Synnytin väärää lajia, miten pitäisi toimia/
Pitääkö ilmoittaa virastoon esim. Väestörekisterikeskukseen?
Miten teillä on sukulaiset, perhe, tuttavat jne ottaneet vastaan kun ootte synnyttäny väärää lajia?
Mies kyllä tukee mut mieli on muuten matala :/ Jotenkin petetty olo, ei äitiyden pitänyt olla tälläistä!
Katsoin, että ainakin väestöliitto tarjoaa tukiryhmiä asian kohdanneille.
Kommentit (29)
Moikka ap,
Ymmärrän sua täysin. Itse alussa oli shokki mutta sain asian käsiteltyä ja nyt pieni perheemme on vahvempi kuin koskaan.
Synnytin siis turkulaisen vauvan vaikka koko mun ja miehen molempien suvut on paljasjalkaisia stadilaisia.
Sairaalassa pahoilteltiin myös asiaa ja turkulainen sai eri värisen rannekenauhan kuin muut vauvat. Lääkärillä oli kieltämättä vakava ilme kun tuli kertomaan, että nyt on käynyt niin, että synnyttämäsi lapsi on turkulainen.
Näitä sattuu, ei elämää voi kontrolloida eikä suunnitella.. Life is what happens when you are busy making plans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lajia tuli?
Keravalainen.
Nyt pistit pahan. Point of No Return!
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on sukulaiset, perhe, tuttavat jne ottaneet vastaan kun ootte synnyttäny väärää lajia?
Mies kyllä tukee mut mieli on muuten matala :/ Jotenkin petetty olo, ei äitiyden pitänyt olla tälläistä!
Katsoin, että ainakin väestöliitto tarjoaa tukiryhmiä asian kohdanneille.
Mä synnytin aikanaa oravan. Ihan hyvin se meni. En ilmottanut minnekään ja nyt se asuu jo mettässä omillaan.
Ei se missään metsässä ole. Täällä se asustelee meidän pihakuusessa ja virnistelee veemäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että ainakin väestöliitto tarjoaa tukiryhmiä asian kohdanneille.Mä synnytin aikanaa oravan. Ihan hyvin se meni. En ilmottanut minnekään ja nyt se asuu jo mettässä omillaan.
Mä uskon että se on synnyttänyt porvoolaisen.
Siinä kun synnytyssairaalan ovesta tullaan pihalle on yleensä tuhkakuppi ja sen vieressä roskapytty. Se on siinä ihan sitä varten, että sinne voi laittaa, jos on sattunut tulemaan väärän lajinen, ruma tai vammainen tai muuten ei ole lapseen tyytyväinen esim. siksi että se on tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä pimpsaloorastani pulpahti SOMALI!
-ap
Minulla on kaksi somalia. Karvaavat vähän liikaan. Seuraavaksi ajattelin ottaa siamilaisen tai persialaisen. Myös sellainen drag doll voisi olla kiva.
En ole koskaan kuullutkaan, että joku ihminen olisi vielä synnyttänyt jonkin toisen lajin. Täähän on jymyjuttu! Eiku medialle lavertelemaan ja rahoiks vaan.
Keravalainen.