SUPERTÄHDET
Nelosella urheilijoiden Vain elämää. Mitä tuumitte? Onko Teemu muka päättänyt vieraat ja paikan. En usko..
Kommentit (339)
Kiira katsoi mua kerran Stockmanin liukuportaissa vastaan tullessaan. Sitten kun sattumoisin katsoin sinne, missä hän oli ja katseeni kohdistui suoraan häneen kaikista vastaan tulevista ihmisistä jostain syystä, niin hän käänsi salamannopeasti katseensa pois. Siitä jo yli viisi vuotta.
Kalle ja Teemu kamalia sovinisteja. Kalle kuitenkin ärsyttävä, Teemua pidän karismaattisena. Mistä johtuu, en tiedä.
Jätti Häkkinen sitten mainitsematta, että oli aivan hiuskarvan varassa, ettei hän päässyt Williamsille (tuon ajan selvästi parhaaseen talliin) kaudeksi 1993. Kuka ties millaisiin saavutuksiin hän olisikaan silloin yltänyt?
Jonkinlainen Hjallis-kytkös löytyy sitten näköjään kaikilta ohjelman tähdiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä jakso! Loppui vaan aivan liian nopeasti. Mika ♡ Kakkossuosikkini on Jarkko, koska on fiksu, kohtelias ja lämmin.
Samaa mieltä. Juttuja Mikan urasta olisi kuunnellut meilellään kauemminkin! Toinen maailmanmestaruus ohitettiin käytännössä kokonaan. Vaikka ohjelma onkin pitkä, niin nämä asiapitoiset kohdat jää turhan pintapuolisiksi. Olipa hyvä jakso!
Jarkon jakso on ensi viikolla - sitä odotellessa!
Hyvä tiimi-yhteistyö selvästi koko supertähti-porukalla ja eräänlaista vertaistuki toimintaa heille kyseinen ohjelma. Minusta ihana hullu tuo Palander :D ja hänen huumori ja lohkaisut puree ainakin minuun...! Jäin kovasti miettimään Häkkisen kommenttia suomalaisten negatiivisuudesta, ja kyllähän sen heti huomaa kaikissa keskustelupalstoilla, että AINA kaikki keskustelut menee negaation puolelle. En yhtään ihmettele, jos Häkkisellä on jotain hampaan kolossa julkisuudesta- ei ole minunkaan mielestä julkisuus antanut kauhean hyvää kuvaa miehestä, ja kuinka viisas mies onkaan...! Suomalaiset ovat kaikenkaikkiaan kateellista porukkaa, ja loppujen lopuksi jos joku menestyy, ei siitä osata iloita ja Varsinkin, jos joku tienaa hyvin...! Tässä olen aivan yhtä mieltä Häkkisen kanssa...!
Miksei Tommi Evilä ole mukana ?
tommi kirjoitti:
Miksei Tommi Evilä ole mukana ?
se on mieluummin comptonissa kuin luksushuvilassa :P
Jarkko on kyllä NIIIIIIIN ihana että itkettää<3.Kauniit syvät silmät kuin metsälammet joista empatian aistii ruudunkin läpi.En yhtään ihmettele että häntä kuvataan lämpimäksi herrasmieheksi.Oiiiiii!!Love him!
Kiiralla taas sänkiset kainalot - sheiverin adapteri unohtunut kotiin?!?
Miksi Teemu kyselee kaikilta että oliko tyttöjä ja muutenkin ohjaa keskustelut välillä johonkin panojuttuihin?
Oliko tänään Jarkon päivä? Katsoin näitä ennakkoon, niin olen jo vähän sekaisin.
Minustakin Jarkko on aivan ihana, miksei mun kohdalle ole osunut tuon tapaista miestä 😢😃
Vierailija kirjoitti:
Oliko tänään Jarkon päivä? Katsoin näitä ennakkoon, niin olen jo vähän sekaisin.
Minustakin Jarkko on aivan ihana, miksei mun kohdalle ole osunut tuon tapaista miestä 😢😃
Älä muuta sano, minunkaan kohdalle ei ole osunut koskaan ihania tosimiehiä, mutta uskon että sitä saa mitä tilaa.Kaltaiseni miehet ovat "osuneet" kohdalleni ja se on vain hyväksyttävä ja katsottava peiliin.Onneksi en tajunnut asiaa aiemmin, nyt olen sen ikäinen että ihan sama kuinka loppuikäni vietän, eikä ainakaan miehiä tarvitse miettiä.Jos olet nuori, katso peiliin tarkkaan ja mieti kuinka voit kääntää "kohtalosi".Tiedän näet naisia, jotka ovat kuvankauniita, eikä älyssäkään mitään vikaa ole, mutta "se jokin" pitää normaalit miehet kaukana heistä kun taas "nilkit" saalistavat heitä.Olisko se "ruma luonne" josta ainakin itseäni on moitittu ja se "loistaa" metrien päähän.Normaali mies hakee "sisäisesti kaunista" naista.Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Teemu kyselee kaikilta että oliko tyttöjä ja muutenkin ohjaa keskustelut välillä johonkin panojuttuihin?
Testosteroni jyllää edelleen "vanhalla" miehellä.Teemuhan uhkuu sex appealia:DD.Se näkyy ja kuuluu miehestä.Esim. siinä missä Michael Monroe on "sukupuoleton" mies, Teemu on "tosimies".Arvostan M.M:ta saavutuksistaan, mutta hän ei kiihottaisi mua seksuaalisesti missään tapauksessa.
Grönholm tullut aika nuorena isäksi, moniin muihin urheilijoihin verrattuna. Ikää 48v ja kaikki lapset jo aikuisia.
Nostan hattua Grönholmille (ja pojalleenkin), vaatii varmasti kanttia jatkaa moottoriurheiluperinnettä jo kolmannessa polvessa, kun isälle kävi miten kävi. Olkoonkin, että se tapahtui siviililiikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua Grönholmille (ja pojalleenkin), vaatii varmasti kanttia jatkaa moottoriurheiluperinnettä jo kolmannessa polvessa, kun isälle kävi miten kävi. Olkoonkin, että se tapahtui siviililiikenteessä.
minua hieman ihmetytti tuo, kun Marcus sanoi, että ei siihen aikaan suljettu teitä harjoituksiin. Itse olen tuolloin monia kertoja istunut sulkuautossa, ja kuulema sulkemattomuutta oli ihmetelty kovasti myös silloin.
Mutta kamala tapaus, ja tosiaan uskomatonta, että ovat kaikesta huolimatta ralliin hurahtaneet.
Tää Grönholmin jakso oli mielestäni paras tähän asti. Jotenkin tosi luontevaa ja hauskaa meininkiä, porukalla alkaa kemiat löytyä pikkuhiljaa. Ja Marcus vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä.
Ekan kerran vapautunutta ja luonnollista keskustelua.
Niclas sanoi terveisensä suomeksi, tyttäret på svenska.
Joo, selvää salaliittoa. Mitäs muutakaan. Mainoksiakin vielä joku mokoma laittaa.