Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeistä alapäälöysyyttä

Huolestunut(?)
10.04.2016 |

Olen kuullut että ranskassa naiset kiristävät vaginansa synnytyksen jälkeen. Onko jollain kokemusta? sillä mieheni on maininnut asiasta minulle ja se taitaa vaivata häntä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta ranskalaisten kiristystekniikoista, toisaalta oma mieheni lähti aikalailla heti ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, en tiedä johtuiko asia löysästä paupausta vai siitä että miehellä oli vain 2 aivosolua ja kaikki älyllinen toiminta lähti pippelin päästä.

Vierailija
2/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja nainen kirjoitti:

Ei ole kokemusta ranskalaisten kiristystekniikoista, toisaalta oma mieheni lähti aikalailla heti ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, en tiedä johtuiko asia löysästä paupausta vai siitä että miehellä oli vain 2 aivosolua ja kaikki älyllinen toiminta lähti pippelin päästä.

Ehkäpä miehesi ei olisi lähtenyt jos olisit pitänyt hänestä parempaa huolta. Usein naiset unohtavat helliä miestään raskauden aikan ja muutenkin lihoavat ja muuttuhat kärttyisiksi. Olen myös kuullut kyseisitä kiristystoimenpiteistä enkä pidä niitä lainkaan huonona vaihtoehtona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Av-palstalla on päätetty, että pillu ja peräauoli eivät löysty käytössä.

Vierailija
4/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kirjoitti:

Ehkäpä miehesi ei olisi lähtenyt jos olisit pitänyt hänestä parempaa huolta. Usein naiset unohtavat helliä miestään raskauden aikan ja muutenkin lihoavat ja muuttuhat kärttyisiksi. Olen myös kuullut kyseisitä kiristystoimenpiteistä enkä pidä niitä lainkaan huonona vaihtoehtona.

Ehkäpä sinun kuuluisi pitää huoli omista asioistasi, minun paupaun löysyys ei sinulle kuulu!! Elä soita enää tähän numeroon äläkä kysele minun paupausta!! Soitan poliisit kohta kotirauhan häirinnästä!

Vierailija
5/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 25v yksinhuoltaja nainen - twerkbootyxx

Vierailija
6/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
7/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
8/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
9/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kirjoitti:

Ei ole kokemusta ranskalaisten kiristystekniikoista, toisaalta oma mieheni lähti5 aikalailla heti ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, en tiedä johtuiko asia löysästä paupausta vai siitä että miehellä oli vain 2 aivosolua ja kaikki älyllinen toiminta lähti pippelin päästä.

Se on kuule miehen tehtävä helliä naistaan raskausaikana ja sen jälkeenkin.

Ja muuten suomalaiset miehet on lihavampia kuin naiset ja ihan ilman raskaana olemista.

Mutta kuinka paljon onnellisempia ihmiset olisi jos kaikki miehet kasvaisivat aikuisiksi.

Vierailija
10/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan kirjoitti:

Ei ole kokemusta ranskalaisten kiristystekniikoista, toisaalta oma mieheni lähti5 aikalailla heti ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, en tiedä johtuiko asia löysästä paupausta vai siitä että miehellä oli vain 2 aivosolua ja kaikki älyllinen toiminta lähti pippelin päästä.

Ja muuten suomalaiset miehet on lihavampia kuin naiset ja ihan ilman raskaana olemista.

Mutta kuinka paljon onnellisempia ihmiset olisi jos kaikki miehet kasvaisivat aikuisiksi.

ei ne lihavat miehet missään parisuhteissa ole.

Vierailija
11/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan kirjoitti:

Juu mutta jos on alunperin ollut kovin hoikka niin kyllähän se kysrii jos ei tee mitään kuntonsa eteen raskauden aikana ja sen jälkeen. Tietenkin painoa tulee luonnostaan lisää mutta ri sitä nyt oikeasti tarvitse syödä "kahden edestä"

Vierailija
12/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni miehilläkin on tunteet, ja einstein totesi hydrafysiikan kokeessaan että miehet osaavat pitää huolta naisestaan, myös mr olympia arnold schawrzenegger piti huolta monesta naisesta samaa aikaa ja se vasta onkin sitä tosi miehisyyttä että osaa taitavasti pitää huolta monesta naisesta samaa aikaa.

Sinä voit imea munaa #served

Vierailija
13/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko nyt kaikki rauhoittua. Minusta molempien on hyvä ymmärtää jo etukäteen että raskaus ja synnytys muutavat kehoa jonkin verran. Kuitenkin pitäisi olla sen verran rakkautta ja kärsivällisyyttä ettei näistä seikoista tule ongelmaa.

Vierailija
14/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli kirjoitti:

Minun mielestäni miehilläkin on tunteet, ja einstein totesi hydrafysiikan kokeessaan että miehet osaavat pitää huolta naisestaan, myös mr olympia arnold schawrzenegger piti huolta monesta naisesta samaa aikaa ja se vasta onkin sitä tosi miehisyyttä että osaa taitavasti pitää huolta monesta naisesta samaa aikaa.

Sinä voit imea munaa #served

Noniin tämä on jo täysin turhaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan