Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään kaveria. En jaksa enää

Vierailija
08.04.2016 |

Voimat loppuu :'(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Ap on? Tai olisiko muita kaverittomia Turun suunnalta, täällä nimittäin yksi ja kaipaisin samanhenkistä ihmistä. En nauti suurista ihmisryhmistä (esim. koulussa tai tapahtumissa) enkä huomion keskipisteenä olosta, joten hankalaa on tutustua ja tuoda itseään esille kun jännittää niin kovin :( Olisin hyvä ystävä ja mukavaa seuraa, mutta kun ei ole oikein ketään jolle olla ystävä. Surettaa ja ahdistaa tämä tilanne.

Tässä on kaveriton introvertti nainen Turusta. Olen kyllä sinulle liian vanha kaveriksi - siitä päättelen, kun puhut koulusta.

Olen ollut niin kauan yksin, etten ole varma osaanko edes olla kaveri. Jos sopivasti omanlainen ihminen löytyy, niin semmoisen kanssa tietty helpompaa. Tottahan kaveruuden pitää olla enemmän myönteinen kokemus kuin voimia vievä.

Hei, uskallatko paljastaa ikähaarukkaasi? Minä olen tosiaan vasta parikymppinen. Pidän kyllä itseäni niin sanotusti "henkisesti vanhempana", mikä on ehkä myös yksi syy siihen, etten oikein ole löytänyt samalla aaltopituudella olevia ihmisiä. Jos sillä nyt on mitään merkitystä. 

Minkälainen olisi sopivasti omanlainen? 

Vierailija
22/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Ap on? Tai olisiko muita kaverittomia Turun suunnalta, täällä nimittäin yksi ja kaipaisin samanhenkistä ihmistä. En nauti suurista ihmisryhmistä (esim. koulussa tai tapahtumissa) enkä huomion keskipisteenä olosta, joten hankalaa on tutustua ja tuoda itseään esille kun jännittää niin kovin :( Olisin hyvä ystävä ja mukavaa seuraa, mutta kun ei ole oikein ketään jolle olla ystävä. Surettaa ja ahdistaa tämä tilanne.

Mä olisin 24-v turkulainen, joka kaipaisi kavereita elämään. Olen tosin mies jos sukupuolella on sulle merkitystä...? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvisodan henki.

Vierailija
24/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin 24-v turkulainen, joka kaipaisi kavereita elämään. Olen tosin mies jos sukupuolella on sulle merkitystä...? 

Hei, ei ole merkitystä sukupuolella ja itse olen siis nainen. Tärkeintä kai olisi vain, että tulee mukavasti juttuun toisen kanssa ja sillä tavalla.:)

Vierailija
25/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta syödä reippaasti punaista lihaa niin lähtee anemia ja viilteluytaudit. Ota myös aurinkoa. Laihduta jos olet läski. Jokin näistä varmasti aiheuttaa.

Vierailija
26/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt 3 iltakoulua ja jokaisesta olen saanut ystävän.

Mene iltakouluun, joku sellainen jossa ei tule läksyjä, riittää että olet läsnä. Esim kokkikoulu

Vierailija
27/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei ole merkitystä sukupuolella ja itse olen siis nainen. Tärkeintä kai olisi vain, että tulee mukavasti juttuun toisen kanssa ja sillä tavalla.:)

Kiva kiva, muhun voi ottaa yhteyttä sähköpostillla mimesis@luukku.com :).

Vierailija
28/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaverit liittyvät vahvasti tekemiseen. Töiden, harrastusten ja opintojen kautta on hirveä läjä kavereita juuri siihen ympäristöön. Puhtaasti omaa omaa aikaani käytän ehkä kolmeen ihmiseen. Tämä tuntuu minulle sopivalta tyyliltä.

Opintojen alussa, eri töissä ja eri harrastuksessa oli yksinäinen olo ja kaikki perseestä. Parin vuoden aikuistumisharppaus teki hyvää ja nyt on helppo lähestyä uusia ihmisiä ja luoda mielestäni hyvä ja antava kaverisuhde yhteisen tekemisen ympärille.

Ilman kavereita olo ei tosiaan tee hyvää oikein kenellekään. Sopiva määrä ja oikea suhteiden laatu sitten riippuu ihmisestä.

Vierailija
29/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kiva, muhun voi ottaa yhteyttä sähköpostillla mimesis@luukku.com :).

Laitoin sulle viestin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi