Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä on koko 4B-liikkeestä, kun hallitus voi aina tuoda Thaimaasta lentokoneittain kauniita leidipoikia suomalaisille heteromiehille?

Vierailija
03.12.2024 |

Seksilakossa olevat suomalaiset naiset katsovat silmän pyöreinä, kun lentokoneesta purkautuu ulos kauniita leidipoikia palvelemaan suomalaisia heteromiehiä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että naisten ei tarvitse olla tekemisissä miesten kanssa. Sehän on koko homman idea. Ei se ole mikään seksilakko, otapa selvää, hanipöö.

Kauniita naisia tuossa videolla btw.

Vierailija
2/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo mikään seksilakko 😂😂 nainen vain valitsee elämän ilman miestä. Ilman parisuhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hallitus toisi mitään? Kyllä se omalla kustannuksella pitäisi tuoda tai saada ne jollain tulemaan omakustanteisesti

Vierailija
4/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt näe Orpon hallitusta tuomassa maahan thaimaalaisia ladyboita. Mikä on muuten hiv-riski? Anaaaliseksin kauttahana hiv-leviää melko helposti.

Vierailija
5/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy minulle asumistuki yhyy minulle sossusta pelikone pelituoli isompi näyttö pepsimaksia yhyy hallitus minulle leidipoikia 🥺

Nuo kaunottaret ovat suosittuja, eivät varmaan iha perus palstaulista kiinnostu rahastakaan. 

Vierailija
6/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt näe Orpon hallitusta tuomassa maahan thaimaalaisia ladyboita. Mikä on muuten hiv-riski? Anaaaliseksin kauttahana hiv-leviää melko helposti.

Prep on vastaus tähän. 

Minulla ei olisi mitään leidipoikien mmuuttoa vastaan. 

N45

Vierailija
7/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prep on vastaus tähän. 

N45

Mitäs tämä prep maksaa?

Vierailija
8/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai herkkua herkkua.

Vierailija
9/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jonkin justiinan pihtaamisesta? Popkornit otan esiin kun elämä tästä rankkenee niin samat eukot kumarrellen tyrkyttävät iteänsä jos vain kelepaa kellekään, sillä näillä ei tosipaikan tullen muuta ole vaihtaa evääksi.

Vierailija
10/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hallitus toisi mitään? Kyllä se omalla kustannuksella pitäisi tuoda tai saada ne jollain tulemaan omakustanteisesti

Se minuakin nauratti. Nää on niin liikuttavia nää aloitukset.

Vierailija
11/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prep on vastaus tähän. 

N45

Mitäs tämä prep maksaa?

Aika paljon vähemmän kuin aidsiksi puhjenneen hivin hoito. Kun vain saataisiin vielä heteroäijäseksituristitkin käyttämään. Harvemmalle vaimolle tulisi yllätystuliaisia. 

Vierailija
12/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on loistoidea ja ilmastokin kiittää siltä osin, että lapsia ei synny. Kaikin puolin win win.

Vierailija
13/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit voisivat itse buukata yhteisen koneen ja mennä porukalla niitä leidiboita sieltä vaimoiksi hakemaan. Täällähän te kokoonnutte, niin saatte varmasti nopeasti matkaseurueen kasaan.

Vierailija
14/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes sen vertaa jaksa että menisit itse hakemaan 🤣 Tälläisiä ovat nämä asuntoonsa komeroituneiden fantasiat

Vierailija
15/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prep on vastaus tähän. 

N45

Mitäs tämä prep maksaa?

Aika paljon vähemmän kuin aidsiksi puhjenneen hivin hoito. Kun vain saataisiin vielä heteroäijäseksituristitkin käyttämään. Harvemmalle vaimolle tulisi yllätystuliaisia. 

Näyttää maksavan 900 euroa vuosi yhteiskunnalle. Kondomin käyttö olisi paljon halvempaa, mutta sitäkö ei voi peräkammarin inkkeleiltä vaatia? 

Vierailija
16/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jonkin justiinan pihtaamisesta? Popkornit otan esiin kun elämä tästä rankkenee niin samat eukot kumarrellen tyrkyttävät iteänsä jos vain kelepaa kellekään, sillä näillä ei tosipaikan tullen muuta ole vaihtaa evääksi.

Uhkailet naisia miesten väkivallalla vai, mitä on tämä rankkeneminen?

Vierailija
17/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pojat ovat varmaan heti lähdössä värjöttelemään tänne harmaaseen loskasäähän bikineissään :)

Vierailija
18/18 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pojat ovat varmaan heti lähdössä värjöttelemään tänne harmaaseen loskasäähän bikineissään :)

Tietysti, samalla innolla kuin bikinimallit kaikkialla maailmassa peräkammarin miesten arkea sulostuttamaan oman elämänsä kotimaassaan uhratan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi