Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään pidit raskautesi salassa?

Vierailija
08.04.2016 |

Ei huvittaisi kertoa tietyille ihmisille ollenkaan, mutta väkisinhän se tullaan huomaamaan, vaikka en kertoisikaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille (osalle) ja lähimmälle ystäville kerrottiin jo viikolla 7, esimiehelle kerroin viikolla 13 ja työkavereille viikolla 22 :) missään FB:ssä ym. ei olla kerrottu mitään ja nyt viikko 34.

Vierailija
2/4 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä aina huomaa. Itsellä molemmissa raskauksissa maha alkoi näkymään vasta rv 30 tienoilla. Monille pihan mammoille raskauden pystyi pitämään "salassa" loppuun asti jos en itse kertonut. Se ei vaan tietyissä vaatteissa näkynyt oikeastaan ollenkaan edes lopussa. Molemmat vauvat olivat 51cm ja toinen 3,9kg ja toinen 3,7kg. Olen itse normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kerro. Olen nyt rv 25 ja en ole erikseen kertonut kuin vanhemmilleni ja sisaruksille. Loput huomaavat aikanaan, tai ovat huomaamatta.

Vierailija
4/4 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen lääkärintakki päällä, se peittää aika hyvin. Jäin sairaslomalle ennenaikaisten supistusten vuoksi 2.5 kk ennen laskettua aikaa. Suurin osa työkavereista sai tietää asiasta vasta silloin.