Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
381/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lentomatkustelu ulkomaille raskaana tai pienten lasten kanssa.

Siinä saa kivasti säteilyaltistusta. Kuin röngenkuvien otto lapsista huvin vuoksi

Vierailija
382/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talventörröttäjäharrastus sai kyllä kieltämättä pienen öö häh -hetken aikaan.

Siis tutkitaan talventörröttäjiä... bongaillaan, tunnistetaan ja ihastellaan.

Toki ei se nyt oudompaa ole kuin erikoistua vaikka kääpien tai korentojen tutkailuun. Luonnostahan näitä aiheita löytyy ihan loputtomiin.

Oma suhteeni talventörröttäjiin on jäänyt sille asteelle että otan joskus kuvan kun sattuu oikein pittoreski törröttäjä ja tausta ja saan sillä noin kymmenen sometykkäystä.

Talventörröttäjä, ihana termi :D

Minä olen myös talventörröttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tähän liittyen vielä oma "ajankuluni" (ei voi ehkä sanoa sen olevan harrastus) eli ajoittainen chat*rbatessa oleilu. Eli käytännössä vaan siellä "huoneissa" käyminen ja ajan viettäminen siellä ilman kirjoittamista tai tunnuksia. Ne minulla oli joskus, mutta poistin ne, kun koin kirjoittamisen ja näkyvyyden siellä liian rasittavaksi ja en jaksanut miettiä mitä kirjoitan tai kirjoitanko yms. Liiankin stressaavaa minulle jotenkin. Nyt voin oleilla siellä ilman stressiä mistään. Voi silti sanoa sen, että en tiedä aina olenko tosi tylsä ihminen jos vaan olen siellä huoneessa monta tuntia ja katselen sitä tyyppiä siellä ja seuraan keskustelua jos sitä on. Musiikki joskus myös tosi hirveää monilla ja se on varmaan se rajoittava juttu ja en ihan mitä tahansa voi tunteja kuunnella. Joskus siellä on ihan kiva käydä, mutta joskus sitä miettii kuinka turhaa tuokin on. Ajanhukkaa. Sitten taas välillä tosi kivaa olevinaan. Yksinäinen olen joten silläkin jokin osa tuolla käymiseen.

Olen joskus tipannut, kun oli tunnukset, niille tutuille siellä (lähinnä kiitoksena katselusta pieniä summia), mutta sekin rahan hukkaa ja melko hyödytöntä. Yhden tokenin arvo, kun on siellä vaan 5 senttiä eli jos esim tippaat 100 tokenia niin sille tyypille se on 5 euroa. Siitäkin se chat sivusto ottaa muistaakseni 40 prosenttia itselleen. Tämän lisäksi monikaan ei esiinny omassa asunnossaan vaan jossain maksullisessa paikassa eli se paikkakin mikä tarjoaa sen huoneen tyypille ottaa vielä osansa rahoista tai sitten pitää tyypin kuukaudessa maksaa summa huoneen käytöstä. Näin voi oikeasti laskea kuinka tuottoisaa tuo on. Monikaan ei tienaa kovin paljon (ainakaan miehet). Näin se kivakin pieni rahan tippaaminen melko turhaa ja en halua rahoittaa mitään sivustoja ja huoneita vaan pitäisi sen tyypin saada se raha. Joku toki esiintyy kotonaan ja välttää sen huoneen vuokran. Pahoittelut jos jotain ärsyttää tämä viesti. Eipä tästäkään "harrastuksesta" voi oikein puhua muille. Olen nainen itse.

Älä turhaan pahoittele.

Tekstisi oli todella mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija
384/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä jotkut ovat mieltä siitä jos aikuinen ihminen kuvaa jotain rekkoja, junia tai vaikka lentokoneita. Itse en ole ainakaan vielä viitsinyt minnekään tienlaitaan mennä rekkoja bongaamaan, vaikka en voi sanoa ettenkö olisi kiinnostunut niistä. En osaa selittää asiaa, mutta katson muutenkin asiaan liittyviä videoita ja kuskien kuvaamia juttuja. Olen vielä itse nuorempi nainen ja en siis ole alalla mitenkään tai se ei liity työhöni yms vaan muuteen vain kiinnostaa.

Mene vaan rohkeasti, harrastus se on siinä missä mikä tahansa muukin :)

Vierailija
385/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asmr-syömisvideot, ja nimenomaan ne joissa ei poseerata ja keimailla vaan ihan vain syödään mitä milloinkin. Ilman puhumisia, myös. Harmi että suuri osa näistä on juuri sellaisia ulkonäköherutuksia.  onnekseni ei kaikki.

