Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla on poikavoittoinen luokka lapsillaan?

Vierailija
07.04.2016 |

Meillä tulee kolmannesta eteenpäin osan päästyä musiikkiluokalle luokkien uudelleenjako. Usein, ei aina musiikkiluokalle pääsee paljon tyttöjä ja muille luokille jää paljon poikia, esim. 2/3 poikia. Onko kellään mielestään onnistunut luokkaratkaisu tällainen? Luokkakoko vielä todennäköisesti tulee olemaan yli 30 sillä luokalla, mille lapseni menee. Harmittaa jo, kun monenlaista on nähty isompien koululaisten kanssa, nykyinen kakkosluokka tosi hankala, ett mitenköhän tuo lapsi jaksaa neljä vuotta tuossa koulussa, jättiluokassa jossa suurin osa on poikia ja kaverit pääsi musaluokalle. Yläkoulussa täällä tällä hetkellä on sentään vain 20 oppilasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ainoana tyttönä luokassa jossa lisäkseni 15 poikaa. Elämäni paras vuosi. Ei kyräilyä, valtataistelua tai häirintää tunneilla.

Vierailija
2/4 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaot on yleensä mennyt juurikin noin, että mukavat ja taitavat tytöt pääsevät musiikkiluokalle ja loput toiseen luokkaan, jossa levotonta ja suuri oppilasmäärä kaiken lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ainoana tyttönä luokassa jossa lisäkseni 15 poikaa. Elämäni paras vuosi. Ei kyräilyä, valtataistelua tai häirintää tunneilla.

No tuo oli kaiken kaikkiaan hyvin pieni luokka, 16 oppilasta. Yleensä pojilla on kyllä enemmän ns. kukkotaistelua oppitunneilla, tytöt on koulumyönteisepiä.

Vierailija
4/4 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen luokalla 17 poikaa, 8 tyttöä. Ei kauheasti hyvää sanottavaa, levotonta on.Tytöt jyrätään kaikessa, jos päätetään "demokraattisesti". Esim. liikuntatunneilla on aina poikien päätöksestä sählyä tai jalkapalloa, tyttöjen toivomukset ei tietenkään ole koskaan enemmistössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän