Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tästäkin nyt piti suuttua?

Vierailija
08.04.2016 |

Miehellä on kesällä 16 täyttävä tytär, joka asuu äitinsä kanssa, minulla ja miehellä taas on kaksi alle kouluikäistä lasta. Tarjottiin tytölle kesätyötä, että hän vahtisi kesällä muutaman viikon ajan sisaruksiaan kun itse olemme töissä. Eli tyttö siis tulisi kesälomalla kolmeksi viikoksi meille (tai pidemmäksikin aikaa jos haluaa), mikä olisi tietysti kiva koska hän käy nykyään aika harvoin. Lasten vahtimisesta tulisi palkkaa 350e siltä kolmelta viikolta, mikä ei mielestäni ole mikään huono summa. Tyttö suostui ja vaikutti tyytyväiseltä palkkan, mutta äiti veti herneet nenään ja uhkaa kieltää koko jutun, eikä päästä tyttöä meille. Palkka on kuulemma liian pieni ja tyttö ei ehdi viettää kesälomaa ja vaikka mitä. Oliko tämä nyt sitten niin törkeä ehdotus?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättehän urpot nyt että tuossa iässä ei välttämättä saa oikeita kesätöitä muutenkaan, ja seuraavana vuonna hakiessa tämäkin voi olla oiva tapa osoittaa että vastuullisuutta löytyy. Itse tein pikkunakkeja, kuten haravoin liikuntakyvyttömän sukulaismiehen pihaa yms ihan omasta halustani pientä palkkaa vastaan, koska vitutti ettei ollut mitään muutakaan tarjolla. Tässä valmennetaan tosi pehmeällä startilla nuorta työelämään, ja on hienoa jos siihen tällainen mahdollisuus siunaantuu, etenkin kun tyttö itse oli kiinnostunut.

En usko hetkeäkään että ap tai tytön isä olisi jotenkin huonoja tai pihejä vanhempia, herätkää nyt jumalauta siihen todellisuuteen siellä. Ei tässä ole kenenkään elanto kyseessä, vaan vähän taskurahaa mikä tuossa iässä kyllä kelpaa aina. Rasittaa tollaset hysteerikot, oletteko te kaikki syntyneet etuoikeutettuina 2000-luvulla vai mikä teitä riivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän