SUPERTÄHDET
Nelosella urheilijoiden Vain elämää. Mitä tuumitte? Onko Teemu muka päättänyt vieraat ja paikan. En usko..
Kommentit (339)
Uskalletaan kysyä vaikeitakin kysymyksiä, hieno juttu.
Noi ukkelit heittäytyi kyllä ihan täysillä tohon :)
Oli hauskaa katsottavaa!
Eikös Kiiralla ole opiskelut kesken kauppatieteissä yliopistossa? Nyt tekee töitä näytöksissä. Eiköhän hän nyt tee helposti jotkut kauppatieteen opinnot loppuun sitten kun ura päättyy.
Kiira on uskomattoman avoin tässä ohjelmassa. Toisaalta myös analyyttinen.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauskaa katsottavaa!
Eikös Kiiralla ole opiskelut kesken kauppatieteissä yliopistossa? Nyt tekee töitä näytöksissä. Eiköhän hän nyt tee helposti jotkut kauppatieteen opinnot loppuun sitten kun ura päättyy.
Lopettaessaan kilpauransa viime elokuussa Kiira sanoi, että laittaa kauppatieteen opiskelut jäihin ainakin toistaiseksi, ja opiskelee nyt pilatesohjaajaksi.
http://www.ess.fi/urheilu/urheilu-uutiset/2015/08/27/kiira-korpi-keskit…
Kiiralla on karvaiset kainalot, tarkkuutta sheivaamiseen!
Flash kirjoitti:
Nelosella urheilijoiden Vain elämää. Mitä tuumitte? Onko Teemu muka päättänyt vieraat ja paikan. En usko..
Ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauskaa katsottavaa!
Kyllä se on haastattelussa sanonut lopettaneensa ne. "En tiedä mihin tarvitsisin yliopistotutkintoa"; aikoo opiskella ehkä tanssia.
Todella hieno jakso. Kiira on ollut kyllä tosi avoin, kuten muutkin.
Tykkään tästä sarjasta todella paljon. Odotan kyllä Bossen ja Häkkisen jaksoja! Heistä ei tiedetä juuri mitään yksityiselämässä, jos ovat puoletkin yhtä avoimia, on luvassa todellakin jotain uutta lajeista ja heistä ihmisinä.
Ohjelman tekijät ovat antaneet Kiiralle hienosti tilaa avautua ja purkaa tunteitaan, mahtava juttu.
Kiira Korpi, Jarkko Nieminen ja Kalle Palander on ehdottomasti parhaimmat. Ihanan aitoja ihmisiä, eivät esitä mitään! Palanderin oma jakso tosiaan muutti aikaisempaa käsitystä hänestä (parempaan suuntaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hauskaa katsottavaa!
Kyllä se on haastattelussa sanonut lopettaneensa ne. "En tiedä mihin tarvitsisin yliopistotutkintoa"; aikoo opiskella ehkä tanssia.
Okei. No, ehkä hänellä on tuossa enemmän annettavaakin. En tiedä kun en tunne.
Laura Lepistöhän opiskelee kauppiksessa. Hänellä samoin kuin Kiiralla on varmasti ihan toisenlaiset lähtökohdat työpaikan metsästyksessä kuin tavis kauppatieteilijöillä. Eikä se ole yhtään väärin, he ovat työllään jo nuoresta luonet niitä verkostoja sponsoreiden yms. kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kiiralla on karvaiset kainalot, tarkkuutta sheivaamiseen!
Sovinisti.
Minusta Kiira ei ole kovin aito. Tuskin varsinaisesti esittää mitään mutta pyrkii minusta antamaan kuitenkin tietynlaisen kuvan itsestään. Vaikka onkin puhelias ja dramaattinen.
Tää Kiiran jakso on ihan huippu :) Noi ukkelit on ihan kuin jotain isoveljiä...Jooo, siis tosi uskottavaa, Kiira Korpi on niinku epätoivonen...tosi uskottavaa...
Mä tykkään noista kaikista muista paitsi Selänteestä.
Mä tykkään Häkkisen tyylistä. Ei puhu paljon, mutta aina yleensä asiaa. Teräviä huomioita. Arvio Kiirasta myös mielenkiintoinen.
Kiira on fantastinen ihminen, josta paljastui tänään paljon uutta.
Minä taas en ihmettele yhtään että naiset tykkää Selänteestä. Tässä jaksossa kuitenkin kyllästyneen oloinen muihin verrattuna.
Olen tavannut Kiiran ja hän on jotenkin todella sydämellinen ihminen.
Minä ja tyttäreni varmasti muistavat tämän ikuisesti:
Oli taitoluistelun SM-kisat ja järjestävän seuran edustajina odotimme silloin taitoluistelua harrastavan lapseni kanssa käytävillä kisan jälkeen, että sen hetken tähdet Laura Lepistö, Susanna Pöykiö ja Kiira Korpi lähtisivät hallilta. Lapsikin oli siis ollut siellä jäällä "roskatyttönä" eli keräämässä niitä kukkia sieltä jäältä. Odottelimme tietenkin tähtiä kisojen jälkeen nimmareiden toivossa tovin. Olimme jo lähdössä pois, kun yhtäkkiä vastaamme käveli, herranen aika, Kiira Korpi. Tyttö meni ujona pyytämään nimmaria vihkoon ja sen Kiira siihen kirjoitti heti siinä omistuskirjoituksella, mutta sanoi samalla, että mulla on tuolla sellaisia kortteja, lähdetkö hakemaan niitä mun kanssa? Ja Kiira käveli jäähallin piiiiitkän käytävän käsi kädessä tytön kanssa ja jutteli ja kyseli hänen luistelustaan. Katsoi silmiin ja kyseli "aidosti" kiinnostuneena. Hän oli kertakaikkiaan ihana ja tuolloin 6-vuotias, nyt teini, muistaa edelleen tuon kohtaamisen.
Kiirahan on alkanut tehdä luisteluohjelmia itselleen ja jossain itsenäisyyspäiväjuhlien haastatteluissa sanoi, että alkaisi tehdä ohjelmia muillekin. Ehkä Kiirasta tulee koreografi tai taitoluisteluvalmentaja. Kiira voisi olla hyvä valmentaja, jolla olisi omien kokemuksien kautta paljon annettavaa valmennettavilleen.
Onko Teemu kehunut uskollisuuttaan?