Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko poikaystävälle mainita, että vaihtaa fb-statuksensa pois sinkusta?

Vierailija
07.04.2016 |

Minua ei ole haitannut asia oikeastaan paljonkaan, mutta eilen huomasin hänen juttelevan nuoren naisen kanssa fb-chatissa jotain harrastuksestaan, joka on yhteinen tämän kanssa. Siinä heräsi semmoinen outo aate, että mitä jos nainen luulee poikaystävääni vapaaksi sitten. Itse ainakin jos juttelisin jonkun vapaan miehen kanssa sinkkuna niin heräisi taka-ajatuksia, että kyseessä on muutakin kuin viatonta harrastuksesta keskustelua. Suhde on aika tuore meillä ja en halua hullun stalkkaajatyttöystävän kuvaa antaa. Mutta ei se nyt ihan kiva ole, että varatun miehen kanssa juttelee joku toinen nainen niin että voi tulla käsitystä siitä että on sinkku mies. Voisiko mainita, että vaihtaa statusta ilman että se on outoa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, se on outoa.

Vierailija
2/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos virallisesti olette pari, miehen olisi pitänyt se jo itse tajuta vaihtaa. Kauan olette olleet yhdessä? Voit mainita asiasta ja siihen ei tarvitse liittyä edes mitkään chattailyt, vaan ihan normijuttu vaihtaa status, jos se nyt julkinen on.

Hassua miten joillain on hidasta vaihtaa sinkusta seurustelevaksi vs. päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on mielestään sinkku. Tiedätpähän, missä mennään.

Vierailija
4/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis jos virallisesti olette pari, miehen olisi pitänyt se jo itse tajuta vaihtaa. Kauan olette olleet yhdessä? Voit mainita asiasta ja siihen ei tarvitse liittyä edes mitkään chattailyt, vaan ihan normijuttu vaihtaa status, jos se nyt julkinen on.

Hassua miten joillain on hidasta vaihtaa sinkusta seurustelevaksi vs. päinvastoin.

Epäilen että mies on unohtanut vaihtaa. Itse en kyl osaa kuvitella että unohtaisin vaihtaa. Ollaan oltu 3 kk vasta. En halua olla nipo joka vahtaa jotain hemmetin fb-statusta, en ota paikkaa niin vakavasti. Mutta jos juttelee uudelle kaveritytölle niin haluaisin statuksen olevan oikeassa. -ap

Vierailija
5/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä on mielestään sinkku. Tiedätpähän, missä mennään.

Pakko kai se on kysyä asiasta kohta. Vaikka en haluaisi näyttää seuraavan statusta.-ap

Vierailija
6/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi tyypin kanssa jonka kanssa en pystyis tollasta asiaa ottamaan noin vaan puheeks. En edes puhuisi seurustelusta ennen ku olo on sen verran kotoisa toisen kanssa että voi sanoa suoraan mitä ajattelee. Jos siis kyse on kuitenki aikuisista ihmisistä. Teinin epävarmuuden ymmärtää vähäh helpommin.

Vierailija
7/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen saa sen että on suhteessa jonkun tietyn kanssa ja sitten toisen pitää se hyväksyä? Lähetä sellainen pyyntö?

Vierailija
8/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että mies on unohtanut vaihtaa. Itse en kyl osaa kuvitella että unohtaisin vaihtaa. Ollaan oltu 3 kk vasta. En halua olla nipo joka vahtaa jotain hemmetin fb-statusta, en ota paikkaa niin vakavasti. Mutta jos juttelee uudelle kaveritytölle niin haluaisin statuksen olevan oikeassa. -ap

EtPÄ!

Vierailija
9/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin naurettavia nämä vaihtuvat "parisuhteessa"tai ei päivitykset.

Vierailija
10/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep. Itse laitoin koko parisuhdestatuksen piiloon edellisen suhteeni aikana, niin ei tarvinnut julkisesti ruotia eroa.

Vierailija
11/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä statuksella on? Vaikka joku typykkä kuvittelisikin uroosi olevan sinkku, eiköhän äijä korjaa sen ko. tytölle ihan suoraan että seurustelen - jos siis haluaa korjata ja kertoa olevansa varattu.

Yhtä lailla siinä statuksessa voi lukea "Avioliitossa henkilön Mira Menninkäinen kanssa" ja silti chattailla ja jopa pettää. Ei se fb mikään Raamattu ole.

Vierailija
12/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi tyypin kanssa jonka kanssa en pystyis tollasta asiaa ottamaan noin vaan puheeks. En edes puhuisi seurustelusta ennen ku olo on sen verran kotoisa toisen kanssa että voi sanoa suoraan mitä ajattelee. Jos siis kyse on kuitenki aikuisista ihmisistä. Teinin epävarmuuden ymmärtää vähäh helpommin.

En minäkään halua olla sellaisessa suhteessa. Pakko se on mainita ens kerralla sitten asiasta ku nähään. En tykkää ajatella tällaisia yksinäni, ihan outo olo ollut koko päivän. Näänpähän sitten mitä tuumii.-ap

Vierailija
13/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen saa sen että on suhteessa jonkun tietyn kanssa ja sitten toisen pitää se hyväksyä? Lähetä sellainen pyyntö?

Ap, tämä? En tunne facea, toimiiko se noin? Tai sitten vaan reilusti ihmettelet hänelle, että oletkos vielä sinkku tms kun fb niin sanoo. Oletko itse vaihtanut statuksen? Kyllä nyt kolmessa kuukaudessa luulisi muistavan, mutta vaikea sanoa. Hyvä kun ei tarvitse olla facessa ja miettiä tällaisia heh.

Vierailija
14/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+1

Melkoinen valkoroskaindikaattori. Osalla vaihtuu vielä monta kertaa vuodessa...

Vierailija
15/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä statuksella on? Vaikka joku typykkä kuvittelisikin uroosi olevan sinkku, eiköhän äijä korjaa sen ko. tytölle ihan suoraan että seurustelen - jos siis haluaa korjata ja kertoa olevansa varattu.

Yhtä lailla siinä statuksessa voi lukea "Avioliitossa henkilön Mira Menninkäinen kanssa" ja silti chattailla ja jopa pettää. Ei se fb mikään Raamattu ole.

Ei se ole Raamattu. Itselleni on piilossa fb-status muutenkin! En tykkäisi pitää siinä mitään. Se ei vaan tunnu kivalta, että rakas ei muista vaihtaa statusta oikeaksi. Se saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä. Itse olen joskus katsonut sinkkuna kiinnostavien miesten statustiloja, joten tiedän että asia ei ole aivan yhdentekevä.-ap

Vierailija
16/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämä? En tunne facea, toimiiko se noin? Tai sitten vaan reilusti ihmettelet hänelle, että oletkos vielä sinkku tms kun fb niin sanoo. Oletko itse vaihtanut statuksen? Kyllä nyt kolmessa kuukaudessa luulisi muistavan, mutta vaikea sanoa. Hyvä kun ei tarvitse olla facessa ja miettiä tällaisia heh.

En halua omaa statusta sinne päivittää, koska parisuhde ei kuulu muille mielestäni. On tätä pakko minun mainita kun vaivaa mieltä.

Vierailija
17/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavalta tuntuu kyllä mainita asiasta. -ap

Vierailija
18/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me olemme olleet kihloissakin jo pari vuotta eikä mies ole vieläkään vaihtanut. En ole ajatellut asiaa sen enempää. Mutta kysyä kannattaa, jos asia kiusaa. Tai ihan vaan sanoa "hei, btw, oot unohtanu vaihtaa sun statuksen!" Ei olis outoa musta.

Vierailija
19/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua omaa statusta sinne päivittää, koska parisuhde ei kuulu muille mielestäni. On tätä pakko minun mainita kun vaivaa mieltä.

Sinä et halua laittaa, koska mielestäsi parisuhde ei kuulu muille - mutta miehen täytyy päivittää se, jotta muut tytöt tietävät, että mies seurustelee, eli hänen "puoliskonsa" parisuhteesta todellakin kuuluu muille, tai sen kuuluu kuulua?

Mikä logiikka? Hyvältä vaikuttaa tähän mennessä :D

Vierailija
20/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu voi. Mikä on ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä