Te, 30-40-vuotiaat, mitä teette nyt viikonloppuna?
Kommentit (57)
Tosi moni tuntuu tapaavan ystäviä/sukulaisia. Ilmankos se tuntuu, ettei meillä ole koskaan mitään tekemistä, kun ei ole ketä tavata.
Tänään mies on kaveriporukalla juhlimassa synttäreitä. Me lasten kanssa chillaillaan kotona/kavereilla. Kaikilla lupa tehä just sitä mitä huvittaa!; kolme vanhinta on vielä vähä aikaa kavereilla, nuorimmainen uittaa merenneitojaan 😉
Huominen aamu menee harrastuksissa, iltapäivällä perheen kanssa miehen synttärijuhlintaa😊, rantasauna ja palju😁. Hyvää ruokaa.
Sunnuntaina töihin.
Ihana ees puoliksi vapaa vkl!!
vedän käteen hanskat ja menen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuton mode iski...nyyh. No. Mitä sitä kaartelemaan. Aion trollailla AV:lla.
No mä sitten varmaankin istun koneen ääressä ja lueskelen AV:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tekemisen puutetta. Arki on meillä niin kiireistä, että viikonloppuisin pitää siivota, pestä pyykkiä, käydä kaupassa ja tehdä ruokaa pakkaseen. Autetaan lapsia kokeisiinlukemisessa.
Tehdään yhdessä hyvää ruokaa, saunotaan, pelaillaan. Voidaan käydä pyöräretkellä tms.
Su menen yleensä Isäni luo auttamaan pyykinpesussa, siivoamisessa ja laitan hänelle ruokaa ensi viikkoa varten.
Lasten harrastuksissa olen usein mukana, tänä viikonloppuna ei tarvitse olla.
Rento viikonloppu edessä. Ihanaa!
Rento viikonloppu, vaikka se tuntuu sisältävän lähinnä kotitöitä ja muiden palvelemista?
Kyllä. Rentoa menoa. On harvinaista että on näin vähän "pakollista" ohjelmaa. Usein on jotkut kisat, leiri, synttärit tai muut kutsut tms.
Näin "kahden tulen välissä" (lapset ja iäkäs vanhempi) ollessa on harvoin rentoa vapaata.
T. 18
Huh. Vaikea kuvitella tilannetta, jossa itse pitäisin tuollaista rentona viikonloppuna, mutta kaikkihan on suhteellista.
Kirjoitan romaanikässäriäni eteenpäin. Tarkoitus olisi saada jopa parikymmentä liuskaa uutta tekstiä aikaiseksi. Olutbaarissa tulee varmaan käytyä hakemassa vähän inspiraatiota, ja lenkille pitää välillä päästä, mutta muuten menee aika lailla flow-tilassa varmaan koko viikonloppu.
Vanhempi lapsi (4v) vietiin just mummolaan yökylään. Nuorempi (1v) ja minä ollaan vähän kipeitä, joten lepäillään enimmäkseen. Mies lähtee huomenna isänsä kanssa laittaan mökkiä, tulee iltapäivällä kuitenkin jo takaisin. Voi olla että anoppi poikkee lastenhoitoapuna. Muutoin on suunnitelmat auki, tosin jos olen terve niin käyn sunnuntaina urkkaamassa.
Tänään tuijotetaan smurffeja telkasta kun juuri tultiin ulkohommista. Kauppa reissu tehty jo. Ihana mies oli jo siivonnut päivällä, menee yövuoroon illalla. Huomenna lähdetään naapuriin evakkoon lasten kanssa että mies saa nukkua. Iltapäivällä vielä synttärit joille mennään. Sama ohjelma sunnuntaille sillä erotuksella että mennään äidilleni hengailemaan naapurin sijaan. Lisäksi sanomista ja kotihommia JOS viitsii tehdä.
Pitäis lukea sijoitusasunnon kauppakirjat ja muut paperit ja tehdä enkun kurssin läksyt. Muuten ihan chilli viikonloppu, huomenna ruokakauppaan ja ehkä kevyelle lenkille. Mies käy paremmin urheilemassa. Raskauspahoinvointi alkaa vähän helpottaa niin voi jo tehdä ja syödäkin jotain järkevää 😊
Oikein hyvä viikonloppu siis tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis lukea sijoitusasunnon kauppakirjat ja muut paperit ja tehdä enkun kurssin läksyt. Muuten ihan chilli viikonloppu, huomenna ruokakauppaan ja ehkä kevyelle lenkille. Mies käy paremmin urheilemassa. Raskauspahoinvointi alkaa vähän helpottaa niin voi jo tehdä ja syödäkin jotain järkevää 😊
Oikein hyvä viikonloppu siis tulossa.
Mistä alapeukku? Mikäs tässä ei arvon mammoja miellytä? Pahoinvoinnin väheneminen? 😁
Tänään lenkin jälkeen oon istunu tässä sohvalla, juon viiniä, pelailen pleikkaria ja kohta meen sänkyyn ja luen kunnes mies saapuu viihdyttämään mua, huomenna lenkille aamulla, ehkä vesille päivällä, illalla tulee kaverit istumaan iltaa joten siihen vähän siivoilua ja ruoan laittamista sun muuta, sunnuntaina kaverille kahville ja pihatöitä, mahdollisesti jatkan yhtä isoa maalaustani. Rento viikonloppu tiedossa. :)
Tulin juuri kotiin. Tänään päivätyön jälkeen tein co-writena biisiä & musisoimme. Käytiin syömässä, juotiin muutamat lasilliset viiniä. Nyt väsyttää, työntäyteinen viikko takana.
Viikonloppuna aion tanssia, valmistautua tenttiin, koittaa olla ajattelematta työasioita ja siivota. Ja tehdä musiikkia.
Muuten hyvä viikonloppu edessä, mutta tuo nussimisosuus puuttuu. Sitä kun vielä saisi niin olisi täydellistä. :> N33v.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi meinaa paneskella? :O Vai onko kaikki 'AV-bitches' tälläytymässä illan rientoja varten?
Se, että ei erityisesti mainitse paneskelusta ei tarkoita etteikö sitä aikoisi tehdä. Harva listaa tällaiseen kyselyyn KAIKEN mitä aikoo tehdä. Vai pitäisikö ajatella että kukaan ei aio pukea vaatteita päälleen, harjata hampaita tai nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Täällä 40-vuotias. Tänään tilaamme jotain hyvää ruokaa kotiin Woltin kautta ja syömme sen koko perheen kanssa. Lasten mentyä nukkumaan katsotaan miehen kanssa Voice telkkarista ja ehkä sen jälkeen vielä jotain Netflixistä, avaamme myös pullon hyvää viiniä.
Huomenna mies käy lasten kanssa aamupäivällä uimassa, minä vietän aamupäivän omaa aikaa (luen, surffaan ja teen mitä huvittaa :) ) Iltapäivällä lähden lasten kanssa käymään jossain esim. Suokissa (jos hyvä keli) ja mies saa hetken omaa aikaa. Illalla kokkailemme yhdessä hyvää ruokaa, käymme saunassa ja katsotaan telkkua/Netflixiä.
Sunnuntaina tehdään koko perheen kanssa jotain kivaa, esim. käydään leffassa ja syömässä ja siivoillaan kotona.
Tässä tämän viikonlopun ohjelmat, samalla tyylillä myös muutkin viikonloput.
Woltin kautta? Suokissa?
Jos on vapaata niin lepään ja teen kotihommia.
Yleensä olen viikonloppuisin töissä joten vapaalla ollessa nautin "tylsistä" viikonlopuista. Täksi viikonlopuksi on tiedossa ihan perusmeininkiä eli kaupassa käynti, kotihommia, saunomista, herkuttelua, tv:n katselua jne. Toivottavasti lapsi alkaa toipumaan flunssasta että päästäisiin ulkoilemaan; kuumeista lasta en ole ulos vienyt kuin hetkeksi.