SUPERTÄHDET
Nelosella urheilijoiden Vain elämää. Mitä tuumitte? Onko Teemu muka päättänyt vieraat ja paikan. En usko..
Kommentit (339)
Kallehan on niin aito.Aikaisemmin ehkä ei ollut suosikkini,vaan kun kuulin"taustat"-tykkään hänestä.Paljon surua ja kestämistä ollut.Isänsä kova ja vaativa,äidillä ollut tosivaikeaa siskon kuoleman jälkeen-ei jaksanut Kallea huomioida.Kallelle sisko oli äärettömän rakas.Vaikuttava ja mukavakin ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Kiira on yllättänyt monilla, erittäin hyvillä kysymyksillään. Ei tosiaankaan ole hiljainen hissukka tuolla miesten joukossa. On selkeästi kiinnostunut toisten lajeista ja urheilu-urista ja haluaa lisää tietoa niistä.
Samaa mieltä. Tuli myös mieleen, että Kiirasta voisi tulla hyvä urheilupsykologi. Oma urheilutausta ja luonteeltaan näyttää olevan analyyttinen, toiselle tilaa antava ja hyviä kysymyksiä tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Kiira näyttää tuolla aivan idiootilta. Typerä kestoirvistys päällä, ylähuuli puuttuu kokonaan ja kikattavat kommentit yhtä tyhjän kanssa. Pyh.
Tärkeintä kuitenkin on hyvä sydän, Kiirasta näkee että hän jännittää.Ulkonäölleen kukaan ei voi mitään.Kyllä Kiira ihan keskiverto suomalaisesta naisesta menee.Eräs jenkki sanoi kerran häntä jopa kauniiksi, kun puhuimme luistelusta.
Jarkko Nieminen vaikuttaa ihanan lämpimältä ja aidolta ihmiseltä.Hänen katsensa on hyväksyvä ja osaaottava.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin positiivisesti sarjasta! Vaikka en seuraa urheilua tai ole siitä yleensä kiinnostunut, on kuitenkin tosi mielenkiintoista kuulla kilpaurheilusta yleensä ja yksityiskohtia kyseisistä lajeista. Supertähdet esittävät toisilleen hyviä kysymyksiä ja ovat aidosti kiinnostuneet toisistaan urheilijoina ja ihmisinä.
Koska en seuraa urheilua yhtään, enkä lue mitään haastatteluja, mulla ei oikeastaan ollut kovin tarkkaa kuvaa kenestäkään tähdistä ihmisinä, vaikka urat ovat tietysti pääpiirteittäin tuttuja. Teemu ja Kiira vaikuttavat tosi mukavilta ja lämpimiltä ihmisiltä, sellaisilta joita haluaisi kaveriksi. Jarkko ei ole ehkä ihan vielä rentoutunut, en ole ihan saanut hänestä otetta vielä. Palander on adhd, ensin vähän ärsyttävä, mutta nyt oikeastaan ihan viihdyttävä. Häkkinen ja Bosse olivat ensin vähän jäykkiä, mutta Kiiran jaksossa esittivät kumpikin tosi hyviä kysymyksiä ja kommentteja. Ehkä he ovat vähän hitaasti lämpiäviä?
Mielenkiintoista että haluaisit ihan "otteen" Jarkko Niemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika hauskaa, kun Häkkinen heräsi Jennin saapuessa.
Ja Teemun ilmeestä näki että on varmasti pannut Jenniä jossain vaiheessa. No doubt.
Ai, onko Jenni sitten bi??Varmalta taholta on tietoa että on myös naisiin päin kallellaan.Mikä ei tietenkään ole häpeä.
Jarkko Nieminen on aivan ihana<3 vaikk'en tunnekkaan häntä muuta kuin TV:n välityksellä.Lempeä katse ja hilitty olemus.En yhtään ihmettele että kollegansa ylistävät ja kunnioittavat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Teemun ilmeestä näki että on varmasti pannut Jenniä jossain vaiheessa. No doubt.
No sinähän sen varmaan tiedät.Muakin on moni mies katsonut noin.Välillä jopa täysin tuntemattomat ja erityisesti juuri ne.Tuntemattomat tuskin ovat mua p*nneet ja tutuistakin vain muutoma.Yksi saamaton kyllä sanoi että "aina kun näen sut alkaa..." No, ei muuta kuin käsitöihin! Niin sitä on monien muidenkin selvittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko Jenni sitten bi??Varmalta taholta on tietoa että on myös naisiin päin kallellaan.Mikä ei tietenkään ole häpeä.
