Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltainen ex-mies ja uusi kumppani

Vierailija
08.04.2016 |

Ex-mieheni siis kaiken muun kusipäisyytensä lisäksi hakkasi minut. En ole ainut, oli tehnyt samaa muillekin naisystävilleen. Eromme jälkeen löysi uuden naisen ja ovat nykyään naimisissa ja vaikuttavat kaikinpuolin onnellisilta. Ihmettelen vain voiko ihminen muuttua totaalisesti kun löytää itselleen sopivan kumppanin? Onko muilla kokemuksia tällaisesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies on vihdoin mennyt terapiaan ja hankkinut itselleen apua?

Vierailija
2/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvemmin muuttuvat. Aikansa jaksavat teeskennellä, mutta jossain vaiheessa homma taas lipeää entiseen. Sama juttu alkoholistien yms. riippuvaisten kanssa. Saattaa mennä jonkin aikaa, mutta jossain vaiheessa kuherruskuukausi on ohi ja arki alkaa. Kirjaimellisesti.

Pitkäänkö uusi suhde on kestänyt? Pari vuotta saattaa mennä helpostikin, ennen kuin alkaa taas vanhat kuviot toistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, VAIKUTTAVAT onnellisilta. ihan samalla tavalla kuin 95 % muistakin perheväkivaltaperheistä! Neljän seinän sisällä todennäköisesti vedetään ihan kunnolla turpaan, kun kukaan ei ole näkemässä tai kuulemassa.

Voit siis huokaista helpotuksesta – miehesi on todennäköisesti edelleenkin väkivaltainen kusipää.

Vierailija
4/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet yhdessä jotain kolme vuotta. Sen verran tiedän, että tuo nainen lähtisi varmasti heti jos väkivaltaa tapahtuisi ja todennäköisesti laittaisi lisäksi jonkun kaverinsa hakkaamaan miehen sairaalakuntoon.

Ap

Vierailija
5/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat olleet yhdessä jotain kolme vuotta. Sen verran tiedän, että tuo nainen lähtisi varmasti heti jos väkivaltaa tapahtuisi ja todennäköisesti laittaisi lisäksi jonkun kaverinsa hakkaamaan miehen sairaalakuntoon.

Ap

Niin, tämä on jotain sellaista, mitä kaikkien naisten pitäisi tehdä. Kamat kasaan ja sen jälkeen joku hoitamaan pariksi päiväksi huulet turvoksiin.

Vierailija
6/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuitenkin on mennyt yhteen väkivaltaisen miehen kanssa? Ottanut ns. "haasteen vastaan"? Kummallista parisuhteen muodostusta... Mitä itse teit omasta mielestäsi "väärin" tuossa suhteessa? En siis tarkoita sitä, että teit, mutta jostakinhan nämä pahoinpitelijät aina provosoituu. Mitä tuo uusi puoliso tekisi toisin?

Mun mielipide on, että kohta mäjähtää oikein olan takaa ja hyvien hakkaamiskertojen muistoksi.

Vierailija
7/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuitenkin on mennyt yhteen väkivaltaisen miehen kanssa? Ottanut ns. "haasteen vastaan"? Kummallista parisuhteen muodostusta... Mitä itse teit omasta mielestäsi "väärin" tuossa suhteessa? En siis tarkoita sitä, että teit, mutta jostakinhan nämä pahoinpitelijät aina provosoituu. Mitä tuo uusi puoliso tekisi toisin?

Mun mielipide on, että kohta mäjähtää oikein olan takaa ja hyvien hakkaamiskertojen muistoksi.

Tuo nainen on varmaan täysin erilainen kuin aikaisemmat kumppanit. Itse olen temperamenttinen ja suutuin monesti ns. "pikkuasioista". Mies hakkasi minut koska huusin ja intin hänelle yhdestä asiasta. Aikaisemmat naisystävät ovat myös olleet samantapaisia.

Tuolle uudelle naiselle on aikoinaan eräs henkilö kertonut totuuden noista hakkaamisista, mutta mies on sepitellyt oman versionsa tapahtumista ja nainen uskoo häntä. Eli nainen ei tiedä (tai usko) miten pahasti mies oli minut pahoinpidellyt. Mies on myös uudelle kumppanilleen kertonut, että minä olen hakannut miestä mikä ei siis todellakaan pidä paikkaansa.

Ehkä tuo nainen antaa miehen tulla ja mennä miten huvittaa eikä raivostu mistään. Ei siis millään tavalla provosoi miestä hakkaamaan.

Ap

Vierailija
8/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kolmen vuoden jälkeen kuuluu, mitä exäsi tekee?

Vierailija
9/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa yhden tutun kohdalla. Hän pahoinpiteli edellistä puolisoaan vuosia, julmasti ja mielikuvituksellisesti. Nyt on naimisissa uuden naisen kanssa. Mainitsin kerran tuosta miehen historiasta sen uuden vaimon ystäville (eri kertoina eri ystäville). Kaikki heistä vakuuttivat, että naisella on niin hyvä itsetunto ja on johtaja-asemassakin työssään, että ei mitenkään voi olla parisuhdeväkivallan uhri.

En tiedä mitä ajatella. Tunnen ko miehen ja olen pitänyt melko narsistisena luonteena. Hänellä on jopa nuoruudessa pahoinpitelytuomio, joten vaikea uskoa täysmuutokseen. Ihme reaktio niiltä ystäviltä, ikään kuin olisi heille itselleen elintärkeää, että ystävänsä ei voisi mitenkään olla uhri. Joko mies on muuttunut tai sitten nuo naisen kaverit ovat puolitietoisesti sokeita tapahtumille.

Vierailija
10/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kolmen vuoden jälkeen kuuluu, mitä exäsi tekee?

Minua vain ihmetyttää ja kiinnostaa tietää voiko tuollainen ihminen oikeasti muuttua kun löytää ns. "sopivan" kumppanin.

Ap

Vierailija
11/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän he varmasti haluavat uskoa ja uskotella. En kuitenkaan usko, että tällä kumppanilla on sitten varaa muuttua. Parempi vain silitellä myötäkarvaan loppuikänsä. Alistuneita tapauksia täällä riittää, vaikka on kuulemma feminismin luvattu maa.

Vierailija
12/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tulkut uskoon, jättänyt rähinäviinan ?

Vierailija
13/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zero fucks given.

Vierailija
14/14 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tulkut uskoon, jättänyt rähinäviinan ?

Ei ole, viina kyllä maistuu hälle ja vaimolleen.

Ap