Miten pitkään pidit raskautesi salassa?
Ei huvittaisi kertoa tietyille ihmisille ollenkaan, mutta väkisinhän se tullaan huomaamaan, vaikka en kertoisikaan.
Kommentit (4)
Ei sitä välttämättä aina huomaa. Itsellä molemmissa raskauksissa maha alkoi näkymään vasta rv 30 tienoilla. Monille pihan mammoille raskauden pystyi pitämään "salassa" loppuun asti jos en itse kertonut. Se ei vaan tietyissä vaatteissa näkynyt oikeastaan ollenkaan edes lopussa. Molemmat vauvat olivat 51cm ja toinen 3,9kg ja toinen 3,7kg. Olen itse normaalipainoinen.
No älä kerro. Olen nyt rv 25 ja en ole erikseen kertonut kuin vanhemmilleni ja sisaruksille. Loput huomaavat aikanaan, tai ovat huomaamatta.
Töissä olen lääkärintakki päällä, se peittää aika hyvin. Jäin sairaslomalle ennenaikaisten supistusten vuoksi 2.5 kk ennen laskettua aikaa. Suurin osa työkavereista sai tietää asiasta vasta silloin.
Sukulaisille (osalle) ja lähimmälle ystäville kerrottiin jo viikolla 7, esimiehelle kerroin viikolla 13 ja työkavereille viikolla 22 :) missään FB:ssä ym. ei olla kerrottu mitään ja nyt viikko 34.