Onko se jotenkin ihmeellistä jos nainen on bi-seksuaali? Jennille käy molemmat sukupuolet, mukavaa vaihtelua. Olen itse asiassa kateellinen biseksuaaleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin ihmeellistä jos nainen on bi-seksuaali? Jennille käy molemmat sukupuolet, mukavaa vaihtelua. Olen itse asiassa kateellinen biseksuaaleille.
No ei ole ihmeellistä, mutta jotenkin tuntuu ettei Teukalle vois olla kova (sic!) pala olla bi:n kanssa.Jos hän nyt ylipäänsä tarvitsee muita kuin vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihmeellistä, mutta jotenkin tuntuu ettei Teukalle vois olla kova (sic!) pala olla bi:n kanssa.Jos hän nyt ylipäänsä tarvitsee muita kuin vaimonsa.
Lapsus,lapsus siis: ETTÄ Teukalle vois ...
Jessus soikoon en kestä tuota Palanderia. Kokoajan äänessä ja puhuu toisten päälle. Onko tolla joku vitun ADHD tms..?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko ystävällisesti jättää nämä Jenniä herjaavat väitteet johonkin muuhun ketjuun? Tässä puhutaan Supertähdet-ohjelmasta.
Kiiran päivä alkaa. Olen katsonut lisäklipit Ruutu-sivulta, ja vaikuttaa todella hyvältä jaksolta, jos jakso on yhtään klippien tasoa.
Kiiran päivä! Mielenkiintoista! Pojat heittää hyviä kysymyksiä.
Taas paljastui ihan uusia puolia, tällä kertaa Kiirasta. Ei tällainen sohvaperuna penkkiurheilija tiedä yhtään, mitä urheilijan päässä liikkuu. Että Kiiralla on ollut noin vahva riittämättömyyden tunne, sen kanssa ei ole ollut helppo elää.
Kumma kun Kiira ei halunnut opiskella lukiota pidemmälle kun on noinkin hyvin koulussa menestynyt ja olihan hänellä toki se opiskelupaikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Taas paljastui ihan uusia puolia, tällä kertaa Kiirasta. Ei tällainen sohvaperuna penkkiurheilija tiedä yhtään, mitä urheilijan päässä liikkuu. Että Kiiralla on ollut noin vahva riittämättömyyden tunne, sen kanssa ei ole ollut helppo elää.
Aika monella tavalliselka ihmisellä on ihan samanlainen riittämättömyyden tunne. Kiira saa vain kaiken näyttämään tosi dramaattiselta, minkä vuoksi hän onkin niin hyvä esiintyjä.
Loistava juttu, supertähdet taitoluistelua harrastamassa. Hauskaa sitä oli katsella.
Yllätyin positiivisesti sarjasta! Vaikka en seuraa urheilua tai ole siitä yleensä kiinnostunut, on kuitenkin tosi mielenkiintoista kuulla kilpaurheilusta yleensä ja yksityiskohtia kyseisistä lajeista. Supertähdet esittävät toisilleen hyviä kysymyksiä ja ovat aidosti kiinnostuneet toisistaan urheilijoina ja ihmisinä.
Koska en seuraa urheilua yhtään, enkä lue mitään haastatteluja, mulla ei oikeastaan ollut kovin tarkkaa kuvaa kenestäkään tähdistä ihmisinä, vaikka urat ovat tietysti pääpiirteittäin tuttuja. Teemu ja Kiira vaikuttavat tosi mukavilta ja lämpimiltä ihmisiltä, sellaisilta joita haluaisi kaveriksi. Jarkko ei ole ehkä ihan vielä rentoutunut, en ole ihan saanut hänestä otetta vielä. Palander on adhd, ensin vähän ärsyttävä, mutta nyt oikeastaan ihan viihdyttävä. Häkkinen ja Bosse olivat ensin vähän jäykkiä, mutta Kiiran jaksossa esittivät kumpikin tosi hyviä kysymyksiä ja kommentteja. Ehkä he ovat vähän hitaasti lämpiäviä?