Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
361/501 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia hulluja

Vierailija
362/501 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan ryhmäseksibileitä. Varmaan monien mielestä outo harrastus, enkä tosiaan ole kertonut siitä kuin yhdelle kaverille. Aina en tiedä niistä ihmisistä edes etunimeä, mutta kivaa on.

Se bileiden järjestäjä tietää teistä enemmän kuin ehkä itse haluat tietää.

Nyt en ymmärtänyt? Miksi bileiden järjestäjä tietäisi minusta erityisen paljon? Mitä väliä sillä on, vaikka tietäisi? Olen niin sosiaalinen luonne, että usein tulee jutusteltua niitä näitä, töistä, lapsista, muista harrastuksista, asuinpaikoista, parisuhdehistoriasta... Voi sitä olla puhumatta paljon mitään jos ei halua.

Luitko edes ennen vastaamista, minkä sortin bileistä oli kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/501 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tunnen yhen hepun jolla on sen kämpän tuulikaapissa varmaan neljä kuvaa Jokelan koulun rakennuksesta ulkoa tai sisältä + pohjapiirrustukset. Kauhee murhahullu katsonut kaikki suomen murhadokumentit ym ja varmaan järjestää murhapaikoille pyhiinvaelluksiakin.

En siis tiedä et näin tekis mutta häneltä en ihmettelisi

Työttömänä elelee niin ei vissiin muutakaan tekemistä

Ettei vaan suunnittelisi iskua? Pitäisikö vinkata viranomaisille?

Vierailija
364/501 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi geokätköilyä dissaava ei ole kuullutkaan mysteereistä! Eli aina koordinaatteija ei suinkaan saa suoraan netistä vaan täytyy jollain tavalla selvittää ne. Se  voi olla päiväkaupalla kestävä nettipeli, joku tietovisatyyppinen tietystä aiheesta, jostakin kirjasta tai elokuvasta poimittavat numerot, palapeli - ihan mitä vaan maan ja taivaan välillä. Sekö ei siis ole kehittävää, että perehtyy aiheeseen kuin aiheeseen saadakseen koordinaatit selville?

Viimeksi olen itse opiskellut fysiikkaa, koodausta ja lukenut pari kirjaa ihan vaan geokätköilyn takia! Väitän, että kehitän itseäni enemmän kuin minkään muun harrastuksen parissa.

Sitä paitsi kyllä tässä täytyy aika skarpissa kunnossakin olla, kun rämpii pitkin metsiä ja autottomana yrittää ensin edes päästä paikan päälle!

En itse harrasta geokätköilyä mutta olen bongannut useampaan otteeseen kesän suosituimman puistoalueen ns pissapuskasta moisen kätkön. Liekö ollut tietoa pusikon käyttötarkoituksesta sitä jemmatessa...

Vierailija
365/501 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tunnen yhen hepun jolla on sen kämpän tuulikaapissa varmaan neljä kuvaa Jokelan koulun rakennuksesta ulkoa tai sisältä + pohjapiirrustukset. Kauhee murhahullu katsonut kaikki suomen murhadokumentit ym ja varmaan järjestää murhapaikoille pyhiinvaelluksiakin.

En siis tiedä et näin tekis mutta häneltä en ihmettelisi

Työttömänä elelee niin ei vissiin muutakaan tekemistä

- asperger?

Vierailija
366/501 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkupallo. Siis juostaan pallon perässä, jos joku saa pallon maaliin, niin se on hyvä? Entäpä jos nämä juoksijat tekisivät energiaa juoksupyörässä.

Vierailija
367/501 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkupallo. Siis juostaan pallon perässä, jos joku saa pallon maaliin, niin se on hyvä? Entäpä jos nämä juoksijat tekisivät energiaa juoksupyörässä.

Jos tälle linjalle lähdetään niin sitten tähän voi listata kaikki urheiluharrastukset, siis jotkut ihan tieten tahtoen rääkkäävät itseään ja usein vielä monta kertaa viikossa? Ei voi ymmärtää. En tosin kyllä myöskään ymmärrän telkan katsomista, eihän sieltä tulee mitään muuta kuin mainoksia joiden välissä on välillä ohjelmatauko. Mieluummin ostan esim leffat dvd:llä ja katson ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
368/501 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten hautojen bongailu

Vierailija
369/501 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
370/501 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt rekkarit läpi 1-999, kymmenen vuotta meni. Tavasta oli vaikea päästä eroon 😁

Enpä oo ennen kuullut moisesta harrasteesta, mutta ilmeisesti hyvin yleinen, ainakin tän mammapalstan mukaan

Vaimon kanssa aloitimme hetken mielijohteesta nähdessämme ykkösen. Siitä se hulluus sitten lähti ja viitisen vuotta meni ennenkuin 999 oli bongattu. Ja voi sitä tyhjyyden tunnetta kun ei enää ole mitä bongata.

Vähän samaan tapaan kuin Härski Hartikaisen kurjuuten maksimointi, eli kun täytellinen kurjuus on saavutettu, ei ole enää mitään mitä tavoitella.

Ratkaisu: sama uudestaan ysiysiysistä ykköseen.

Vierailija
371/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuolleet kielet: sanskrit, josta vanhempi veda-sanskrit rakkaampi koska on "luonnollisempi" kiäli, ja hintsusti myös (Raamatun) heprea!   😂

Vierailija
372/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GeokätkÖily ja haltiJaneito. Opetelkaa kirjoittamaan suomea.

Se taruolento ei ole haltija, vaan haltia. 

Taruolento on  haltija. Sana "haltia" oli alun perin kirjoitusvirhe, jota alettiin pitää normaalina.

Haltia/haltija on alunperin varjosielu. Se seuraa ihmistä jonkin matkan päässä. Jos se eksyy, ihminen sairastuu. Paikoilla oli myös oma haltijasielunsa. Suomensukuisilla oli useita sieluja per ihminen.

Haltija voi olla esim autolla.

Haltia on se satuolento.

haltija

holder, occupant (one who occupies a position; often used as head of compound term)

viranhaltija  officeholder

[...]

elf (mythical, supernatural being) synonym 

Synonym: haltia

Vierailija
373/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojen kehittäminen auton rekisterilaatoista. Esim. Jos auton rekkarin kirjaimet oli vaikka LHT niin pari kirjainta väliin niin tulee "lehti". Nykyään kirjaimet on aika vaikeita, esim. XQR niin siitä on jo aika vaikea keksiä ainakaan suomenkielistä sanaa. 

Tätä leikittiin penskana automatkoilla ajankuluksi.

Vierailija
374/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöauton perässä pyöräily.

Vierailija
375/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä haastaminen ja tarkoituksellinen epämukavuusalueelle siirtyminen.

Vierailija
376/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipyöräisellä pyörällä ajaminen. Joo tiedän sen kehittävän tasapainoa paremmaksi, mutta siitä ei pääse mihinkään, että se näyttää ihan pelletouhulta, kun pyörällä pitää vinksottaa oudosti pitkän aikaa ennen kuin pääsee vauhtiin. Minulla oli aiemmin sitä pyöräilyä harrastanut naapuri, ja ei tehnyt vaikutusta kun se lähti edellä vinksottamaan pitkin jalkakäytävää hitaasti ja vaivalloisesti. Ja mitä hyötyä siinä kehittyvästä tasapainosta on missään muussa asiassa kuin yksipyöräisellä ajamisessa? Pysyykö silti pystyssä liukkailla?

Vierailija
377/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talventörröttäjäharrastus sai kyllä kieltämättä pienen öö häh -hetken aikaan.

Siis tutkitaan talventörröttäjiä... bongaillaan, tunnistetaan ja ihastellaan.

Toki ei se nyt oudompaa ole kuin erikoistua vaikka kääpien tai korentojen tutkailuun. Luonnostahan näitä aiheita löytyy ihan loputtomiin.

Oma suhteeni talventörröttäjiin on jäänyt sille asteelle että otan joskus kuvan kun sattuu oikein pittoreski törröttäjä ja tausta ja saan sillä noin kymmenen sometykkäystä.

Vierailija
378/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän julkisen liikenteen aikatauluista, mitä pitempi matka sitä kiinnostavampaa. Käyn ulkomaisilla asemilla katsomassa niitä vaikken olisi matkustamassa mihinkään.

Kerään teattareiden ja oopperoiden käsiöhjelmia.

Minulla on niin paljon aurinkolaseja että voisin alkaa kutsua itseäni aurinkolasien keräilijäksi mutta en ole vielä ajatellut asiaa.

Vierailija
379/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun hei, tuosta larppaamisesta tuli mieleen: ei kai tämä nyt niin outoa ole, mutta nykypäivänä aika harvinaista, nimittäin pöytäroolipelit. Mieheni on harrastanut näitä teini-iästä asti, ja yksi peli heidän porukallaan on kestänyt lähemmäs 20 vuotta.

3

Vanha viesti, mutta ei kiesus...joku molopää nysvää jotain Monopolia tai Kimbleä 20 vuotta.

Vierailija
380/501 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt niin kummallinen, mutta joka päivä teen uudenlaisen kampauksen itselle. En ole parturi-kampaaja, eikä kiinnosta alkaa, tykkään vaan harrastemielessä opetella.

Netistä löytyy ihan valtavasti ohjeita monimutkaisiinkin veistoksellisiin kampauksiin. Erilaisia letitystekniikoitakin on vaikka kuinka valtavasti, että opeteltava riittää.