Miksi niin moni nainen raivoaa miehestään tällä palstalla?
Miksette valitse parempia miehiä tai ole sinkkuna
Kommentit (21)
Oletko tullut ajatelleeksi sellaista ihmeellistä asiaa, että ihmiset muuttuvat?
Eilisen huomaavaisesta miehestä on tullut pettävä ja/tai pahoinpitelevä juoppo.
En ole kertaakaan raivonnut miehestäni tällä palstalla tai missään muuallakaan. Minulla on erittäin hyvä mies :).
Plaah, miehistä valittaminen on naisille eräänlainen tapa.
Jos niillä ei olisi omia, ne valittaisivat jonkun muun miehestä.
Oletko vasta poikanen? Huomaat tämän kyllä ajan oloon. Relax
Siksi kun ei pystytä ottamaan asioita puheeksi oikeassa elämässä. Tänne se kaikki passiivis-aggressiivinen purkautuminen sitten kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
No sitten erotaan, eikä jäädä roikkumaan mihinkään juoppoihin.
Ap, täällä saa valittaa. Se helpottaa oloa. Aiemmin, ennen nettiaikaa, mentiin naapuriin ja valitettiin naapurin muijalle, nyt kun asutaan kaupungeissa ja on some, voidaan purkaa tuntoja täällä.
Minua ihmetyttää aina tuollainen tekoreipas asenne, ettie mistään saisi ikinä valittaa, miksi ihmeessä ei? Jos ei kiinnosta, älä lue.
-tärkeimpänä harhaluulo siitä, että nainen pystyy muuttamaan miehen mieleisekseen.
tämä on todella surullista ja kertoo kuinka suuret luulot naisilla on itsestään.
-ovat ihan itse valinneet väärän miehen
-miesvihapalstalla miesviha multiploituu ja ruokkii itseään
-mamman on pitänyt väen väkisin saada se lapsi , ei väliä kenen kanssa
-lapsenteon jälkeen naisilta putoaa osa aivoista pois
-ketkeruus , kun elämä ei olekaan samanlaista kuin harlekiinikirjoissa ja sinkkuelämää-sarjassa
-prinsessaharhat
-elämä jumittaa kynttiläkuppien siirtämisessä ja siinä, monestiko mies on painanut astiapesukoneen napista päälle
-lasten kanssa eläminen onkin no-life, elämässä ei ole muuta kuin kotityöt, joilla uhriutua ja joita varten elää
-naisten korkeampi osuus mielenterveyden sairauksista
-palstan feministit trollaavat ja tehtailevat miesvihaprovoja päivittäin kymmeniä
Siinä noin aluksi. Listaa saa jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä saa valittaa. Se helpottaa oloa. Aiemmin, ennen nettiaikaa, mentiin naapuriin ja valitettiin naapurin muijalle, nyt kun asutaan kaupungeissa ja on some, voidaan purkaa tuntoja täällä.
Minua ihmetyttää aina tuollainen tekoreipas asenne, ettie mistään saisi ikinä valittaa, miksi ihmeessä ei? Jos ei kiinnosta, älä lue.
En sanonut että ei saa valittaa, mutta ihmettelen miksi olla miehen kanssa joka raivostuttaa noin
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päästänyt miehesi noin muuttumaan? Etkö ole pitänyt hänestä huolta?
Eipä taida asiat parantua miestä vaihtamalla näillä naisilla.
Jos toisinaan yhdestä asiasta purkautuu tänne anonyymina, niin siten saa asian puhistua pois.
Mulla on upee mies, joka välillä käy hermoon. En mä parin ärsytyksen takia siitä eroon halua. Sillä on rapoja, joista ei selkeesti pääse eroon, niin nillitän sitten täällä puhdistautuakseni, kun en hänelle viitti samasta aloittaa tappelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää aina tuollainen tekoreipas asenne, ettie mistään saisi ikinä valittaa, miksi ihmeessä ei? Jos ei kiinnosta, älä lue.En sanonut että ei saa valittaa, mutta ihmettelen miksi olla miehen kanssa joka raivostuttaa noin
Sitten nainen on hirveä bitch ja perheenrikkoja, kun lähtee ja miehen pitää vihata ja stalkata ja uhkailla naisen uusia kumppaneita, jos se uusiin suhteisiin uskaltautuu. Kai miehilläkin on paikkoja, joissa haukutaan akat ja turhakodit. Me naiset nyt vaan satutaan olemaan täällä vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida asiat parantua miestä vaihtamalla näillä naisilla.
Tasan varmasti ei parane. Jos saadaan aikaan maailmansota siitä, että mies unohti ostaa kaupasta voipaketin, niin miten se naisen oma luonne uuden miehen myötä muuttuisi?
Lisäksi näiden naisten kirjoitustyyli kertoo jo omaa tarinaansa, katkeraa sappea tekstit täynnä.
Ja itsessään ei nähdä koskaan mitään vikaa, syy on aina ja vain miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää aina tuollainen tekoreipas asenne, ettie mistään saisi ikinä valittaa, miksi ihmeessä ei? Jos ei kiinnosta, älä lue.En sanonut että ei saa valittaa, mutta ihmettelen miksi olla miehen kanssa joka raivostuttaa noin
Sitten nainen on hirveä bitch ja perheenrikkoja, kun lähtee ja miehen pitää vihata ja stalkata ja uhkailla naisen uusia kumppaneita, jos se uusiin suhteisiin uskaltautuu. Kai miehilläkin on paikkoja, joissa haukutaan akat ja turhakodit. Me naiset nyt vaan satutaan olemaan täällä vauvapalstalla.
Tekstisi perusteella jo ajatustapasi on todella sairas. Ei mulla muuta.
Onko mitään pahempaa, kuin uliuliuu-uhrimiehen KETKERYYS.
Pahoittelen, että nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi perusteella jo ajatustapasi on todella sairas. Ei mulla muuta.
Väitätkö ettei noin voi tapahtua irl? Sä oot sairas. ohis
Ihmiset eivät näe enää ystäviään jolle voisi kertoa turhautumistaan joten raivoavat täällä. Jos edes "omistavat" ystäviä.
totuushan on se ettei kukaan ole täydellinen. eli täydellistä miestäkään ei voi löytää. vähä väliä puoliso ärsyttää ja siitä tahtoo avautua muttei aina löydy ystävää jolle kertoa. siksi varmastikki täällä niitä valituksia onki niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa liioitellaan fiiliksiä. Tuleeko tämä sinulle tosiaan uutisena? Sanotaan tunnetila kärkevästi, ja kun se on purettu ulos, olo helpottaa.
Ihmiset tekevät sitä paitsi koko ajan kompromisseja, aikuiset ihmiset ainakin. Valitaan ammateista siedettävin. Haetaan - ei maailman parasta duunia, koska sitä ei koskaan saataisi - vaan duunia, johon on mahdollisuuksia. Ollaan miehen kanssa, jolla on raivostuttavia ominaisuuksia, mutta myös hyviä puolia - koska niitä hyviä puolia on kumminkin enemmän, niitä ei vaan tulla maininneeksi täällä, koska täällä muutenkaan ei purea julki koko elämää, ainoastaan kulloiseenkin aiheeseen liittyvät pointit.
Oikeasi ap, kasva aikuiseksi. Oikea elämä ei ole mustavalkoista ja yksioikoista.
Naiset ovat liian nirsoja !