Vierailija
386/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen alkupuolella oli blogi nimeltä "Tarjoiluehdotus". Blogin pitäjä valmisti ja maistoi bongaamiaan mitä ihmeellisempiä tarjoiluehdotuksia tuotepakettien kyljestä. Joskus oli hyvää, joskus ihmeteltiin. Kirjoitti vielä tosi hauskasti.

Vierailija
387/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken montako kirjainta sanassa on jos alkaa nukuttaa kesken ohjelman.

Vierailija
388/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti tuntenut nuoren naisen, joka kerskui kuinka lapsen vauva-aika oli niin ihanaa, kun hän matkusteli ympäri maailmaa lentokoneella vauvan kanssa sukulaisen hankkimilla lentoeduilla. Vauvakin oli saanut alkunsa Dominikaanisessa tasavallassa tms.

Lapselle kaiken muun pahan lisäksi kunnon säteilyaltistukset heti vauvana. Vain koska oli aikaa ja mahdollisuus matkustella paljon.

Vierailija
389/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti tuntenut nuoren naisen, joka kerskui kuinka lapsen vauva-aika oli niin ihanaa, kun hän matkusteli ympäri maailmaa lentokoneella vauvan kanssa sukulaisen hankkimilla lentoeduilla. Vauvakin oli saanut alkunsa Dominikaanisessa tasavallassa tms.

Lapselle kaiken muun pahan lisäksi kunnon säteilyaltistukset heti vauvana. Vain koska oli aikaa ja mahdollisuus matkustella paljon.

Taitaa olla influenssat sun muut tartuntataudit suurempi riski kuin säteily.

Siis lennoilla.

Vierailija
390/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin tuttua, jotka tykkäävät lyödä pientä palloa jopa satoje metrien päässä.olevaan pieneen reikään ihmeellisen mallisella kepillä...

Vierailija
391/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniajan poikaystäväni naapurissa asui perhe, jossa oli muistaakseni jotain 4-5 lasta. Koko perheen yhteinen harrastus oli poliisi/pelastustoimen radioliikenteen kuuntelu. Tästä on siis niin kauan aikaa, että homma onnistui ihan simppelisti (nykytekniikka on varmaan tehnyt tästä monimutkaisempaa, mene ja tiedä). Kuullessaan, että lähialueella oli käynnissä jokin tilanne, perhe saattoi ajaa paikalle. Sama perhe harrasti kuulemma myös sellaista, että jos he jossain autolla liikkuessaan törmäsivät vilkut päällä liikkuvaan hälytysajoneuvoon, he lähtivät perään ja seurasivat sitä tapahtumapaikalle. Olisi jännä tietää kuinka yleistä tällainen on. Kuka huvittelee onnettomuuksien seuraamisella? Vaikka toisaalta, true crime-villitys ei tavallaan ole tästä kovin kaukana. 

Vierailija
392/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys voi luoja! Vielä pahempi jos harrastaja on nainen!

Vierailija
393/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Golf. Aikuiset ihmiset kävelee pallon perässä.

Se johtuu siitä, että lapsilla ei yleensä ole varaa siihen.

Siinäpä tuli monen motiivi tälle harrasteelle:

Kallis harrastus, jolla brassailla.

Vierailija
394/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkelin venyttely

Oman vai jonlun toisen?

Vierailija
395/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Slackline

-Jousiammunta

-Miekkailu

-VPK (vapaa palokunta)

Tässä muutama

En tiedä, mikä tuo ensimmäinen on...

Mitä outoa on jousiammunnassa, miekkailussa ja VPK:ssa?

2 on urheilulajeja, viimeinen yhteiskunnan ylläpitoa.

Vierailija
396/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Tinder-deitin kotiin ja huomasin hyllyssä noituus- ja okkultismikirjoja.

Kyseessä hyvässä ammatissa oleva akateeminen mies. Mielestäni jotenkin erikoista ehkä myös vähän creepyä. Paras oli kun hän sanoi, että kukaan ei oikein tiedä mitä ne symbolit meinaa, mutta hänestä ne on hienoja ja oli ottanut myös niitä symboleita tatuointeina.

Itse vaan mietin, että eikö monet noista ole Illuminati-symboleita esim. kolmio ja silmä.

No mistäpä minä mitään tietäisin😄

Vierailija
397/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boffaus.

Tämä on jo tosi outo kun en tiedä edes mitä tarkoittaa?

Googlaa.

https://www.google.com/search?q=boffaus+sotahuuto&rlz=1C1QJDB_enUS632US…

Kuolen nauruun!

Vierailija
398/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten roskiksiin viskaamien ostoslistojen kerääminen. Ruotsissa tuosta oli raportti tv-ohjelmassa. Keräilijän mielestä ne ovat kuin runoja!

Vierailija
399/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa lemmiskelevien parien videokuvaus.

Vierailija
400/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey Dahmlerin eläinten raatojen preparointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi