Rakastuminen olisi kivaa...
Kommentit (13)
Niin olisikin. Edes ihastuminen. Minulla olisi hyvää aikaa iltasella kuherrella ja harrastaa seksiä. Mutta ei, en näytä kelpaavan kenellekään. En minä vielä yli-ikäinenkään ole. N54
Rakastuminen on aivojen kemiallinen häiriötila jonka palautumisessa menee ikävän kauan.
Nainen ei ole miehelle kuin riski. Nainen ei tuo mitään positiivista miehen elämään. Tämän vuoksi naiset raivostuvat kysymyksestä "what do you bring to the table"
Jotkut rakastuu rakastumiseen. Siihen vaaleanpunaiseen eskapistiseen hattaraan. Päiväunelmointiin.
Oikeasti on sitten muuta.
Olishan tuo tavallaan kiva joskus elämässään kokea, mutta oon niin oman tieni kulkija että ei varmaan tule tapahtumaan :D N32
Ei enää missään nimessä. Neljä kokenut ym. Miehillä tai naisilla ei ole minulle enää mitään annettavaa eikä minulla heille. Uuvuttaa ajatuskin tulevista riidoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle. Mitä mä sillä miehellä teen? En jaksa mitään seurustelua enkä seksiä. Parempi jättää miehet muille naisille.
Mä käyttäisin molempien hyväksi. Treffailen erästä, välit lämpenevät, mutta lopullinen iso liekki ei ole vielä leimahtanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on aivojen kemiallinen häiriötila jonka palautumisessa menee ikävän kauan.
Nainen ei ole miehelle kuin riski. Nainen ei tuo mitään positiivista miehen elämään. Tämän vuoksi naiset raivostuvat kysymyksestä "what do you bring to the table"
En ole koskaan raivostunut. Olen myös tuonut paljon siihen pöytään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotkut rakastuu rakastumiseen. Siihen vaaleanpunaiseen eskapistiseen hattaraan. Päiväunelmointiin.
Kyllä sekin on ihanaa erosta toipuessa. Vaikka tietää, että se on mielen karkkia.
Olisihan se elämän viimeinen parisuhde ihana.
Tavoin vielä oikeasti eka vakava itselleni.
Tästä voi saada kevytkenkäisen kuvan, mutta kun en ole kelvannut kuin lyhyisiin juttuihin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei riitä älykkyys rakastaa ihmistä arjenpyörteissä. He osoittavat hyvin alkukantaisesti tai bimbomaisesti sen. Voima ja auktoriteetti ja vallankäyttö ovat ainoita joita he keksivät tai unelmointi ja kaipaus jostain jota he eivät kykene saavuttamaan tai mikä ei heidän yltäkylläisiä himoja ja haluja tyydytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koet tuoneesi jotian pöytään, todellisuus on aivan muuta.
Et ole miehelle muuta kuin riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koet tuoneesi jotian pöytään, todellisuus on aivan muuta.
Et ole miehelle muuta kuin riski.
Pelkäät naista ja ihmissuhteita. Minua et edes tunne.
Ap
Ihan sama mulle. Mitä mä sillä miehellä teen? En jaksa mitään seurustelua enkä seksiä. Parempi jättää miehet muille naisille.