Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua vuokrarästiin, kun toimeentulotukihakemus hylättiin?

Vierailija
08.04.2016 |

Minulla on viime vuodelta jäänyt yhden kuukauden vuokra maksamatta peruspäivärahasotkujen vuoksi. Tämä pitäisi hoitaa viikon sisällä pois alta. Hain toimeentulotukea vuokrarästiin, mutta päätös hylättiin koska viime vuonna rästin syntyessä minulla on ollut tuloja ja vuokra on katsottu menoksi. Kyllä, mutta minulla ei ole tuloja nyt! Mitä helvettiä minä teen? Ei ole luottotietoja eikä ketään keneltä lainata rahaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen luotto ?

Vierailija
2/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hakemus vaan vetämään ja varaat ajat sosiaalityöntekijälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pillua

Vierailija
4/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pahimillaan 2 kuukauden vuokrat rästissä eikä tullut mitään sanomista. Olen maksellut sitä tässä sen minkä olen pystynyt. Kysy maksusuunnitelmaa vuokranantajalta, ei kai yhden kuun maksamattomuus pitäisi ylitsepääsemätön asia olla.

Vierailija
5/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin myymistä suosittelisin minäkin. On oikeasti tosi näppärä keino kerätä lisätuloja.

Vierailija
6/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksusuunnitelma,et maksaisit erissä pois sen rästin

Vierailija
7/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisitte aloituksen! Sanoin, että asia pitää hoitaa viikon sisällä. Niin mitä maksusuunnitelmia tässä enää tehdään, ei mitään. Ap

Vierailija
8/8 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan noista seksin myymistä ehdottavista olisi itse valmiita myymään sitä? Ottaisivatko asiakkaat kotiinsa vai menisivätkö jonkun tuntemattoman kotiin? Tai panisivat autossa tai jossain varastossa?

Väitän ettei kukaan heistä.

Teet maksusuunnitelman ja pidät siitä kiinni. Ensimmäistä erää varten viet jotain tarvittaessa panttiin, vaikka telkkarin tai tietokoneen, jos muuta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän