Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen ei voi olla ujo

10.04.2016 |

Heti vauvaiästä lähtien kaunis tyttö saa parempaa kohtelua kuin vähemmän kaunis siskonsa vaikkapa. Vanhemmat eivät tätä ehkä halua myöntää tai eivät välttämättä edes tunnista sellaista käyttäytymistä itsessään, mutta luonto kyllä ohjaa heidät suojaamaan parempaa perimää tehokkaammin. Myös muu suku kiinnostunut enemmän kauniimman lapsen asioista.

Kauniin tytön parempi kohtelu jatkuu läpi elämän ja hänellä on kaikissa sosiaalisissa tilanteissa jotenkin helppoa ja kivaa. Kauniista tytöstä kehittyy itsevarma, sosiaalinen ja iloinen nainen poikkeuksetta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas?

T. Kaunis, epävarma masennukseen taipuva introvertti

Vierailija
2/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että minä olen. Ja olen saanut siitä kommenttejakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon aika suppea maailmankuva ap....

Vierailija
4/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit voivat olla ujoja mutta heidän kohdallaan ujous tulkitaan usein ylimielisyydeksi. Kaunis voi olla perusluonteeltaan myös avoin, valoisa ja sosiaalinen mutta on oppinut peittämään sen, koska huonoitsetuntoiset kanssaihmiset eivät kestä sitä, että joku voi olla sekä hyvännäköinen että mukava samanaikaisesti. "Mikä toi luulee olevansa?" "Jatkuvasti tuokin tuomassa itseään esille." Tällaisia aloituksia lukiessa toivoisi, että ihmiset eivät jäisi jumittamaan joihinkin vuosien saatossa muotoutuneisiin käsityksiin ja mielikuviin, joilla on hyvin vähän mitään tekemistä oikean elämän kanssa.

5/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua nyt taas?

Ainahan sitä voi itselleen uskotella olevansa kaunis. Tuollaisen luonteen omaavilla henkilöillä minäkuva monesti vääristyy. Minä olen samanlainen ja luulen olevani ruma, vaikka olen komea.

Vierailija
6/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
7/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleinen myös harha, että luulevat olevansa kauniita vaikka ei ole. Se selittää nuo tämän ketjun rumat.

Vierailija
8/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vissiin aika pinnallinen ihminen. Ulkonäkö ei todellakaan vaikuta sosiaalisuuteen. Itse olen kaunis. Toki saan kaikilta huomiota ulkonäöstäni,mutta olen kamalan ujo,ahdistunut ja viihdyn omissa oloissani. Luonteeni nyt vaan sattuu olemaan tämmöinen.

Vierailija
9/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kaikkien syntyvien lasten pitäisikin olla vain identtisiä kaksosia, tai korkeintaan erona saisi olla se pieni luomi, jolla heidät tunnistaisi.

Vierailija
10/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua nyt taas?

Täällä toinen.

Vierailija
11/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten ap selität ne rumat,  mutta hyväitsetuntoiset?

Vierailija
12/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuo ulkonäkökommentit lähinnä ahdistaa. Uskon siis olevani ainakin joidenkin mielestä kaunis, kun ulkonäköä välillä kehutaan, mutta ei se kyllä ole itsetuntoa kasvattanut.

13/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten ap selität ne rumat,  mutta hyväitsetuntoiset?

En ole tavannut sellaista, aivan kuten en ole tavannut kaunista ja ujoakaan. Ruma nainen voi olla kyllä ulospäinsuuntautunut, mutta se on sellaista itselleen ja muille todistelua, että pärjää, mutta siellä alla on epävarma ihminen. Rumat naiset ovat usein hauskempia kuin kauniit. Huumori on mitä stereotyyppisin selviytymiskeino.

Vierailija
14/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nuo ulkonäkökommentit lähinnä ahdistaa. Uskon siis olevani ainakin joidenkin mielestä kaunis, kun ulkonäköä välillä kehutaan, mutta ei se kyllä ole itsetuntoa kasvattanut.

Sama täällä. En ole edes ikinä seurustellut (nyt 23v), ja välillä tutut ja vähemmän tutut ihmettelevät miten on mahdollista, kun olen "niin kauniskin" -.- Ihanko totta ihmiset luulevat että pelkällä ulkonäöllä löytää kumppanin?

15/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ole edes ikinä seurustellut (nyt 23v), ja välillä tutut ja vähemmän tutut ihmettelevät miten on mahdollista, kun olen "niin kauniskin" -.- Ihanko totta ihmiset luulevat että pelkällä ulkonäöllä löytää kumppanin?

Löytää kyllä. Olet vaan kesällä enemmän ulkona. Vaikkapa yksin luet kirjaa jossain puistossa, missä on paljon ihmisiä. Samalla turvallinen paikka ja paljon miehiä lähistöllä.

Vierailija
16/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää kyllä. Olet vaan kesällä enemmän ulkona. Vaikkapa yksin luet kirjaa jossain puistossa, missä on paljon ihmisiä. Samalla turvallinen paikka ja paljon miehiä lähistöllä.

Mutta vaikka joku tulisikin juttelemaan jossain puistossa (en kyllä usko), niin viimeistään siihen se kaatusi, että olen niin ujo etten osaisi keskustella mistään.

Vierailija
17/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole koskaan tyytyväisiä ulkonäköönsä ja näkevät vain virheet. Siksi itsetunto voi olla huono vaikka ulkonäkö olisi ihan miellyttävä.

Vierailija
18/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se kauneus edes on? Totta on, että ulkoinen kauneus on hyvä indikaattori sille, että ihminen voi hyvin ja on onnellinen. Minullakin on välillä ollut kausia, jolloin suorastaan hehkun. Masentuneena on vaikeaa olla kaunis. Kun ei jaksa pitää itsestään huolta, ihminen esimerkiksi lihoo, iho menee huonoon kuntoon, ryhti painuu kasaan, vaatteet ovat nuhjuisia ja hiukset jäävät harjaamatta.

Ei pidä ajatella noin hemmetin mustavalkoisesti ap!

19/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaikka joku tulisikin juttelemaan jossain puistossa (en kyllä usko), niin viimeistään siihen se kaatusi, että olen niin ujo etten osaisi keskustella mistään.

Ei sinun tarvitse osata, jos olet kaunis. Kyllä sosiaalinen mies jaksaa silloin kehittää tikusta asiaa.

Vierailija
20/32 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikos komea mies sinusta olla ujo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä