Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni! Virtsasi tiskialtaaseen!!!

Vierailija
10.04.2016 |

Ei jumalauta! Mies oli yksin kotona viikonlopun kun olin siskoni luona toisessa kaupungissa ja totta kai tiskit lojui altaassa kun mies ei ollut tiskannut. Aloin sitten kotiin tultua tiskaamaan mutta huomasin että altaassa olevissa astioissa oli jotain kellertävää nestettä. Nuuhkaisin sitä ja ihan selvää kusta! Kuulustelin miestä ja tämä tunnusti että oli kussut tiskialtaaseen VAIKKA SIELLÄ OLI ASTIOITA kun ei ollut jaksanut mennä vessaan asti!!! Ei jumalauta mikä sika!! Onko kaikki miehet tuollaisia?? EI voi hetkeksikään jättää yksin kun alkaa kuseksimaan minne sattuu!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa seuranneena, niin eipä tuo vaikuta tavattomalta. Mutta en kyllä silti ymmärrä sitä. Miten se vessan käyttäminen on niin vaikeaa? Varsinkin, jos oli yksin kotona, niin tuskin oli edes varattu. Minkä takia mies ei edes tiskannut, kun olit poissa? Tai edes huuhdellut kusiaan pois altaasta? Aika ällö jätkä.

Vierailija
2/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa sulattaa ne keittiöjätteistä syntyvät rasva- yms. jämät putkenmutkista eli tuo oli vain ihan normaalia viemärin huoltotyötä. Ilman tuollaista pitäisi aukoa ja putsailla hajulukkoja useammin tai huonolla tuurilla menisi putket tukkoon.

Terv. putkistokemian insinööri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä ex jos tuollaiseen törmäisin.

Vierailija
4/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miehesi kova kusemaan , milloin mihinkin. Ja urpot palstamammat uskoo kaiken.

Vierailija
5/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jommallakummalla teidän perheessä lieviä mielenterveyden ongelmia?

Vierailija
6/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kusin nuorempana usein tiskialtaaseen. Tosin huuhdoin sen aina huolellisesti. Me miehet ollaan käytännöllisiä, jos on hätä se hoidetaan alta pois.

Naispuolinen työkaveri sanoi mulle, että te miehet olette murrosiässä pari vuotta jäljessä ja aikuisina vielä paljon enemmän. Ehkä hän on edes hivenen oikeassa.

Vierailija
7/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tiskiallas!

Vierailija
9/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se tiskiallas!

Päivän naurut, kiitos! 😄😄

Vierailija
10/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mies tekis noin missään nimessä, eli ei ole kaikki miehet tuollaisia. Kuvittelis, että jos ymmärtää mitään hygieniasta tai siisteydestä niin ei kusis minnekkään muualle kuin vessaan, mutta kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
11/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on löytänyt helmen miehen.

Vierailija
12/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä mies tekis noin missään nimessä, eli ei ole kaikki miehet tuollaisia. Kuvittelis, että jos ymmärtää mitään hygieniasta tai siisteydestä niin ei kusis minnekkään muualle kuin vessaan, mutta kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.

Ootko ihan varma?

Vierailija
13/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava vaihe on housuihinsa kuseminen - ei tarvi vaivautua kävelemään sitäkään matkaa.

Vierailija
14/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sata varma, ettei oma mies tuollaista tee. Koska se on isompi vaiva käydä kuseksimassa keittiöön kuin veskiin tai kukkapenkkiin.

Vierailija
15/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kusin nuorempana usein tiskialtaaseen. Tosin huuhdoin sen aina huolellisesti. Me miehet ollaan käytännöllisiä, jos on hätä se hoidetaan alta pois.

Naispuolinen työkaveri sanoi mulle, että te miehet olette murrosiässä pari vuotta jäljessä ja aikuisina vielä paljon enemmän. Ehkä hän on edes hivenen oikeassa.

Tee mitä tahansa mitä nainen ei ymmärrä niin saat kuulla olevasi lapsellinen. Kun huuhtelee kunnolla niin lavuaariin kuseminen ei merkkaa mitään. Hitto kun kestää pms kiukuttelut niin nainen saisi siitä hyvästä osoittaa kiitollisuutta polvillaan kikkeliä hoidellen.

Vierailija
16/50 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä tahansa mitä nainen ei ymmärrä niin saat kuulla olevasi lapsellinen. Kun huuhtelee kunnolla niin lavuaariin kuseminen ei merkkaa mitään. Hitto kun kestää pms kiukuttelut niin nainen saisi siitä hyvästä osoittaa kiitollisuutta polvillaan kikkeliä hoidellen.

Selvä. Mäkään en jaksa mennä yöllä vessaan. Otan vain kulhon sängyn viereen, niin voin sitten vaikka vääntää paskat siinä nukkuvan miehen vieressä. Jos mies alkaa valittamaan hajusta, niin sanon vain, ettei hän viitsisi olla lapsellinen, että mä en kyllä jaksa keskellä yötä mihinkään vessaan mennä. Aamulla mies voi sitten tyhjentää kulhon tuotoksistani ja puhdistaa kulhon seuraavaa yötä varten. Jos tämä passaa, niin sitten voi mun puolesta kustakin sinne tiskialtaaseen, jos on kerran pakko.

Vierailija
17/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on pms koko ajan.

Vierailija
18/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä osoittamaan kiitollisuutta miehistä tai hoitelemaan kikkeliä.

T.lesbo

Vierailija
19/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syö sitten itse niiltä samoilta lautasilta? Niin varmaan......

Vierailija
20/50 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei sitten haittaa, kun vaimosi tyhjentää kuukupin tiskialtaaseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi