Vierailija

Tänään useaan otteeseen kun olen kirjoittanut kommentin ja painanut "lähetä", ja on vielä näkynyt se "viestisi on julkaistu" viesti, viestiäni ei kuitenkaan näy? En todellakaan ole kirjoittanut mitään asiattomuuksia. Onko muilla sama ongelma? :/

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

No aina ne ei päivity näin mobiilissa ainakaan, mutta on ne siellä olleet kun avaa ketjun uudelleen.

Vierailija

Voi ne kadottakin. Joko mode sensuroi tai se poistuu jos tarpeeksi moni raportoi asiattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Linkitäpä uutinen joukkoraiskauksesta laivalla niin hups -UNELMALLE kiusallinen viestiketju häipyy hyvin äkkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään useaan otteeseen kun olen kirjoittanut kommentin ja painanut "lähetä", ja on vielä näkynyt se "viestisi on julkaistu" viesti, viestiäni ei kuitenkaan näy? En todellakaan ole kirjoittanut mitään asiattomuuksia. Onko muilla sama ongelma? :/

Itse huomasin että ilmeisesti jotku sanat aiheuttavat sen että viesti katoaa automaattisesti heti, vaikka siinä ei olisi mitään asiatanta. Esmi par-ta-lap-si tuntui olevan automaattisensuurissa.

Vierailija

Tarkoitatko nyt viestejä jotka poistetaan vai niitä viestejä, jotka näkyvä joskus viisi minuuttia sen jälkeen kun ne on lähetetty? Monesti uudet viestit eivät näy heti, vaan saa odottaa välillä montakin minuuttia, että ne näkyvät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt viestejä jotka poistetaan vai niitä viestejä, jotka näkyvä joskus viisi minuuttia sen jälkeen kun ne on lähetetty? Monesti uudet viestit eivät näy heti, vaan saa odottaa välillä montakin minuuttia, että ne näkyvät.

Siis ne eivät näy heti eikä viidenkään minuutin päästä. Enkä ole mitään maahanmuuttajiin viittavaakaan kirjoittanut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.