Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko poikaystävälle mainita, että vaihtaa fb-statuksensa pois sinkusta?

Vierailija
07.04.2016 |

Minua ei ole haitannut asia oikeastaan paljonkaan, mutta eilen huomasin hänen juttelevan nuoren naisen kanssa fb-chatissa jotain harrastuksestaan, joka on yhteinen tämän kanssa. Siinä heräsi semmoinen outo aate, että mitä jos nainen luulee poikaystävääni vapaaksi sitten. Itse ainakin jos juttelisin jonkun vapaan miehen kanssa sinkkuna niin heräisi taka-ajatuksia, että kyseessä on muutakin kuin viatonta harrastuksesta keskustelua. Suhde on aika tuore meillä ja en halua hullun stalkkaajatyttöystävän kuvaa antaa. Mutta ei se nyt ihan kiva ole, että varatun miehen kanssa juttelee joku toinen nainen niin että voi tulla käsitystä siitä että on sinkku mies. Voisiko mainita, että vaihtaa statusta ilman että se on outoa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, me olemme olleet kihloissakin jo pari vuotta eikä mies ole vieläkään vaihtanut. En ole ajatellut asiaa sen enempää. Mutta kysyä kannattaa, jos asia kiusaa. Tai ihan vaan sanoa "hei, btw, oot unohtanu vaihtaa sun statuksen!" Ei olis outoa musta.

Mä en ainakaan haluaisi edes pitää mitään sinkku-merkintää ku oon niin rakastunut mieheen. Ohimennen pitää mainita. Ahdistaa melkein -ap

Vierailija
22/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen saa sen että on suhteessa jonkun tietyn kanssa ja sitten toisen pitää se hyväksyä? Lähetä sellainen pyyntö?

Ap, tämä? En tunne facea, toimiiko se noin? Tai sitten vaan reilusti ihmettelet hänelle, että oletkos vielä sinkku tms kun fb niin sanoo. Oletko itse vaihtanut statuksen? Kyllä nyt kolmessa kuukaudessa luulisi muistavan, mutta vaikea sanoa. Hyvä kun ei tarvitse olla facessa ja miettiä tällaisia heh.

En halua omaa statusta sinne päivittää, koska parisuhde ei kuulu muille mielestäni. On tätä pakko minun mainita kun vaivaa mieltä.

Sinä et halua laittaa, koska mielestäsi parisuhde ei kuulu muille - mutta miehen täytyy päivittää se, jotta muut tytöt tietävät, että mies seurustelee, eli hänen "puoliskonsa" parisuhteesta todellakin kuuluu muille, tai sen kuuluu kuulua?

Mikä logiikka? Hyvältä vaikuttaa tähän mennessä :D

Haluaisin hänen poistavan statuksen kokonaan. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, siis on todella todella todella todennakoista etta mies ei edes ole miettinyt asiaa. Siis eihan sita statusta edes nae ellei mene "about me" osioon ja kuinka usein ihmiset kayvat katsomassa omaa profiiliaan noin? Uskaltaisin vaittaa etta tyyppi ei edes ole ajatellut koko statusta. Voit tietty sanoa jotenkin leikkisasti etta vaihdetaanko yhdessa status mutta ala todellakaan anna ymmartaa etta status jotenkin hairitsee sinua. Se on kuitenkin vaan facebook status.

Vierailija
24/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen saa sen että on suhteessa jonkun tietyn kanssa ja sitten toisen pitää se hyväksyä? Lähetä sellainen pyyntö?

Ap, tämä? En tunne facea, toimiiko se noin? Tai sitten vaan reilusti ihmettelet hänelle, että oletkos vielä sinkku tms kun fb niin sanoo. Oletko itse vaihtanut statuksen? Kyllä nyt kolmessa kuukaudessa luulisi muistavan, mutta vaikea sanoa. Hyvä kun ei tarvitse olla facessa ja miettiä tällaisia heh.

En halua omaa statusta sinne päivittää, koska parisuhde ei kuulu muille mielestäni. On tätä pakko minun mainita kun vaivaa mieltä.

Sinä et halua laittaa, koska mielestäsi parisuhde ei kuulu muille - mutta miehen täytyy päivittää se, jotta muut tytöt tietävät, että mies seurustelee, eli hänen "puoliskonsa" parisuhteesta todellakin kuuluu muille, tai sen kuuluu kuulua?

Haluaisin hänen poistavan statuksen kokonaan. -ap

Olet siis kuitenkin nipo joka jo suhteen alkumetreillä haluaa ottaa kaiken hallintaansa ja päättää mikä miehelle on sopivaa ja mikä ei.

Vierailija
25/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kesti melkein vuoden, ennenkuin vaihdoin statukseni seurustelevaksi. Ja silloinkin siksi, kun ihastus itse mainitsi asiasta. Eipä se aikaisemmin haitannut minua tai kumppaniani. Enemmän ihmettelin, että noinko tarkkaan joku seuraa jotain fb-profiilia.

Mutta tietenkin voit mainita asiasta, ei tuommoisesta pitäisi suuttua (puolin taikka toisin)

Vierailija
26/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, siis on todella todella todella todennakoista etta mies ei edes ole miettinyt asiaa. Siis eihan sita statusta edes nae ellei mene "about me" osioon ja kuinka usein ihmiset kayvat katsomassa omaa profiiliaan noin? Uskaltaisin vaittaa etta tyyppi ei edes ole ajatellut koko statusta. Voit tietty sanoa jotenkin leikkisasti etta vaihdetaanko yhdessa status mutta ala todellakaan anna ymmartaa etta status jotenkin hairitsee sinua. Se on kuitenkin vaan facebook status.

(Sori, sana status tuli ihan liian monta kertaa :D )

Vierailija
27/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Aplle olisi ihan sama, jos mies vaikka piilottaisi koko tiedon, samoin kuin hänellä. Pahempi olla julkisesti väärää tietoa kun ei tietoa ollenkaan.

Vierailija
28/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä aiemmin päivällä ollut keskusteluketju, jossa naiset ihmettelivät, että mitä virkaa kenenkin fb-statuksella oli. Naimisissa olevat naiset olivat sitä mieltä, että sillä ei ole mitään väliä ja kukaan ei yritä piilotella mitään. Nyt kun on miehestä kyse, on toinen ääni kellossa (olikohan tämö vastaketju sille ketjulle :D)

Vierailija
29/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Aplle olisi ihan sama, jos mies vaikka piilottaisi koko tiedon, samoin kuin hänellä. Pahempi olla julkisesti väärää tietoa kun ei tietoa ollenkaan.

Juuri näin. Julkisesti väärä tieto, joka saattaa esimerkiksi antaa väärää kuvaa naiselle, joka chattaa mieheni kanssa. Tuntuu pahalta kun hän on jättänyt tuon tiedon tuollaiseksi. -ap

Vierailija
30/30 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikayatävällä lukee edelleen sinkku vaikka ollaan oltu yhdessä jo 1,5 vuotta. Fb:ssä on kuvia meistä ja yhteisiä postauksia. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuo status: jos mies haluaa pettää, ei siihen paljoa Facebookin parisuhdestatus vaikuta. Omapahan on facensa. Tosin olen niitä ihmisiä, jotka eivät koskaan ikinä laittaisi mitään "parisuhteessa Niko Niilon kanssa". Itsellä tuo tieto on tyhjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi