Mistä johtuu ainainen huimaaminen ja päänsisäinen sumu?
Huimaa siis päivittäin, aivan sama hetkellä tai paikalla, joko makuultaan sängyllä, kävellessä, noustessa jne.
Päänsärkyä ei ole mutta joskus tuntuu painetta toisella puolen päätä.
Muistini on myös kuin dementikolla ja keskittymiskyky nollissa.
Todella häiritsevää, osaako kukaan kertoa mistä voi olla kyse?
Kommentit (16)
Kilpirauhas testeissä olen käynyt 2012-2013 silloin ainakin arvot olleet hyvät! Ja verenpaineista en tiedä ollenkaan, välillä tuntuu näyttävän matalaa ja viimeksi oli taas suht korkealla yläpaine.. Kuinka verenpaine sitten vaikuttaa?
-ap
Menepä lääkäriin. Tuo voi olla ihan mitä vaan korvatulehduksesta Menieren tautiin.
Jännitysniska? Mua ei huimaa, mutta päässä tuntuu toisinaan kuin vetäisi suonta tai todella häiritsevää paineen tunnetta yleensä jossain kohtaa takaraivoa. Aiheuttaa mulla myös ns. epätodellista oloa, kuin olisi horroksessa. Ajatukset harhailee ja hajamielisyys on jatkuva ongelma. Kävin lääkärilläkin kun luulin että nyt on jotain oikeesti vialla, ja heti ku astuin sisään niin totesi että näyttää olevan niskat jumissa...
Veren rauta-arvot kannattaisi tutkituttaa.
Miulla on ollut samaa vaivaa, pahimmillaan sitä kuvittelee sen olevan joku kauhea aivokasvain. Mutta omalla kohdalla se oli jännitysniska niinkun joku tuolla jo mainitsi. Pistää tasapainon pyllerölleen ja aiheuttaa monenlaista oiretta. Käy lekurilta lähete hierontaan ja fysioterapiaan niin siitä se sitten pikkuhiljaa lähtee korjaantumaan.
Minulla oli vähän vastaavanlaisia oireita, mutta lisäksi oli vielä ajoittaista pistelyä naamassa ja jotenkin "epätodellinen olo". Lääkäri sanoi, että vaivat johtuivat niskan/hartioiden lihasjännityksestä. Tein kaikenlaisia liikkeitä ja vähitellen ne hävisivät. Ovat tosin ajoittain tulleet takaisin, mutta silti vaivat ovat aika hyvin nyt pysyneet poissa.
Mullakin jännitysniska aiheuttaa myös tota kasvojen/päänahan pistelyä, mikä on todella häiritsevää. Kaiken kaikkiaan jännitysniskaan voi liittyä todella monenlaisia oireita, huimaustakin.
Ooh, siis tämä mullakin, naaman pistelyt ja kaikki! Kiitos!
Minkälaisista jumppaliikkeistä on apua?
-Ei ap
Itsekin kuumottelen aivokasvaimella tai joku aivoverenkiertohäiriö, suvussamme kun on verisuonitauteja .. Lääkäriin kai tässä on mentävä..
-ap
Mitä verenpaineet on? Entä verensokerit?