Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
401/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
402/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolla ajelu ympäriinsä ilman varsinaista päämäärää.

pilluralli nyt vaan on ihan normiharrastus amiksien keskuudessa.. miksi se on outoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhannen alkupuolella oli blogi nimeltä "Tarjoiluehdotus". Blogin pitäjä valmisti ja maistoi bongaamiaan mitä ihmeellisempiä tarjoiluehdotuksia tuotepakettien kyljestä. Joskus oli hyvää, joskus ihmeteltiin. Kirjoitti vielä tosi hauskasti.

Mun ex-pomo keräili/keräilee niitä. Ruokatauolla aina otettiin talteen sitä varten jos oli valmisruokia eväänä. Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä se niillä aikoo tehdä :D

Vierailija
404/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koirani suorittaa kirjoitti:

Minä en ymmärrä, mikä agilityssa kiehtoo. 

Yhteistä aikaa koiran kanssa, koira saa käyttää älyä ja viihtyy, ihminen saa mielihyvän siitä että tekee yhteistyötä koiran kanssa ja koira oppii asioita. 

Hauskempaa kuin joku pelkkä pissatuslenkillä käyminen ja pallon noutaminen.

Agility on myös ihan liikuntaa ihmiselle. Ja koiralle. En ymmärrä miksi se ei kiehtoisi joitain, siinä missä vaikka esteratsastus tai joku muu vastaava laji.

Vierailija
405/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhannen alkupuolella oli blogi nimeltä "Tarjoiluehdotus". Blogin pitäjä valmisti ja maistoi bongaamiaan mitä ihmeellisempiä tarjoiluehdotuksia tuotepakettien kyljestä. Joskus oli hyvää, joskus ihmeteltiin. Kirjoitti vielä tosi hauskasti.

Mun ex-pomo keräili/keräilee niitä. Ruokatauolla aina otettiin talteen sitä varten jos oli valmisruokia eväänä. Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä se niillä aikoo tehdä :D

Seiskassa oli joskus (en tiedä onko nykyään) sellaisia piirrettyjä kuvia, missä oli blondi isotissinen nainen ja aina joku mies, muistaakseni niissä oli joku huumori teksti, niin lapsena keräilin niitä. Sanoin niitä tissi-pyllykuviksi :D

Vierailija
406/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomille kettuilu vauvapalstalla ihan asiallisiinkin kysymyksiin tai kommentteihin.

Vierailija
407/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku curling on varmaan aika tylsää. Joo olen kokeillut.

Vierailija
408/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa oli joskus (en tiedä onko nykyään) sellaisia piirrettyjä kuvia, missä oli blondi isotissinen nainen ja aina joku mies, muistaakseni niissä oli joku huumori teksti, niin lapsena keräilin niitä. Sanoin niitä tissi-pyllykuviksi :D

Apu-lehden nitrodisko taitaa olla vieläkin. Oli ikävää kasarilla, kun kotona ei juuri luettu, mutta Apu-lehti tuli joka perjantai. Aina, aivan aina isorintainen oli kevytkenkäinen ja jotenkin halveksittava.

Niin loivat naiskäsitystä. Isorintaisena olin lainsuojaton, henkipatto. Naisia sai kähmiä ja se oli muka vitsin aihe. Myös punapäille ja blondeille oli omat vitsit. Ne oli niitä joiden kanssa miehet petti vaimoaan. Jos antaa ymmärtää niin pitää ymmärtää antaa. Niin kuvottavaa että. Hävetkää.

Vierailija
409/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppihevosharrastus on kyllä oudoin mun mielestä, siis wtf.?

Vierailija
410/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten roskiksiin viskaamien ostoslistojen kerääminen. Ruotsissa tuosta oli raportti tv-ohjelmassa. Keräilijän mielestä ne ovat kuin runoja!

Löysin kerran lapun jossa mm.

Kaksi jukurttia

Kaksi mustikkaa

Vierailija
411/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego ukkojen keräily

Vierailija
412/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puun halaaminen mutta toimii.

Vierailija
413/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla trollaaminen

Vierailija
414/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmeen seinähyppiminen. Mikä se oli. Park kour. Ei voi ymmärtää sitä.

Vierailija
415/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi ja sessioiden kuvaaminen

Vierailija
416/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään terä-aseita, miekat, puukot, kirveet. Teen myös itse ja netistä löytyy kaikkea kivaa.

Vierailija
417/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuaali kellojen keräily.

Vierailija
418/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla kylkiasennossa piereskelyä jotkut harrastaa ja sitä en ymmärrä. Kyllä piereskelyyn pitää suhtautua kunnioittavasti ja suorittaa se mieluiten seisoen tai vähintäinkin istuessa ja siinäkin toista kannikkaa hieman nostaen.

Vierailija
419/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kuolleet kielet: sanskrit, josta vanhempi veda-sanskrit rakkaampi koska on "luonnollisempi" kiäli, ja hintsusti myös (Raamatun) heprea!   😂

Po ye polo mi!

Vierailija
420/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen ja keskusteleminen jonkun kanssa ihan kasvotusten. Ja piirtäminen ja kirjeiden kirjoittelu. Eiks ne ole nykyään outoja harrastuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän