Pienten lasten äitien kannattaa irtisanoutua
Jos on pieni palkka ja ei tykkää työstä. Lasten hoito ja sairastelu tarkoittaa, että oikeaksi palkaksi verojen jälkeen jää noin 2-3 euroa tunti. Sovimme, että kun saan lomarahat irtisanoudun siitä sitten. Jää aikaa lapsille ja perheelle. Harmi kun ei oo yyteet menossa, sanoisin että mulle saa antaa kenkää.
Kommentit (7)
Ja lasten kasvettua meinaat löytää uuden työpaikan?
No enpä ajatellut irtisanoutua koska tuo pieni palkka tulee tarpeeseen, puhumattakaan eläkekertymästä jne. Me miehen kanssa vuorottelemme kun lapset sairastavat eli se en ole automaattisesti minä joka jää kotiin.
Huomaa millaisia laiskureita palstan mammat ovat. Sen sijaan että he ryhtyisivät esimerkiksi opiskelemaan paremmin palkattuun ammattiin, niin alkavat suunnitella lopareiden ottamista.
Vai pienten lasten pienipalkkaisen vanhemman kannattaa irtisanoutua?
No, ehkä en ole kanssasi samaa mieltä, mutta aivan sama mulle. Toivottavasti joku muu saa sun duunin.
Miten voi opiskella, käydä töissä ja hoitaa lapsia ja kotia samanaikaisesti? Yhdestä pitää luopua
Vierailija kirjoitti:
Miten voi opiskella, käydä töissä ja hoitaa lapsia ja kotia samanaikaisesti? Yhdestä pitää luopua
Mä luvuin kodin hoitamisesta. Mies hoiti hyvin pitkälti kodin, kun itse opiskelin kokopäivätyön ohella toisen maisterintutkinnon.
Onnea. Paras ratkaisu lasten kannalta.