Kysy komealta mieheltä, vastaan rehellisesti mitä miehenä ajattelen
Kommentit (90)
Miks 25-vuotias on maxi-ikä? Itse olen 27, ja oikeasti paremman näköinen kuin koskaan. Ei vielä ryppyjä tms, mutta parempi tyylitaju ja kroppa.
Millainen on hyvä pano?
Onko sun tyttöystävä sellainen sydämet silmillä palvova pikkusöpö joka ummistaa silmänsä sun kusipäisyydelle? Et ole vielä löytönyt superkaunotarta, josta olisit mustasukkainen ja joka tiedostaa olevansa upea?
Tykkäätkö näteistä/söpöistä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko olla pidempi? Mitä mieltä olet pitkistä naisista?
Vetoaako enemmän ujo vai puhelias ns sosiaalisesti flirtti vai hillitty?
No en mä tiedä. En usko että olen liian lyhyt naisten mieleen, paitsi jonkun hyvin marginaalisen ryhmän. Miesten mielipide on yks hailee.
Pitkissä naisissa ei oo mitään vikaa, toisaalta en ole itseäni pidemmän naisen kanssa koskaan ollut (vaikka sinänsä mahdollisuuksia olisi ollut), että en tiedä vaikuttaisiko se parisuhteessa jotain.
Ehkä vähän ujompi nainen mieluummin. Riippuu aika monesta asiasta. Erityisesti että mitä ujous tarkoittaa ja millaista se sosiaalisuus on. Kauhean päällekäyvistä, överiflirteistä naisista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotenkin erilaisia ajatuksia sen takia että olet "komea"? Jos olisit lyhyt, lihava tai ruma, niin ajattelisit asioista eri tavalla?
Tää on sinänsä mielenkiintoinen, että mä en ole ollut aina naisten suosiossa. Naisia kun ei kiinnosta masentuneet, sosiaalisista peloista kärsivät ressukat. Eli silloin varmaan mun ajatukset oli paljon "romanttisempia". Olisin vain halunnut saada sen yhden naisen ja ajattelin että se tekisi elämästäni elämisen arvoista. Nykyään kun elämässä on asiat paremmin en laita naisille sellaista painoarvoa.
Tämän seurauksena toisaalta en ole niin valmis sitoutumaan enkä ihastu yhtä helposti, mutta toisaalta en myöskään joudu pompoteltavaksi tai tunne sellaista epävarmuutta parisuhteissani. Jos olisin yhä epätoivoinen, niin varmaankin yrittäisin koko ajan pitää huolta että tyttöystäväni on tyytyväinen. Varmaankin katson naissuhteita siis ihan eri tavalla. Toisaalta surkea itsetuntokin liittyi siihen, miksi "sen oikean" löytäminen oli mulle joskus jotenkin elintärkeä juttu.
Aika erikoista. Minä taas olen aina halunnut sen elämän pituisen hyvän parisuhteen, siinä ei ulkonäöllä juuri ole mitään tekemistä. Sitten kun ollaan oltu naimisissa 50 vuotta ja istutaan ryppyisinä käsi kädessä ja toimittaja kysyy että mikä on teidän pitkän avioliiton salaisuus, niin ei se varmaankaan kauneus tai komeus ole.
Ihmettelen tuota että naisia ei kiinnosta masentuneet rassukat, miehiäkö sitten kiinnostavat? Ja useinhan juuri ne "pelastettavat" rassukat ja rentut kiehtoo naisia, nainen kun haluaa olla se pelastava enkeli joka tekee surkeasta miehestä unelmavävyn joka palvoo vaimoaan ja lapsiaan ja naapurin akka on kateellinen kun mies hakkaa halkoja pihassa ilman paitaa lihakset kiiltäen.
Onko niin, että nyt kun olet muuttunut komeaksi ja saat seksiä, et enää halua parisuhdetta, ollenkaan? Eikö sitten ole ihan sama vaikka panisit nukkea? Komeana voit parisuhteessa olla mulkku, mennä vaikka naimisiin ja tehdä kakaroita, ja vaimosi kärsii niin kauan kun uskaltaa ottaa eron pettävästä vittuimaisesta miehestään, sekö on sun tulevaisuuden suunnitelma? Vai jatkat irtosuhteita niin kauan kuin ulkonäköä piisaa, ja sitten loppuelämän olet yksin, ei ole perillisiä joille jättää omaisuus, ei lapsenlapsia joita polvella keinutuolissa kiikutella?
Harmittaako sua, ettet voi koskaan saada sitä kaikkein älykkäintä kaunotarta kiinnostumaan itsestäsi, komeudestasi huolimatta? Älykkäälle naiselle kun mies, joka puhuu naisista panoina on iso turn off. Että loppujen lopuksi joudut sinäkin tyytymään tietynlaisiin naisiin. Sellaisiin, jotka eivät arvosta itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tärkein asia naisessa?
Ulkonäkö on siinä mielessä, että en halua mitään seksuaalista jos nainen ei ole hyvännäköinen. Useimmista muista asioista voidaan teoriassa tinkiä, vaikkei ehkä käytännössä. Sanotaan että jos olisin autiolla saarella ja siellä olisi ruma mutta mukava nainen ja hyvin kaunis mutta luonteeltaan kauhea nainen, päätyisin varmaankin paneskelemaan sitä kaunista siinä kohtaa, kun selibaatti alkaa viedä järjen.
Sori vaan mutta sä vaikutat keskenkasvuiselta idiootilta - miksi ketään järkevää naista pitäisi kiinnostaa sun mielipiteesi?
No okei, esitän yhden kysymyksen: mitä teet sitten kun komeus on kadonnut etkä saa enää kauniita naisia?
Sä taidat olla idiootti kun odotat vastauksia tollasen kommentin jälkeen.
AP
Ap ei tajua tuommoisia kysymyksiä ollenkaan. Tietenkin ap:sta tulee semmoinen elähtänyt setämies, joka yrittää aina tilaisuuden tullen kähmiä nuoria naisia. Onhan näitä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sua, ettet voi koskaan saada sitä kaikkein älykkäintä kaunotarta kiinnostumaan itsestäsi, komeudestasi huolimatta? Älykkäälle naiselle kun mies, joka puhuu naisista panoina on iso turn off. Että loppujen lopuksi joudut sinäkin tyytymään tietynlaisiin naisiin. Sellaisiin, jotka eivät arvosta itseään.
En oikein osaa sanoa tohon mitään, mutta sua selvästi kyrpii joku asia ja pahasti, kun tulit purkamaan muhun pahaa oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Komeana voit parisuhteessa olla mulkku, mennä vaikka naimisiin ja tehdä kakaroita, ja vaimosi kärsii niin kauan kun uskaltaa ottaa eron pettävästä vittuimaisesta miehestään, sekö on sun tulevaisuuden suunnitelma?
Voisitko olla yhtään enemmän v-mäinen?
AP
Haluaisitko olla pidempi? Mitä mieltä olet pitkistä naisista?
Vetoaako enemmän ujo vai puhelias ns sosiaalisesti flirtti vai hillitty?