli 20v ex-tyttöystäväni).
Joo on kivaa katella kun aikuinen kakkii housuun.
Tännehän nuo päätyivät, ei siinä siis kovin hyvin käynyt.
15 vuotta sitten tämä peli tuli muistaakseni ekan kerran, ja sama meininki oli. Joskus se vessa oli vaan liian kaukana jne.
Joo sitä minäkin tein. Tutkin samalla koodaajien moraalia ja tekoälyä. Oli välillä aika moraalitonta ja villiä menoa, sadismia unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Joo on kivaa katella kun aikuinen kakkii housuun.
Joillain tuo kakkavaihe kestää vähän pidempään:
https://ylioppilaslehti.fi/dev/2013/02/yl-raportti-paskoimme-housuun-bu…
Tuonkin reportaasin kirjoittajista on tullut ihan hyvin etabloituneita toimittajia. Suomen Kuvalehteen ym. setä- ja tätilehtiin ovat päässeet töihin.
Ihan normaalilta kuulostaa. Vasta sitten epänormaalia jos ei osaa erottaa peliä todellisuudesta.
Kuka ei tahallaan tappanut simejä siinä pelissä? Ja jos omisti Sims 2, niin kummitukset oli eri värisiä riippuen siitä miten sim kuoli. Ja kuinka monia tapoja siinä pelissä oli kuolla, ilman sitä yleisintä tapaa mikä monissa muissa peleissä on: hahmo tappaa toisen hahmon jollakin aseeseen verrattavalla välineellä.
Pitää vielä lisätä että paljon on tullut tehtyä "sairasta" ja "kiellettyä" peleissä ja päähän ampuminen tai kidut taminen on siitä lievemmästä päästä. Peleissä voi tehdä kaikenlaista mitä ei koskaan tosielämässä tekisi.
Ihan normaalia, niin minäkin välillä tein. Vaikka olin jo aikuinen. Ykkösessä se tappaminen oli vielä niin ihanan helppoa. Mulla oli pelissä yks miespuolinen sim jonka vaimot aina mysteerisesti hukkui uima-altaaseen ja siinä vaimon hukkumista odotellessa simimies deittaili jo uutta naista. Sillä oli takapihalla pieni hautausmaa. Uus vaimo kävi haudalla itkemässä ja kohta oli siellä itse :) Oi niitä aikoja. Nyt kun on perhe niin ei ehdi edes pelaamaan.
Miten vanhana oikein teit lapsesi jos sinun nuoruudessasi ei ollut vielä Simsiä?
Youtubessa on vaikka mitä Sims matskua. Sadistista menoa :D pelaan vieläkin nelosta. Välillä normaalisti välillä "skitsosti".
Ihan kohta 30v olen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei tahallaan tappanut simejä siinä pelissä? Ja jos omisti Sims 2, niin kummitukset oli eri värisiä riippuen siitä miten sim kuoli. Ja kuinka monia tapoja siinä pelissä oli kuolla, ilman sitä yleisintä tapaa mikä monissa muissa peleissä on: hahmo tappaa toisen hahmon jollakin aseeseen verrattavalla välineellä.
Pelasin Sims 2 mutta en tiennyt tuota juttua kummitusten väreistä. No opin jotain uutta tänään.
Just parasta:D Noin minäkin tein vielä muutama vuosi sitten.
T. 17 v.