Paras juoksusovellus
Oletteko löytäneet motivoivaa/hauskaa juoksusovellusta älypuhelimeen? Itse olen kokeillut endomondoa ja zombies runia. Endomondossa kilpailut ovat motivoivia, mutta en ole koskaan voittanut mitään. Zombies run on taas hauska ideana, mutta käytännössä se ei motivoi juoksemaan - reipas kävely riittää. Muita?
Kommentit (12)
Eihän tuossa Sportstrackerissa ole mitään hauskaa ja motivoivaa? Käytän sitä itsekin, mutta sehän on ihan superasiallinen ja tylsä.
Mun mielestä ulkona juokseminen itsessään on niin kivaa, etten tarvi sovelluksia. On mulla mittreita jos haluan seurata aykkeitä yms, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi olla jotain muuta hauskuutusta kuin se itse juttu.
Sä olet sitten varmaan niitä onnekkaita, jotka saa endorfiinisykähdyksiä juoksemisesta. Minä en saa mitään nautintoa juoksemisesta, vaan joudun pakottamaan itseni liikkumaan. Hyvä olo tulee vasta, kun se rääkki on ohi. Siksi tarvitsen motivoivaa juoksusovellusta.
Onko endomondo parempi kuin sportstracker?
Kannattaako zombies runista ottaa maksullinen versio? Onko kukaan kokeillut?
T. Ap
Nike Running: Mittaa keskiajat ja kilometriajat (kalorit tietty myös jos ne jotakin motivoi), bonuksena erilaisia "palkintoja" ja motivointipuheita, ennätyksistä tulee pokaali näyttöön :D. Kiva lelu! Kätevä koska juostessa aina antaa korvaan kilometritiedot niin helppo seurata onko tavoiteajoissa.
Zombie run, olen fani! Maksullinen versio ei muuten kauheasti eroa maksuttomasta mutta tehtäviä on enemmän ja muutenkin ominaisuuksia. Olen juossut nyt joka päivä ja lujaa.
Ostan myös tuon 30 dollarin spesiaaliquestin train to Oban, vaikkei siinä ole mitään järkeä. Tai no missä tahansa mikä saa liikkumaan, on kyllä paljon järkeä,jopa virtuaalizombeissa!
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sitten varmaan niitä onnekkaita, jotka saa endorfiinisykähdyksiä juoksemisesta. Minä en saa mitään nautintoa juoksemisesta, vaan joudun pakottamaan itseni liikkumaan. Hyvä olo tulee vasta, kun se rääkki on ohi. Siksi tarvitsen motivoivaa juoksusovellusta.
T. Ap
Jos et nauti juoksemisesta, juokset todennäköisesti liian lujaa. Vähennä juoksuvauhtiasi tuntuvasti ja olen melko varma, että alat nauttia itse asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Jos et nauti juoksemisesta, juokset todennäköisesti liian lujaa. Vähennä juoksuvauhtiasi tuntuvasti ja olen melko varma, että alat nauttia itse asiasta.
Kaikkia juokseminen ei motivoi. tylsää tekemistä. Minä en ole koskaan oppinut nauttimaan juoksemisesta ja olen juossut tuhansia kilometrejä.
Eikö kukaan ole löytänyt hyvää juoksusovellusta?