Lopetanko yhteydet tuon miehen kanssa?
Paljon yhteistä juteltavaa, samat harrastukset. Kirjoiteltiin pari viikkoa ja nyt tavattu kahdesti, mies ehdotti, että tavataan taas. Nyt ollut hiljaiseloa 3 päivää, on työkiireitä. Poistanko yhteystiedot? Vai näinkö on ihan yleistä, että nettituttavia tavataan harvakseltaan ja sovitaan löyhät jatkot? Olen seurustellut kahdesti vuosien suhteissa ja kaikki tuntui silloin niin varmalta. Vai ikäkö tekee tällaisen vaikutelman? Vai olenko turhan toiveikas tai kiireinen?
Kommentit (16)
Tai joku toinenkin nainen, ehkä useampikin, kierroksessa.
Tuohonhan nettideittailu pitkälti perustuu. Tapaillaan monia samaan aikaan ja vedotaan kiireeseen. Monella ei ole tarkoitustakaan vakiintua.
Joillakin on työtä/lapsia/harrastuksia/ystäviä ja treffailu on vain yksi osa elämää.
Olet hieman kärsimätön.No odota nyt hetki.Mihin sinullakin noin kiire? Kyllä asia selviää esim. Viikossa. Oletko itse ollut yhteydessä ?
Oletpa aika roikkuva tyyppi, eikö sinulla ole muuta elämää kuin nettideitin kyttääminen? :D Hieman epätoivoiselta vaikutat ja se saattaa vaikuttaa miehen mielestäkin epätoivoiselta. Rauhoitu ja keskity välillä vaikka kevään seuraamiseen..
Odottelisin viikon. Elämässä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta ja uudelle tuttavalle ei välttämättä halua kertoa esim. lähipiirin ikävistä yllättävistä asioista.
Kuinka vanha olet? Alkaako lapsenteko painaa päälle jo?
Mies ottaa yhteyttä viikossa, jos on kiinnostunut.
Siis olette deittailuvaiheessa ja kolmen päivän tauon takia olet mykkäitkuraivarikohtauksen poistamassa yhteystiedot? Relaa... Ehkä se käy töissä ja haluaa tavata mieluummin viikonloppuna.
Pistä poikki ja päästä hyvä mies takaisin kiertoon.
Yli-innokkuuss karkottaa. Mulle oli turn off mies, joka tykkäsi alkumetreillä liikaa facebookissa ja muuallakin. Ei sellainen vakuuta. Kaukana normaalista.
Olen käynyt kolmen miehen kanssa nettitreffeillä, ei vaan ota sujuakseen ja nyt olen luopunut profiilistani. On ihan eri juttu tavata ihmiset muuten kuin nettideittailun myötä. Olen elänyt yli 10v parisuhteen ja siitä 9v oli onnellista aikaa. Alkaa tuntua siltä, etten enää tule samaa kokemaan, joten vetäydyn markkinoilta.
Olen käynyt kolmen miehen kanssa nettitreffeillä, ei vaan ota sujuakseen ja nyt olen luopunut profiilistani. On ihan eri juttu tavata ihmiset muuten kuin nettideittailun myötä. Olen elänyt yli 10v parisuhteen ja siitä 9v oli onnellista aikaa. Alkaa tuntua siltä, etten enää tule samaa kokemaan, joten vetäydyn markkinoilta.
Kun nainen pitää muutaman päivän hiljaiseloa, kiinnostunut mies alkaa olla huolissaan. Näin se on.
Varattu