Mitä vastaan miehelle, joka haluaa nähdä uudestaan...
...mutta itse en halua? Syynä on lähinnä se, että tämä mies on nähdäkseni huomattavasti parempaa tasoa kuin minä. Pointti on jokatapauksessa se, etten halua nähdä. Onko ok olla jopa vastaamatta mitään? Onko se liian epäkohteliasta? Tämä mies on muutaman päivän ajan viestitellyt, että oli kiva nähdä, haluaisi taas tavata ja kysellyt, milloin nähdään uudestaan. Itse kuulun niihin, etten välittäisi vaikka toinen ei vastaisi mitään, takana on kuitenkin vasta yhdet treffit. Ja juuri tämän meidän tasoeron takia epäilyttää vahvasti tämä, vaikkei treffeillä hänestä mitään sellaista varsinaisesti välittynytkään, luulen todellakin ettei hän oikein ota minua vakavissaan. Onko pakko vastata jotain vai annanko vain olla? Varmaan idioottimaisia kysymyksiä, mutta en tajua mitä tehdä.
Kommentit (4)
"Hei vaan, minulla on niin heikko itsetunto, että olen varma, että haluat vain tavata minua tilapäisenä panona, kunnes löydät tasokkaamman naisen. Tätä mielipidettä et saa muutettua, koska pitäisin puheitasi pelimiehen vonkauksena, joten älä edes yritä. Minusta on parempi, että emme enää näe."
"Sori kun en ole vastannut. Ajattelin sen olevan helpoin tapa, mutta raukkamaistahan se on. Minua ei kiinnosta tavata uudelleen" ja loppuun voit laittaa jonkun kömpelön "vika ei ole sinussa vaan minussa".
Et mitään.