Kääntöpuoli
Ok, yleinen mielipide naamastani on tullut selväksi vuosien mittaan - kyllähän se kelpaa. Kehua pukkaa. Mutta mikä on sen hinta? Muut menevät aina ohi. Tai minut jätetään. En jaksa kiinnostaa ihmisenä kovin kauan, vaikka luonteessani on paljon hyvää.
Tutustumisvaiheessa liian moni mies jää nettiasteelle, kun en olekaan yhtäkkiä enää tarpeeksi kiinnostava treffeille. Olen usein, USEIN sellainen muutaman päivän-muutaman kuukauden ilo (seurusteluasteelle päästäessä.) Toki olen itsekin vaativa. En seurustele luusereiden kanssa kauan. Mutta kyllä minusta olisi ihanaa vaihtelua, jos joku oikeasti HALUAISI minut kokonaisena ihmisenä.
Olen niin tottunut tähän, etten meinaa haluta enää edes näyttää kuvaani nettideitti-tyypeille. Siitä se alamäki aina alkaa - kun en kelpaakaan kokonaisena ihmisenä vaan olen pintaa ja hetken huvia huumorintajuni kanssa.
Kommentit (2)
Ja nyt, kun samat kuviot toistuvat useaan otteeseen, alan tajuamaan ettei tässä ole kyse omista harhaluuloistani vaan todellisuudesta. En onneksi kaipaamalla KAIPAA miestä elämääni juuri nyt, onhan noita ollut. Mutta totta kai haluaisin olla muutakin kuin hetken huvi.
Yksi esimerkki lukuisista tapauksista: Kivannäköinen mies, tykkäsi minun naamastani, tultiin kivasti juttuun ja olisin mielelläni tutustunut - missä mielessä? En tiedä, koska asiassa oli pari isoa ongelmaa, mm. sijaintimme. Eli tuskinpa odotin mitään suurta rakkaustarinaa, mutta olisihan siitä ehkä voinut tulla... jotain? No en tiedä. Kuitenkin melkoisen nopeasti miehen hauskat viestit muuttuivat etäisiksi ja oudoiksi. Diipadaapa ja selvisi, että hän on alkanut seurustelemaan. Löysin sen tytön/naisen kuvat, ja täytyy sanoa että enpä olisi uskonut sen näköisen menevän minusta ohi. Ihan nätti tylleröinen, mutta mielestäni olen itse paljon nätimpi. Jotenkin en osannut edes kuvitella, että tuo tyttöystävä olisi sen näköinen kuin oli. Joojoo makuja on yhtä monia kuin ihmisiä ja ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa - silti minä satun tietämään, että naamani kelpaa noin yleisesti varsin hyvin, mutta silti minusta mennään usein ohi. Enkä epäile ulkonäköäni, jos kuulen samoja kehuja useaan kertaan eri tahoilta. Se ei tarkoita, että olen aina 100% sujut naamani kanssa, mutta tiedostan yleisen olemukseni kyllä nykyään.