Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkuu minua vanhaksi jok'ikinen päivä

Vierailija
08.04.2016 |

Olemme siis mieheni kanssa samana vuonna syntyneitä ja 30+ iältämme. Mies haukkuu mua "vanhaksi kantturaksi, johon ei kukaan viitsisi koskea tikullakaan" jokainen päivä ja monta kertaa päivässä. Samaa oli jo seurusteluaikoina, tosin silloin se oli hienovaraisempaa ja olin vielä ihastunut mieheen, joten en antanut sen häiritä.

Miehelle tosin ikäni on aina ollut kova paikka, sillä hänen vanhemmillaan on melkein kymmenen vuoden ikäero ja mies olisi halunnut puolison suunnilleen samalla ikäerolla, mutta oli pettynyt, kun joutui tyytymään minuun. Mutta en tajua, miksi hän ei jättänyt mua jo aiemmin.

Joskus tulee ihan uskomattoman epätoivoinen fiilis em. kiusaamisen ja haukkumisen takia ja tekisi mieli päättää päivänsä. Mies yrittää kannustaa mua noina epätoivon hetkinä itsariin (sanoo, että mun pitäisi vain rohkaistua ja tehdä se ja sanoo, että "mene nyt vaan ja tee se ja lupaa ettet tule takaisin enää"). En jotenkin jaksa enää. Mitä teen?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen, mitä teen, mies on kauhea, mitä teen?

Mitäs luulet?

Vierailija
2/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo. Kysytkin. Lähde helvettiin tosta suhteesta.

Miksi sä tyydyt kynnysmaton rooliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin muutat syntymävuotesi 10 vuotta aikaisemmaksi.

Vierailija
4/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui jo seurusteluaikoina. Sä sitten vaan jäit haukuttavaksi? Onks kivaa olla kynnysmatto ja tiskirätti? Olisko muita vaihtoehtoja? Uusi elämä ilman tuota miestä?

Vierailija
5/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko sulle tällainen 40v mies? Muuta mun luokse.

Vierailija
6/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan niin saat arvokkaampaa kohtelua.

Vierailija
7/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkkyä. Itse eroaisin!

Vierailija
8/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalainen provo, mutta vähän tylsä. 2/5.

Vierailija
9/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen yrittänyt sanoa miehelle, että hankkisi nuoremman naisen ja jättäisi mut ihan suosiolla, mutta ei hän tee niinkään. Seurusteluaikoina hän analysoi kasvojeni puutteita ja "ryppyjä" (siis tuolloin ne oli ihan huomaamattomia naururyppyjä ja sen tuntui ihan käsittämättömän loukkaavalta). Aloin rampata jossain kosmetologilla, jotta saisin ne vähätkin rypyt pois, jolloin mies jätti mut rauhaan vähäksi aikaa.

Mutta mies haukkuu myös vartaloani ja tyyliäni (en kuulemma ole tarpeeksi itsevarma ja varakkaan näköinen/tyylinen). Lisäksi hän haukkuu intiimejä paikkojani liian löysiksi ja epäkelvoiksi (on sitäkin tehnyt seurustelujoista lähtien), vaikka exäni esim. ylisti seksiä huippuhyväksi aikoinaan. Ei meillä olekaan ollut kohta kolmeen vuoteen seksiäkään siis. Ja siis tein joskus parikymppisenä mallintöitä vähän aikaa, joten en nyt ole ihan suohirviökään ehkä.

Tämä koko juttu siis ei ole provo ja en uskalla erota miehestä yksipuolisesti useastakin syystä. Mies itse viivyttelee eroa, sillä pelkää rahojensa puolesta, vaikka siis olen luvannut, etten mahdollisen eron hetkellä vaatisi mitään.

Vierailija
11/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama tarina on ollut täällä monesti ennenkin.

Vierailija
12/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ukko. Ei tosin sun mielestä ap.

Vierailija
13/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen yrittänyt sanoa miehelle, että hankkisi nuoremman naisen ja jättäisi mut ihan suosiolla, mutta ei hän tee niinkään. Seurusteluaikoina hän analysoi kasvojeni puutteita ja "ryppyjä" (siis tuolloin ne oli ihan huomaamattomia naururyppyjä ja sen tuntui ihan käsittämättömän loukkaavalta). Aloin rampata jossain kosmetologilla, jotta saisin ne vähätkin rypyt pois, jolloin mies jätti mut rauhaan vähäksi aikaa.

Mutta mies haukkuu myös vartaloani ja tyyliäni (en kuulemma ole tarpeeksi itsevarma ja varakkaan näköinen/tyylinen). Lisäksi hän haukkuu intiimejä paikkojani liian löysiksi ja epäkelvoiksi (on sitäkin tehnyt seurustelujoista lähtien), vaikka exäni esim. ylisti seksiä huippuhyväksi aikoinaan. Ei meillä olekaan ollut kohta kolmeen vuoteen seksiäkään siis. Ja siis tein joskus parikymppisenä mallintöitä vähän aikaa, joten en nyt ole ihan suohirviökään ehkä.

Tämä koko juttu siis ei ole provo ja en uskalla erota miehestä yksipuolisesti useastakin syystä. Mies itse viivyttelee eroa, sillä pelkää rahojensa puolesta, vaikka siis olen luvannut, etten mahdollisen eron hetkellä vaatisi mitään.

Jollei teillä ole yhteisiä lapsia, joita et voi suojella miehesi kostolta, en usko että ero voisi olla huonompi vaihtoehto kuin miehen luokse jääminen. Miehesi tuhoaa sinut henkisesti, jos jäät suhteeseen. On parempi lähteä pois, vaikka se vaatisi ikävää riitelyä oikeudessa, ystäväpiirin suppenemista tai uudelle paikkakunnalle muuttamista.

Vierailija
14/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen, mitä teen, mies on kauhea, mitä teen?

Mitäs luulet?

Mies ei halua erota myöskään perhesyistä. Kysyin äsken, että haluaako hän rikkoa mut psyykkisesti sillä kiusaamisellaan, mutta mies sanoi, että mulla on katteettoman hyvä itsetunto, jos kuvittelen, että joku edes vaivautuisi tekemään näin surkean ja vähäpätöisen vanhan ihmisen (kuten minun) takia moista. Toisin sanoen hän vain huvikseen kohtelee mua huonosti ja kiusaa sekä purkaa kaiken pahan mielen minuun, mutta olen niin vähäpätöinen, että se ei ole suunnitelmallista, vaan ihan impulsiivista ja fiilispohjaista.

Vierailija
15/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kanttura tarkoittaa? :D

Vierailija
16/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollei teillä ole yhteisiä lapsia, joita et voi suojella miehesi kostolta, en usko että ero voisi olla huonompi vaihtoehto kuin miehen luokse jääminen. Miehesi tuhoaa sinut henkisesti, jos jäät suhteeseen. On parempi lähteä pois, vaikka se vaatisi ikävää riitelyä oikeudessa, ystäväpiirin suppenemista tai uudelle paikkakunnalle muuttamista.

Lapset ovat omalta osaltani tärkein syy tilanteessa kärvistelyyn. Muuten olisin jo paennut suhteesta.

Vierailija
17/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo 😀

Vierailija
18/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitse omaa elämää ja päätä että olet arvokas ihminen ja ansaitset parempaa elämää

Vierailija
19/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin tietenkin eroat JA vaadit osasi miehen rahoista hyvitykseksi hänen sikailuistaan. Ansaittu teko. Olen pahoillani siitä, että miehesi on ala-arvoinen ja naurettava ääliö.

Vierailija
20/52 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos mies onkin oikeassa ja kertoo vain totuuden?