Kysy komealta mieheltä, vastaan rehellisesti mitä miehenä ajattelen
Kommentit (90)
Olet se yleistävä luuseri, joka on väärässä. Mistähän lainasit tämänkin ketjun alun?
Ensinnäkään miehelle seksillä ei ole tuntojen kanssa mitään tekemistä, sillä ei ole tarkoitus nostaa itsetuntoa kuten kaltaisillasi häviäjillä. Muuten maailmassa ei olisi koskaan ollut yhtäkään maksullista naista, koska se ei miehen statusta nosta pätkääkään.
Teoriasi ovat aivan päin hanuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tärkein asia naisessa?
Ulkonäkö on siinä mielessä, että en halua mitään seksuaalista jos nainen ei ole hyvännäköinen. Useimmista muista asioista voidaan teoriassa tinkiä, vaikkei ehkä käytännössä. Sanotaan että jos olisin autiolla saarella ja siellä olisi ruma mutta mukava nainen ja hyvin kaunis mutta luonteeltaan kauhea nainen, päätyisin varmaankin paneskelemaan sitä kaunista siinä kohtaa, kun selibaatti alkaa viedä järjen.
Sori vaan mutta sä vaikutat keskenkasvuiselta idiootilta - miksi ketään järkevää naista pitäisi kiinnostaa sun mielipiteesi?
No okei, esitän yhden kysymyksen: mitä teet sitten kun komeus on kadonnut etkä saa enää kauniita naisia?
Kummeksuttaa ettei näitä kysymyksiä esitetä täällä koskaan "kauniille" naisille.
Mitä kaunis nainen tekee, kun ei saa enää komeata Alfaa, vaan ainoastaan tylsän tavismiehen?
Jää haikailemaan mennyttä nuoruutta ja on vihainen perus Pertille.
Mitä 25 v komea nuori mies tekee vauvapalstalla, miten tänne löysit? Miksi et ole ylilaudalla?
Komea?
Sano äitees kun sut riparipuvussa vuonna 1995 näki.
Vaikutat ihan mukavalta ja fiksulta nuorelta mieheltä. Kohtele silti muita niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan -komeudestasi huolimatta, muista olla kaikille ystävällinen.
T. Entinen kaunotar
Moi komea mies!
Voi olla, että olet liian nuori kertomaan, mutta kokeillaan. Mikä saa miehen toimimaan näin:
julistaa rakkauttaan, ostelee kalliita lahjoja, tahtoo miellyttää tekemällä hyvää ruokaa yms hemmottelemalla, mutta samaan aikaan keksii syitä miksi ei halua muuttaa yhteen. Yhtenä päivänä on rakkautta täynnä ja toisena taas kuin perseeseen ammuttu karhu.
Kyseessä komea, suosittu mies jolla luonne on rumempi kuin ulkokuori. Hän on myös jatkuvasti mustasukkainen ja epäilee, että minulla on jotain sivusuhteita tms meneillään. Näin ei ole. Hän tosin on itse osoittautunut epäluotettavaksi.
Joten, mikä saa miehen toimimaan noin? Rakastan häntä ja ihmettelen, miksi joka asia on hänelle niin kamalan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet se yleistävä luuseri, joka on väärässä. Mistähän lainasit tämänkin ketjun alun?
Ensinnäkään miehelle seksillä ei ole tuntojen kanssa mitään tekemistä, sillä ei ole tarkoitus nostaa itsetuntoa kuten kaltaisillasi häviäjillä. Muuten maailmassa ei olisi koskaan ollut yhtäkään maksullista naista, koska se ei miehen statusta nosta pätkääkään.
Sun pitää joskus astua ulkoilmaan ja tutustua ihmisiin. Se on todella yleistä että miehet liioittelee naisjuttuja kavereilleen ja ylpeilevät jos ovat käyneet panemassa jotain kuumaa mimmiä. Monet on jopa todella kateellisia niille, jotka saa naisia.
AP
Onko Chicago-Iida hyvännäköinen:
http://chicago187.blogspot.fi/2014/08/olen-miesapina.html
Linkin takana kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihan mukavalta ja fiksulta nuorelta mieheltä. Kohtele silti muita niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan -komeudestasi huolimatta, muista olla kaikille ystävällinen.
T. Entinen kaunotar
Kiitos. Faijalta oon oppinu, että kellään ei ole täällä varaa kuvitella olevansa toisten yläpuolella, joten ainakin yritetään kohdella kaikkia samanarvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää joskus astua ulkoilmaan ja tutustua ihmisiin. Se on todella yleistä että miehet liioittelee naisjuttuja kavereilleen ja ylpeilevät jos ovat käyneet panemassa jotain kuumaa mimmiä. Monet on jopa todella kateellisia niille, jotka saa naisia.
AP
Vaan kun et sinä noin kirjoittanut, vaan se sekapäisen vanhan jankutuksesi, että miehet harjoittavat seksiä itsetunnon takia. No tämähän nyt on täyttä soopaa.
Miehet harrastaa seksiä, koska ne sattuvat pitämään siitä. Kaippa näinkin yksinkertainen asia sinulle pitää vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Linkin takana kuvia.
Ehkä mä en osallistu tähän mammojen bloggarien solvaamiseen. Ihan vaan periaatteesta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vaan kun et sinä noin kirjoittanut, vaan se sekapäisen vanhan jankutuksesi, että miehet harjoittavat seksiä itsetunnon takia. No tämähän nyt on täyttä soopaa.
Miehet harrastaa seksiä, koska ne sattuvat pitämään siitä. Kaippa näinkin yksinkertainen asia sinulle pitää vääntää rautalangasta.
Tää on vähän samanlainen yksinkertaistus, kuin että ihmiset ostavat kalliita autoja vain koska ne ovat parempia käyttöominaisuuksiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi komea mies!
Voi olla, että olet liian nuori kertomaan, mutta kokeillaan. Mikä saa miehen toimimaan näin:
julistaa rakkauttaan, ostelee kalliita lahjoja, tahtoo miellyttää tekemällä hyvää ruokaa yms hemmottelemalla, mutta samaan aikaan keksii syitä miksi ei halua muuttaa yhteen. Yhtenä päivänä on rakkautta täynnä ja toisena taas kuin perseeseen ammuttu karhu.
Kyseessä komea, suosittu mies jolla luonne on rumempi kuin ulkokuori. Hän on myös jatkuvasti mustasukkainen ja epäilee, että minulla on jotain sivusuhteita tms meneillään. Näin ei ole. Hän tosin on itse osoittautunut epäluotettavaksi.
Joten, mikä saa miehen toimimaan noin? Rakastan häntä ja ihmettelen, miksi joka asia on hänelle niin kamalan vaikeaa.
Tossa on monia piirteitä jotka sopisi rajatilapersoonallisuushäiriöön. Sitoutumiskammo tietysti yleisesti ottaen voi saada aikaan tuollaista, että tunteet vaihtelee.
On mullakin ollut joskus jotain tuollaista, että välillä olen todella kiintynyt tyttöystävääni ja välillä hänen lähelläolonsakin ahdistaa. Se liittyi huonoon itsetuntoon ja siihen, että olin jotenkin sidoksissa omaan äitiini. Tunsin, että olen äidilleni velkaa ja mun on aina oltava sille mieliksi tai olen paska ihminen. Ja kaiketi sen takia tunsin painetta olla naisten mieleen yleensäkin. Arvaatkin varmaan mitä se tekee kyvylle seurustella naisen kanssa? Koko ajan on olo kuin kantaisi apinalaumaa selässään. Ja se tekee pidemmän päälle todella kärttyisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin takana kuvia.
Ehkä mä en osallistu tähän mammojen bloggarien solvaamiseen. Ihan vaan periaatteesta.
AP
Eli tunnustat ko ihmisen olevan ruma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin takana kuvia.
AP
Eli tunnustat ko ihmisen olevan ruma :D
Todennäköisesti hän on ruma, koska muuten et kysyisi sitä. Toisella on ruma naama, toisella ruma sielu. Kumpaakaan en panisi.
AP
Vai että ihan haaveilet rock'n'roll -elämästä. Voi huokaus kuinka omaperäistä. Sun on pakko olla "kirjailija" Miki Liukkonen! Se on komee mutta yhtä kliseinen.
Identifioitko itsesi homoksi koska pidät itseäsi komeana?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat epävarmuuksiasi?
Toisinaan mä pelkään etten osaa toimia oikein sosiaalisissa tilanteissa.
Joku Austin Powers.