Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
441/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaajien tutkiminen. Outoa, mutta niin hemmetin kiehtovaa.

Vierailija
442/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tunnen yhen hepun jolla on sen kämpän tuulikaapissa varmaan neljä kuvaa Jokelan koulun rakennuksesta ulkoa tai sisältä + pohjapiirrustukset. Kauhee murhahullu katsonut kaikki suomen murhadokumentit ym ja varmaan järjestää murhapaikoille pyhiinvaelluksiakin.

En siis tiedä et näin tekis mutta häneltä en ihmettelisi 

Työttömänä elelee niin ei vissiin muutakaan tekemistä

Ettei vaan suunnittelisi iskua? Pitäisikö vinkata viranomaisille?

Täh, se olisi halunnut ammatikseen olla rikosetsivä. Nyt harrastaa sitten tuollaista. Miksi pitäisi ilmoittaa johonkin? Minäkin katson oikein mielelläni gold case dokuja ym. ja olen lukenut miljoonia dekkareita. En asu Suomessa ettei edes tarvi miettiä meinaako joku tosi hörhö ilmoittaa tästä harrastuksesta viranomaisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tekee nettiin sanakirjaa eräällä Länsi-Afrikkalaisella heimokielellä. Sanoja ja sanontoja sillä on siellä yli 28 000. Sanoo, että tehdään ja kootaan sitä palapelejäkin huvikseen.

Vierailija
444/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily

Vierailija
445/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen keräily on itseasiassa aika pimeetä hommaa. Hankit tavaroita, joilla et raaski tehdä mitään. Itsekin pohtinut kohteita, joita vois keräillä, mutta kerättyäni tyyliin 5 kappaletta jotakin, päädyn kyseenalaistamaan, miksi täytän kotini tällä, kun en oikeasti niitä edes tarvitse niin montaa, tai niitä ei ylipäätään voi käyttää mihinkään. Niinpä konmaritan ylimääräiset pois ja jonkin ajan päästä innostun jostain muusta

Menin ensimmäistä kertaa yhden iäkkään naisen kotiin ja huomasin, että lasivitriinin takana oli rivi keramiikkapöllöjä. Lausahdin siinä ohimennen, että keräilet näköjään pöllöjä. Hän vastasi, että ei hän kerää, joku toi aikoinaan syntymäpäivälahjaksi tuollaisen ja sen jälkeen muut tuttavat ovat alkaneet kuvitella, että hän kerää niitä ja tuovat aina tuliaisiksi. Noinkin voi käydä.

Vierailija
446/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranäyttelyt. Kauheaa tappelemista, maksat itsesi kipeäksi että saat mustisi jonnekin näytille ja palkinnoksi saat jotain höpönlöpö-kunniamainintoja ja ruusukkeita

Vierailija
447/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käyn ite joskus koiranäyttelyssä ja se on kyllä niin pimeetä touhua että huh huh. Se on meidän hömppäharrastus, näissä koulutuslajeissa on edes järkeä kun koira jäljestää ja löytää esineitä.

Vierailija
448/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä keppihevostelu on aika outo harrastus. Ei siis ollenkaan jos kyse on lapsista jotka leikkivät, mutta kun suht aikuiset nuoret järkkäävät keppihevosilla ratsastuskisoja ja ottavat homman niin tosissaan, se menee minusta jo oudoksi. Esimerkiksi kun ovat että "nyt meni pohkeenväistö vähän pieleen".. Sehän tehdään näissä kisoissa itse omilla jaloilla, kun hevosen ne askeleet pitäisi tehdä! Sitähän se ratsastuksen hienous on, että saa yhteyden hevoseen. Outoa, kerrassaan.

Mun mielestä noi  on tosi taitavia ja vertaisin tyyliin johonkin voimisteluun!

Vierailija
449/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen pienoismalliautoja, pääasiassa 70-80-luvun autoja joita lapsuudessa näin joka päivä liikenteessä, mutta harrastus on levinnyt muillekin vuosikymmenille :P

Jos olisin riittävän rahakas, keräisin varmaan oikeita autoja :D

Vierailija
450/501 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uskonnon harjoittamiseen pyhitetty(!) bullet journal. En kirjaa sinne kaikkiin elämänalueisiin liittyviä juttuja (esim. työ), jottei idea vesity. Mulla on aika harvinainen uskonto, jossa käytännön harjoittaminen on keskiössä. Kun ei ole omaa "seurakuntaa", pidän itse huolen siitä, että uskonto pysyy mukana arjessani. Kirjaan joka päivälle yhden tehtävän, joka voi olla rukoilua, hengellistä opiskelua, rituaali, esineistön hankintaa/askartelua jne. Tykkään myös koristella bujoa tarroilla.

Vierailija
451/501 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Näitä lisää!

Vierailija
452/501 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dialogi itsensä kanssa kaipausketjussa

Vierailija
453/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhak baksa kirjoitti:

Seksi. Ainoastaan suomalaiset sanovat harrastavansa sitä.

Voiko sitä sanoa edes harrastukseks, jos panee kerran pari vuodessa?

Se on sitten sitä harvinaista harrastamista.

Vierailija
454/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistus... En tajua.

Vierailija
455/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest sellane ku o-nanointi on melko viördii.

Harvoin siit kuulee, näe ei sit ollenkaa.

Vierailija
456/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan kommenttien peukuttaminen.

Vierailija
457/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalle trollaus.

Vierailija
458/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Static apnea

Vierailija
459/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka kerää pottia. Sillä on yks varastohuone omakotitalossa täynnä vanhoja pottia. Oon joskus sille vitsaillut että onko tämä suklaaosasto niinku muutenkin kiinnostuksen kohde...

Vierailija
460/501 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani ihminen kulkee hautausmailla lukien hautakivien tekstejä. Hän kirjoittaa niistä ylös lapsien nimiä, syntymäaikoja ja kuolinaikoja. Kun hän siis näkee, että johonkin on haudattu lapsi, niin hän kirjoittaa mukanaan olevaan vihkoon ylös nuo edellä kerrotut tekstit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi