Hauskat ohimennen kuullut keskustelut
Kertokaa tänne tuntemattomien käymiä keskusteluja jotka saivat hymyn huulillenne :)
Kommentit (11)
Bussissa joukko parikymppisiä imitoi mynthon-mainosta. Sitä ilmeilyä ei ehkä keskusteluksi lasketa, mutta oli sitä hauska seurata :D
Lähikaupassa nuoret naistyöntekijät hyllyn takana kirosivat kun edes viikonloppuna ei pääse rentoutumaan. Jotenki hymyilytti
- Oi, kun ihania postikortteja!
- Harmi, kun kaikki, joille vois lähettää kortin, on kuolleet.
Kuulosti niin surulliselta, että puutuin keskusteluun ja ehdotin, että mä annan osoitteen ja mulle voi lähettää kortin :)
Joukko -02 syntyneitä juttelivat siitä miten noloja kakaroita -03 syntyneet ovat.
Vierailija kirjoitti:
- Oi, kun ihania postikortteja!
- Harmi, kun kaikki, joille vois lähettää kortin, on kuolleet.Kuulosti niin surulliselta, että puutuin keskusteluun ja ehdotin, että mä annan osoitteen ja mulle voi lähettää kortin :)
Ihanasti tehty! Toivottavasti saat kortin :)
Tämä tapahtui bussissa (ei ole kyse Porvoon bussista). Kuulin kun kaksi teinityttöä kirjoitti tänne palstalle ja nauraa räkättivät samalla. En ole varma, että mihin keskusteluun kommentoivat, mutta toinen tyttö sanoi, että laita ammatiksesi kirurgi tai juristi. Sen kuulin selvästi, että tekivät aloituksen Roope Salmisesta. Sen jälkeen oli pakko tsekata av.
Kaksi 14-15 -vuotiasta tyttöä istui bussissa takanani Itiksestä poistuessa ja keskustelivat keskenään:
- näytänx mä joltain 30-vuotiaalta mummolta?
- ...eeett...miten niin??!
- no ku tuol Itiksessä kaks jotain 10-vuotiasta tuli kysyy multa, osaanks mä nevoa, missä joku kauppa on! Miten ne multa tuli kysymään..mä ajattelin et näytänköhän mä joltain 30-vuotiaalta mummolta!
- ET kyl näytä!
Tästä on nyt ehkä 10 vuotta aikaa joten tämän saattaa lukea samat tytöt nyt jo nuorina naisina. Terveiset edessä istuvalta tantalta : )
Vierailija kirjoitti:
Kaksi 14-15 -vuotiasta tyttöä istui bussissa takanani Itiksestä poistuessa ja keskustelivat keskenään:
- näytänx mä joltain 30-vuotiaalta mummolta?
- ...eeett...miten niin??!
- no ku tuol Itiksessä kaks jotain 10-vuotiasta tuli kysyy multa, osaanks mä nevoa, missä joku kauppa on! Miten ne multa tuli kysymään..mä ajattelin et näytänköhän mä joltain 30-vuotiaalta mummolta!
- ET kyl näytä!
Tästä on nyt ehkä 10 vuotta aikaa joten tämän saattaa lukea samat tytöt nyt jo nuorina naisina. Terveiset edessä istuvalta tantalta : )
Oi sitä aikaa kun piti 30-vuotiaita "mummoina"... :')
Lentokoneessa pariskunnan mies nousi ylös ja lähti astelemaan käytävää eteenpäin, palasi hetken päästä takaisin ja kysyi vaimoltaa ärtyneenä että missä se helvetin vessa taas olikaan. Teki mieli neuvoa että seuraavasta vasemmalle ja sitten oikealle ja mäkeä ylös..
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Terve!
Heippa!
Hei hei!
Moi!
Terve!
Terve!
Heippa!
Hei hei!