vanhat naiset järkyttäviä työkavereina
Olen alottanut työharjottelun hoitoalalla ja mulla on ihan hirvee vanha työkaveri!siis hyi hitto!!!!joka asiasta haukkuu ja mitään en voi sanoa.koko ajan kuuluu jäkäjäkä ja kaikki muut silti vaan kehuu mua..onneks kaikki muut on kivoja.miten muut nuoret naiset pärjäätte vanhempien naisten kanssa?
Kommentit (19)
Ihan hyvin olen tullut toimeen kaikkien kanssa, jopa niiden äksyjen. Kun pysyy vaan coolina ja osaa tarvittaessa perustella asiansa, eikä
jää varvomaan/jankkaamaan/väittelemään, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko vanha on? No hyi tosiaan.
Yli 30 varmaan, sen nyt voi arvata!
Vierailija kirjoitti:
Olen alottanut työharjottelun hoitoalalla ja mulla on ihan hirvee vanha työkaveri!siis hyi hitto!!!!joka asiasta haukkuu ja mitään en voi sanoa.koko ajan kuuluu jäkäjäkä ja kaikki muut silti vaan kehuu mua..onneks kaikki muut on kivoja.miten muut nuoret naiset pärjäätte vanhempien naisten kanssa?
Aistin, että susta voi lopulta tulla SAMANLAINEN!!!
Jotkut vanhat naiset ovat sietämättömiä piruja.
Niitä on alalla kuin alalla.
Älä tee sitä virhettä että siedät häneltä paskaa kohtelua.
Ärähdät sille kerran kunnolla ja katsot kun sen naama venähtää.
Jos ei muuta tapojaan, niin valitat jollekin.
Ihan sama mikä on lopputulos. Pääasia että näytät ettei sinua voi kohdella kuin paskaa.
Jos annat toisten talloa itsesi maanrakoon, olet maanrakosessa ja kadut ettet puuttunut itse itsesi huonoon kohteluun.
BTW. Myös miehet osaavat olla pirullisia simputtajia.
Vierailija kirjoitti:
Muista tämä kun sinusta tulee vanha nainen 😨
Tuosta voi lukea kuusi sivullista vanhempien naisten ihanan avointa ja onnellista suhtautumista elämään: http://www.vauva.fi/keskustelu/4358074/ketju/vaihdoin_naisen_10_vuotta_…
No, mä oon itse vanha nainen, 49v, mutta mielestäni lähes kaikki naiset ovat järkyttäviä työkavereita.Ikään katsomatta.Sori.
Parhaat työkaverit ehdottomasti miehiä.
Helppo tulla toimeen puolin ja toisin.
Eli työssäsi on YKSI vanha nainen, joka on k-pää. Sitten yleistät että KAIKKI vanhat naiset ovat k-päitä! Olen itse nykyisin näin wanhana usein varuillani nuorten naisten kanssa, heistä huokuu usein jonkinlainen halveksunta minua kohtaan. En ymmärrä sitä, eivätkö he tajua, että kaikki vanhenevat? En myöskään ole kenenkään vittumaisen äidin klooni, sitä ei tarvitsisi niin kovasti pelätä...
Minä olen vanha nainen. Jokainen minulle päätään aukonut harjoittelija saa harjoittelusta hylkytuomion. Niitä sitten yrittävät kaikin tavoin saada vaihdetuksi hyväksyttyyn, mutta ei onnistu. Jos ei toimi työyhteisön sääntöjen mukaan, valmistuminen voi vähän viivästyä. Harmittaahan se, mutta enemmän harmittaa, jos potilas kuolee siksi, että vastavalmistunut ei ole suostunut opiskelemaan ammattiaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon itse vanha nainen, 49v, mutta mielestäni lähes kaikki naiset ovat järkyttäviä työkavereita.Ikään katsomatta.Sori.
Minä olen 42, ja minulla on ihania, hauskoja, älykkäitä ja sanavalmiita naisia työkavereina. Ja myös miehiä. Surullista olisi ajatella naisista noin.
Vierailija kirjoitti:
Totta useimmiten, paitsi että sä et todellakaan ole vanha!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanha nainen. Jokainen minulle päätään aukonut harjoittelija saa harjoittelusta hylkytuomion. Niitä sitten yrittävät kaikin tavoin saada vaihdetuksi hyväksyttyyn, mutta ei onnistu. Jos ei toimi työyhteisön sääntöjen mukaan, valmistuminen voi vähän viivästyä. Harmittaahan se, mutta enemmän harmittaa, jos potilas kuolee siksi, että vastavalmistunut ei ole suostunut opiskelemaan ammattiaan kunnolla.
Taidat välittää enemmän vain siitä ettei SINULLE kukaan sano vastaan tai kyseenalaista mitään, kuin siitä kuoleeko joku potilas.
Tiedän tuon ihmistyypin jota edustat.
Hauskaa kun teitä ei oikeasti kukaan arvosta yhtään, vaikka sitä janoatte kuin mitäkin, olemalla ikäviä inhottavia persereikiä.
No, olen 53-v. kurppa hoito-alalla,sekä ohjannut nuoria opiskelijoita. Pidän nuorista, en koe olevani mikään "täti", vaan muistan oman nuoruuteni. Tulen parhaiten toimeen nuorten kanssa, heillä on uusia raikkaita ideoita. Heidän kanssaan saa nauraa, eikä tarvitse olla totinen ja katkeroitunut elämäänsäkyllästyjä , kuten ikäisteni kanssa. Nuoret ovat mieluisimpia työtovereitani. Ap, emme me kaikki "vanhat" ole samanlaisia. Toivottavasti kohtaat harjoitteluissasi vielä mukaviakin tätejä.😊
Aloittajan kommentti on niin yltiölapsellinen, että ihmetyttää, kuinka pystyy noilla eväillä missään harjoittelemaan.
Väännänpä nyt rautalangasta, eli tuo harjoittelupaikkasi ihminen saattaa hyvinkin olla vaan ns. ikävä ihminen. Niitä on nuorissakin. Luonteenpiirteet eivät johdu iästä.
Hänellä tuskin on alzheimeria tai dementiaa, se olisi varmaan todettu ja tehty tarvittavat toimenpiteet. Nuo mainitut sairaudet saattavat muuttaa ihmisen käytöstä.
Tämä on totta. Itse en ole vanha nainen jos en niin nuorikaan. Kyllä samaa on tullut todistettua eräänkin kerran, ja tiedän että olet oikeassa. Tosin, ei niitä niin montaa ole, korkeintaan muutama virtahevon peräaukko per sos.ja terveysalan työmaa :) Nuoret ovat koulutetumpia ja i t s e v a r m e m p i a, sekä empaattisempia, ja heidän kanssaan on ilo tehdä töitä.
Nämä vanhat ja henkisesti uupuneet ovat saaneet huonomman kasvatuksen ja perheen tuen, samoin työelämässä heitä ei ole päästetty helpolla eteenpäin ja siksi kostavat. Heitä ärsyttää että joku nuori ja nätti on pätevämpikin vielä, tai yhtä hyvä, niin kyllä pännii.
Saitkin jo hyvät ohjeet, eli juttele asia neutraalissa hengessä aina ylemmälle portaalle. Älä ota paskaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Itse en ole vanha nainen jos en niin nuorikaan. Kyllä samaa on tullut todistettua eräänkin kerran, ja tiedän että olet oikeassa. Tosin, ei niitä niin montaa ole, korkeintaan muutama virtahevon peräaukko per sos.ja terveysalan työmaa :) Nuoret ovat koulutetumpia ja i t s e v a r m e m p i a, sekä empaattisempia, ja heidän kanssaan on ilo tehdä töitä.
Nämä vanhat ja henkisesti uupuneet ovat saaneet huonomman kasvatuksen ja perheen tuen, samoin työelämässä heitä ei ole päästetty helpolla eteenpäin ja siksi kostavat. Heitä ärsyttää että joku nuori ja nätti on pätevämpikin vielä, tai yhtä hyvä, niin kyllä pännii.
Saitkin jo hyvät ohjeet, eli juttele asia neutraalissa hengessä aina ylemmälle portaalle. Älä ota paskaa vastaan.
Täyttä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Me vähä imppaillaan ilokaasua ja silleen.. pärinää...
Voin samaistua. Sellaiset 50+ naiset on usein aika vaikeita. Nuoremmatkin voi olla, mutta vanhemmilla on se iän tuoma ylimielinen "minä olen niin kokenut että tiedän ja osaan kaiken ja tiedän oman arvoni" -asenne. Muista asioista johtuva stressi ja paha olo kaadetaan muiden niskaan, paineessa ei hallita käytöstapoja ja pompotetaan muita (muiden pitää päästä avuksi sillä sekunnilla kun tarve iskee).
Ihanko vanha on? No hyi tosiaan.